eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rozprza › Zakup paliwa do samochodów służbowych i sprzętu budowlanego na rok 2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-29

Ogłoszenie nr 500066650-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy: Zakup paliwa do samochodów służbowych i sprzętu budowlanego na rok 2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 616229-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 59031893700000, ul. ul. Sportowa 7, 97-340 Rozprza, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 6158093, e-mail zgkg.rozprza@op.pl, faks 44 6158093.
Adres strony internetowej (url): http://bip.rozprza.pl/631/159/przetargi-zakladu-gospodarki-komunalnej-w-rozprzy.html
Adres profilu nabywcy: http://bip.rozprza.pl/631/159/przetargi-zakladu-gospodarki-komunalnej-w-rozprzy.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup paliwa do samochodów służbowych i sprzętu budowlanego na rok 2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZGKG/ 7487 /2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa do samochodów służbowych i sprzętu drogowego i 2017 roku: o Etyliny bezołowiowej Pb 95 - szacunkowa ilość 3000 litrów, o Oleju napędowego - szacunkowa ilość 70 000 litrów o Etylina bezołowiowa Pb 98 - szacunkowa ilość 600 litrów o Gazu LPG - szacunkowa ilość -4 000 litrów Wyżej określone zamówienia są szacunkowe i mogą ulec zmianom w zakresie +-20% - w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięć ilościowych pomiędzy powyższymi rodzajami paliw, jednak suma cen wszystkich dostarczanych paliw nie może przekroczyć ceny oferty. 2.Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać: 2.1. wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 09.12.2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 16.12.2008r. nr 221 poz. 1441 z późn. zm.) 2.2. wymogi jakościowe aktualnych edycji Polskich Norm - EN dla etyliny bezołowiowej Pb 95 i dla oleju napędowego, gazu propan - butan (butla 11kg) 3. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 3.1. tankowanie paliw stanowiących przedmiot zamówienia nastąpi bezpośrednio do zbiorników samochodowych i sprzętu i odbywać się będzie sukcesywnie - w zależności od potrzeb w stacjach paliwowych Wykonawcy zlokalizowanych w granicach administracyjnych powiatu piotrkowskiego - w promieniu 3 km od Bazy Obwodu drogowego w Rozprzy i Piotrkowa Tryb. Dopuszczamy możliwość tankowania za pomocą kart paliwowych. 3.2 wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów oraz listę upoważnionych pracowników Zamawiającego do tankowania paliwa na stacjach wykonawcy wyłonionego podczas przetargu Zamawiający przekaże Wykonawcy przed podpisaniem umowy. 3.3. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić świadectwa jakości paliw, 4. Sposób rozliczeń zrealizowanych dostaw: Rozliczenie zakupionego paliwa nastąpi w okresach co 2 tygodnie fakturami VAT wystawionymi przez Wykonawcę na podstawie zestawienia wszystkich transakcji. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4


Dodatkowe kody CPV: 09122000-0, 09100000-0, 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 274664.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: Teresa.Jarzabkowska@orlen.pl
Adres pocztowy: ul. Chemików 7 Płock 09-411
Kod pocztowy: 09-411
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 274664.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 274664.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 274664.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.