To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-28
Ogłoszenie nr 500066329-N-2017 z dnia 28-11-2017 r.
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii: Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Krakowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602261-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500046467-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Krakowskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii, Krajowy numer identyfikacyjny 35119473600000,
ul. Al. Modrzewiowa
22,
30-224
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
124 252 842, e-mail
office@kcr.pl, faks
124 251 228.
Adres strony internetowej (url): http://www.kcr.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SP ZOZ Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Krakowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A.I.271-27/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa urządzeń medycznych na potrzeby Krakowskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Krakowie". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (wraz z załącznikami), będący załącznikiem nr 3 do specyfikacji. Zapisy Specyfikacji należy czytać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33190000-8, 33192120-9, 33192100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1/ Łóżka na Oddział Chirurgii Urazowej, Ortopedii i Rehabilitacji - 10 sztuk. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: ceny najkorzystniejszych ofert lub oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający we wskazanych częściach nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej do cen najkorzystniejszych ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2/ Łóżka na Oddział Rehabilitacji z Pododdziałem Rehabilitacji Dziennej i Rehabilitacji. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: ceny najkorzystniejszych ofert lub oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający we wskazanych częściach nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej do cen najkorzystniejszych ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3/ Wózek opatrunkowy - 2 sztuki. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: ceny najkorzystniejszych ofert lub oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający we wskazanych częściach nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej do cen najkorzystniejszych ofert. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Część 4/ Podwójny zasilacz regulowany - 1 sztuka. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24074.07
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wolfmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22464.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Część 5/ Szyna CPM - 2 sztuki. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29629.63
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BTL Polska Sp. z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29900.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Część 6/ Podgrzewacz okładów - 1 sztuka. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Część 7/ Wózek inwalidzki z wysokim podparciem tułowia i z możliwością stabilizowania głowy - 1 sztuka. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Część 8/ Materac przeciwodleżynowy na Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii - 2 sztuki. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16666.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ewa Krutul REVITA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11094.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Część 9/ Obcinarka do rękawów do sterylizacji - 1 sztuka. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp. Uzasadnienie faktyczne: w postępowaniu nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Nazwa: Część 10/ Urządzenie do ogrzewania pacjenta - 1 sztuka. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5555.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 3M Poland Sp. z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5508.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- "Zakup sprzętu i wyposażenia medycznego przez Poznański Ośrodek Specjalistycznych Usług Medycznych w Poznaniu dla Ośrodka Fizjoterapii i Rehabilitacji Ustrojowej"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.