eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapczyca › dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w szkołach Gminy Bochnia, które realizują projekt pn. Naukowa Ekspedycja w Gminie Bochnia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (umowa o dofinansowanie nr RPMP.10.01.03-12-0312/16-00) - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-27

Ogłoszenie nr 500066222-N-2018 z dnia 27-03-2018 r.

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy: dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w szkołach Gminy Bochnia, które realizują projekt pn. Naukowa Ekspedycja w Gminie Bochnia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (umowa o dofinansowanie nr RPMP.10.01.03-12-0312/16-00) - etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Naukowa Ekspedycja w Gminie Bochnia realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (umowa o dofinansowanie nr RPMP.10.01.03-12-0312/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516179-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500039245-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bochni z Siedzibą w Łapczycy, Krajowy numer identyfikacyjny 85039204500000, ul. Łapczyca 334, 32744 Łapczyca, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (014) 61 00 240, e-mail gzosip@onet.pl, faks (014) 61 00 240 wew. 21.
Adres strony internetowej (url): http://www.gzosip.bochnia.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w szkołach Gminy Bochnia, które realizują projekt pn. Naukowa Ekspedycja w Gminie Bochnia w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego (umowa o dofinansowanie nr RPMP.10.01.03-12-0312/16-00) - etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GZ.NE.25.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem umowy jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych w szkołach Gminy Bochnia. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na odrębne części, zgodnie z informacjami wskazanymi w rozdziale IV SIWZ. 3. Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do poszczególnych szkół wskazanych przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4. Zamawiający wymaga co najmniej 24 miesięcy gwarancji na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia (nie dotyczy asortymentu tzw. zużywalnego, tj. szkła laboratoryjnego, odczynników, artykułów papierniczych, podręczników itp.) oraz naprawy/wymiany asortymentu w terminie maksymalnie 21 dni od daty otrzymania. 5. Zamawiający wymaga aby asortyment składający się na przedmiot zamówienia był oryginalny, fabrycznie nowy, pochodził z bieżącej produkcji i nie był wcześniej używany, a także wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający parametry techniczne asortymentu składającego się na poszczególne części (zadania), stanowi załącznik nr 2.do SIWZ. 7. Wskazane w opisach przedmiotu zamówienia jednostki miar, należy traktować jako minimalne. 8. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego producenta lub autora, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w opisie przedmiotu zamówienia parametrów, czy innych danych, identyfikujących towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z parametrami zawartymi w ww. dokumentacji lub odpowiadające: zakresem, treścią informacji tekstowej oraz graficznej wskazanemu produktowi. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 39162200-7, 39162110-9, 22111000-1, 38510000-3, 48190000-6, 33696300-8, 38000000-5, 38635000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych SP w Bogucicach

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) dalej Pzp, który stanowi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty." W przedmiotowym zadaniu wartość oferty z najniższą ceną wynosi 11 562,51 zł brutto, natomiast wysokość kwoty na sfinansowanie wynosi: 10 830,00 zł brutto

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych dla oddziałów gimnazjalnych w Bogucicach

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) dalej Pzp, który stanowi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty." W przedmiotowym zadaniu wartość oferty z najniższą ceną wynosi 22 963,72 zł brutto, natomiast wysokość kwoty na sfinansowanie wynosi: 22 550,00 zł brutto

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych SP w Brzeźnica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59906.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABC Szkoły Sławomir Śliwiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bogusława 17
Kod pocztowy: 80-209
Miejscowość: Chwaszczyno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72623.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72623.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 88668.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych dla oddziałów gimnazjalnych w Brzeźnicy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) dalej Pzp, który stanowi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty." W przedmiotowym zadaniu wartość oferty z najniższą ceną wynosi 204 864,52 zł brutto, natomiast wysokość kwoty na sfinansowanie wynosi: 168 129,00 zł brutto

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych SP w Dąbrowicy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) dalej Pzp, który stanowi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty." W przedmiotowym zadaniu wartość oferty z najniższą ceną wynosi 24 258,56 zł brutto, natomiast wysokość kwoty na sfinansowanie wynosi: 20 759,01 zł brutto

