eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jemielnica › Dostawa i montaż sprzętu sieciowego, komputerowego oraz multimedialnego dla Urzędu Gminy Jemielnica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-28

Ogłoszenie nr 500066283-N-2017 z dnia 28-11-2017 r.

Gmina Jemielnica: Dostawa i montaż sprzętu sieciowego, komputerowego oraz multimedialnego dla Urzędu Gminy Jemielnica

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598706-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jemielnica, Krajowy numer identyfikacyjny 53141323100000, ul. ul. Strzelecka 67, 47-133 Jemielnica, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 46 23 500, e-mail inwestycje@jemielnica.pl, faks 77 46 23 510.
Adres strony internetowej (url): www.bip.jemielnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż sprzętu sieciowego, komputerowego oraz multimedialnego dla Urzędu Gminy Jemielnica

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IB.271.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu sieciowego, komputerowego oraz multimedialnego dla Urzędu Gminy Jemielnica. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 następujące części: Część 1: Dostawa oraz konfiguracja serwera aplikacji z oprogramowaniem Część 2: Dostawa i konfiguracja sprzętowej zapory sieciowej (UTM - Unified Threat Management) Część 3: Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego oraz ekranu projekcyjnego w Sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy Jemielnica 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla każdej części zamówienia od lit. a do c) - opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do Urzędu Gminy Jemielnica, ul. Strzelecka 67, 47-133 Jemielnica. 5.1 Dostawa odbywać się będzie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 przy obowiązkowym udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego z 1-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy. 5.2 Poza dokonaniem dostawy towarów, wykonawca zobowiązuje się do instalacji i/lub montażu urządzeń. 5.3 Poprzez instalację i/lub montaż czynności umożliwiających funkcjonowanie montowanego lub instalowanego towaru zgodnie z przeznaczeniem rozumie się: o Instalację systemu operacyjnego na serwerze. o Instalację i konfigurację UTMa o Jednodniowe przeszkolenie pracownika z administracji urządzeniem UTM o Montaż sprzętu multimedialnego oraz ekranu projekcyjnego w Sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy Jemielnica - montaż ekranu - montaż rzutnika - montaż uchwytu - montaż panelu stołowego - montaż kabli sygnałowych oraz zasilających (pod tynkiem lub/i w korytkach) o Sprawdzenie działania wszystkich urządzeń 5.4 Dostawca zobowiązuje się również zainstalować/zamontować dostarczany towar, przy użyciu środków własnych lub przy wykorzystaniu zasobów innego podmiotu. 6. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, w których mają być zamontowane urządzenia. Osoby przybyłe na wizję lokalną muszą posiadać ze sobą dokument tożsamości i zgłosić się w Referacie Inwestycji, Rozwoju i Ochrony Środowiska w Jemielnicy przy ul. Strzeleckiej 67. 7. Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: 7.1 sprzęt komputerowy, sieciowy oraz multimedialny stanowiący przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy i pochodzić z legalnej dystrybucji. Muszą spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną również za szkody wyrządzone innym osobom, jeżeli szkoda powstała z przyczyn tkwiących w dostarczonym oprogramowaniu; 7.2. wszystkie dokumenty załączone do do¬starczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej; 7.3. oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (bez śladów użytkowania), aktualnie produkowany na rynku); 7.4. przedmiot zamówienia pkt. 7.3 musi posiadać: kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, mieć oznakowanie znakiem CE, certyfikaty itp. oraz niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie, oraz winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany; 7.5. Wszystkie sprzęty i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w sposób trwały tak, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. Wszystkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia powinny spełniać wymogi określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dot. prawa dopuszczenia do używania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do używania. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany okazać w/w dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7.6. Dostarczony towar musi być zapakowany w opakowaniach umożliwiających jego jednoznaczną identyfikację. 7.7. Wykonawca zapewni takie opakowanie dostarczanych urządzeń jakie jest wymagane, by nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia ich jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. 7.8. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. 7.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym. 7.10. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego; b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach; c) nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 5 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego 7.11. w ramach udzielonego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi oferowanego sprzętu w pkt.7.3. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 9. Ofertowane przez Wykonawcę urządzenia muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia muszą odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicznie i jakościowo niż oddano w opisie przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Na Wykonawcy, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, ciąży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Minimalne warunki gwarancji, serwisowania. 11.1. wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem przez min. 24 miesiące od daty uruchomienia, przetestowania i podpisanego obustronnie bezusterkowo protokołu odbioru końcowego potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia, 11.2. Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi we wskazanym wyżej okresie, 11.3. udzielona gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego sprzętu wraz z niezbędnym wyposażeniem z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych podlegających zużyciu podczas normalnej eksploatacji, 11.4. udzielona gwarancja nie może ograniczać zamawiającego do instalowania w sprzęcie standardowych kart rozszerzeń, pamięci, napędów, procesorów, sterowników oraz bieżących konserwacji sprzętu, 11.5. w ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu, 11.6. w przypadku maksymalnie 3 napraw gwarancyjnych tego samego sprzętu/podzespołu Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany na nowy wolny od wad, 11.7. Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o równorzędnych lub lepszych parametrach, 11.8. koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania sprzętu lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają Zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego sprzętu, zapewnia Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 48822000-6


Dodatkowe kody CPV: 48822000-6, 32420000-3, 38652100-1, 38653400-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa oraz konfiguracja serwera aplikacji z oprogramowaniem

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r poz. 1579.), który stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3;" Zgodnie z powyższym powodem unieważnienia przedmiotowego postępowania jest to, iż nie złożono żadnej oferty. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Mając na uwadze okoliczność, iż w terminie składania ofert określonym w postepowaniu nie wpłynęła żadna oferta zachodzi konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 PZP. Wobec powyższego zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i konfiguracja sprzętowej zapory sieciowej (UTM - Unified Threat Management)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5284.55
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arkanet Wojciech oleś, Stanisław Zygor Sp. J
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Porcelanowa 19
Kod pocztowy: 40-246
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7988.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7988.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7988.85
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego oraz ekranu projekcyjnego w sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy Jemielnica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13008.13
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Piotr Wyleżoł DMC
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plebiscytowa 7/2
Kod pocztowy: 47-220
Miejscowość: Kędzierzyn Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16974
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16974
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16974
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.