eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › OBSŁUGA OBIEKTU SZTUCZNEGO LODOWISKA W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-29

Ogłoszenie nr 500066640-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła: OBSŁUGA OBIEKTU SZTUCZNEGO LODOWISKA W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613232-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, Krajowy numer identyfikacyjny 015259640, ul. Władysława Raczkiewicza 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 773 60 60, e-mail wesola.zp@um.warszawa.pl, faks 22 773-60-99.
Adres strony internetowej (url): www.wesola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

OBSŁUGA OBIEKTU SZTUCZNEGO LODOWISKA W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

67/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obsługi obiektu sztucznego lodowiska, usytuowanego w Warszawie-Wesołej przy ulicy Armii Krajowej 72. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 1 osoby, która będzie wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania z wyłączeniem kadry kierowniczej, oraz pracowników administracji. Obiekt lodowiska jest obiektem krytym o wymiarach: 1. Hala o pow. 805 m2 - dł. 35,15 m, szer. 23,25 m, wys. od 3,50 m w okapie do 7,00 m w kalenicy, 2. Lodowisko o pow. 600 m2 - dl. 30 m, szer. 20 m ograniczone bandami z łukami w narożach o promieniu 4, 50 m Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac związanych z obsługą sztucznego lodowiska, oraz do nadzoru nad terenem, na którym umiejscowiony jest obiekt. Wykonawca zobowiązuje się wykonać czynności związane z obsługą lodowiska zgodnie z przeznaczeniem obiektu oraz zgodnie z zasadami zapisanymi w Regulaminie Lodowiska (załącznik nr 2 do umowy). W ramach obsługi obiektu lodowiska Wykonawca bezpłatnie udostępni obiekt lodowiska użytkownikom, w tym szatni ubraniowej oraz wypożyczalni łyżew w godzinach pracy lodowiska: a) w dni powszednie w godz. od 16.00 do 21.00 (z przerwami technologicznymi w godz. 18.30-19.00), b) w okresie ferii zimowych (tj. w dni powszednie 15-26.01.2018 r.) w godz. od 10.00 do 21.00 (z przerwami technologicznymi w godz. 12.30-13.00, 16.00-17.00, 18.30-19.00) c) w dni powszednie w godzinach 10.00 - 15.00 w okresie 11.12.2017 r. - 10.03.2018 r. z pominięciem okresu ferii zimowych, tj. w dni powszednie 15-26.01.2018 r. (z przerwami technologicznymi w godz. 12.30-13.00, 15.00-16.00) d) w soboty, niedziele w godz. od 10.00 do 22.00 (z przerwami technologicznymi w godz. 12.30-13.00, 16.00-17.00, 18.30-19.00) Wykonawca zapewni pełną obsługę obiektu lodowiska, w tym obsługę wypożyczalni łyżew i kasków ochronnych, prowadzenie szatni samoobsługowej oraz dostarczenie i obsługę: rolby (o promieniu skrętu 4,50 m), ostrzalni łyżew, suszarki na łyżwy (urządzenie na 30 par łyżew), termy/bojlera na gorącą wodę o poj. co najmniej 400 l i węża gumowego zbrojonego o przekroju 25 mm o dł. 40 mb, wykładzinę gumową ażurową (100cmx150cm) o grub. 22 mm - 80 m2, wykładzinę gumową ażurową zbrojoną (100cmx150cm) o grub. 10 mm - 40 m 2 , oraz 1 kabinę toaletową wraz z bieżącym serwisem. Wykonawca zapewni podstawową opiekę przedmedyczną użytkownikom korzystającym z obiektu lodowiska przez przeszkolonych w tym zakresie pracowników obsługi lodowiska. Wykonawca zapewni bezpieczeństwo użytkownikom korzystającym z obiektu lodowiska poprzez wykonywanie stałego nadzoru nad użytkownikami korzystającymi z kompleksu lodowiska przez osoby pilnujące porządku, które egzekwować będą przestrzeganie Regulaminu Lodowiska. Wykonawca zapewni podstawowy serwis rolby (maszyny do pielęgnacji tafli lodowej) zgodny z instrukcją obsługi i książką serwisową w okresie trwania umowy. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z Wydziałem Oświaty, Kultury i Sportu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy przy organizacji imprez i eventów sportowych, które odbywać się będą na terenie obiektu lodowiska. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać taflę lodowiska o grubości 5-10 cm i teren do niego przylegający w stanie pozwalającym na bezpieczne korzystanie z obiektu lodowiska. Wykonawca będzie dbać o estetykę i porządek obiektu lodowiska oraz terenu do niego bezpośrednio przyległego. Wykonawca będzie uprzątać śnieg zalegający na nadzorowanym terenie oraz na dachu namiotu lodowiska. Wykonawca będzie na bieżąco informował Zamawiającego o konieczności wywozu składowanego śniegu i zgromadzonych w pojemnikach odpadów, których koszty ponosi Zamawiający. Wykonwca będzie dbał o powierzone mienie i utrzymywał go będzie w stanie niepogarszającym się ponad normalne zużycie. Do realizacji umowy Wykonawca zapewni pracowników posiadających wymagane uprawnienia oraz stosowne kwalifikacje. Wykonawca dopełni wszelkich formalności i pokryje koszty związane z korzystaniem z utworów muzycznych podczas pracy związanej z funkcjonowaniem lodowiska. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w wyniku celowego działania pracowników obsługi lodowiska, szkody powstałe w wyniku niedbalstwa oraz wyrządzone wobec osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności zmierzających do zapobieżenia powstania szkody, a w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 233715.28
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIL-POL Jan Jacek Gajewski-Ołdakowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Fieldorfa 8
Kod pocztowy: 05-200
Miejscowość: Wołomin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 183000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 183000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183000
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.