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych SP w Gawłowie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie, w zakresie zadania nr 6 "Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych SP w Gawłowie" na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) W terminie wskazanym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (uwzględniających wprowadzone przez Zamawiającego zmiany) wpłynęła jedna oferta - odnośnie zadania nr 6 - jednak została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 Pzp. Mając powyższe względzie, należy uznać, że zachodzi przesłanka określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp i przedmiotowe postępowanie, w zakresie zadania nr 6 zostaje unieważnione z braku ofert niepodlegających odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych dla oddziałów gimnazjalnych w Gawłowie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) dalej Pzp, który stanowi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty." W przedmiotowym zadaniu wartość oferty z najniższą ceną wynosi 53 559,85 zł brutto, natomiast wysokość kwoty na sfinansowanie wynosi: 49 149,47 zł brutto

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych SP w Łapczycy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe zadanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) Zgodnie z treścią Ogłoszenia o zamówieniu oraz treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (uwzględniających wprowadzone przez Zamawiającego zmiany), w dniu 2 marca 2018 r. o godzinie 15:00 upłynął termin na składnie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do godziny wskazanej SWIZ, w zakresie tego zadania, nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe względzie, należy uznać, że zachodzi przesłanka określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp i przedmiotowe zadanie, zostaje unieważnione z braku ofert

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych dla oddziałów gimnazjalnych w Łapczycy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe zadanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) Zgodnie z treścią Ogłoszenia o zamówieniu oraz treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (uwzględniających wprowadzone przez Zamawiającego zmiany), w dniu 2 marca 2018 r. o godzinie 15:00 upłynął termin na składnie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do godziny wskazanej SWIZ, w zakresie tego zadania, nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe względzie, należy uznać, że zachodzi przesłanka określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp i przedmiotowe zadanie, zostaje unieważnione z braku ofert

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych dla oddziałów gimnazjalnych w Nieszkowicach M

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe zadanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) Zgodnie z treścią Ogłoszenia o zamówieniu oraz treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (uwzględniających wprowadzone przez Zamawiającego zmiany), w dniu 2 marca 2018 r. o godzinie 15:00 upłynął termin na składnie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do godziny wskazanej SWIZ, w zakresie tego zadania, nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe względzie, należy uznać, że zachodzi przesłanka określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp i przedmiotowe zadanie, zostaje unieważnione z braku ofert

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych dla oddziałów gimnazjalnych w Nieszkowicach W

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe zadanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) Zgodnie z treścią Ogłoszenia o zamówieniu oraz treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (uwzględniających wprowadzone przez Zamawiającego zmiany), w dniu 2 marca 2018 r. o godzinie 15:00 upłynął termin na składnie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do godziny wskazanej SWIZ, w zakresie tego zadania, nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe względzie, należy uznać, że zachodzi przesłanka określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp i przedmiotowe zadanie, zostaje unieważnione z braku ofert

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych SP w Proszówkach

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe zadanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) Zgodnie z treścią Ogłoszenia o zamówieniu oraz treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (uwzględniających wprowadzone przez Zamawiającego zmiany), w dniu 2 marca 2018 r. o godzinie 15:00 upłynął termin na składnie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do godziny wskazanej SWIZ, w zakresie tego zadania, nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe względzie, należy uznać, że zachodzi przesłanka określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp i przedmiotowe zadanie, zostaje unieważnione z braku ofert

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych dla oddziałów gimnazjalnych w Siedlcu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe zadanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) Zgodnie z treścią Ogłoszenia o zamówieniu oraz treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (uwzględniających wprowadzone przez Zamawiającego zmiany), w dniu 2 marca 2018 r. o godzinie 15:00 upłynął termin na składnie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do godziny wskazanej SWIZ, w zakresie tego zadania, nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe względzie, należy uznać, że zachodzi przesłanka określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp i przedmiotowe zadanie, zostaje unieważnione z braku ofert

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych SP w Brzeźnica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23615.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABC Szkoły Sławomir Śliwiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bogusława 17
Kod pocztowy: 80-209
Miejscowość: Chwaszczyno
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28954.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28954.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28954.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych dla oddziałów gimnazjalnych w Stanisławicach

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił przedmiotowe zadanie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp, który stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (...) Zgodnie z treścią Ogłoszenia o zamówieniu oraz treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (uwzględniających wprowadzone przez Zamawiającego zmiany), w dniu 2 marca 2018 r. o godzinie 15:00 upłynął termin na składnie ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do godziny wskazanej SWIZ, w zakresie tego zadania, nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe względzie,należy uznać, że zachodzi przesłanka określona w art. 93 ust. 1 pkt. 1 Pzp i przedmiotowe zadanie, zostaje unieważnione z braku ofert

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.