eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Oznakowanie pionowe dróg kategorii Powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego. Część I - Zakup wraz z dostawą znaków drogowych, słupków do znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu; Część II - Utrzymanie oznakowania pionowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-27

Ogłoszenie nr 500066220-N-2018 z dnia 27-03-2018 r.

Powiat Legionowski: Oznakowanie pionowe dróg kategorii Powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego. Część I - Zakup wraz z dostawą znaków drogowych, słupków do znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu; Część II - Utrzymanie oznakowania pionowego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516572-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Legionowski, Krajowy numer identyfikacyjny 1326985800000, ul. ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05119 Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 840 872, e-mail przetargi@powiat-legionowski.pl, faks 227 742 551.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Oznakowanie pionowe dróg kategorii Powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego. Część I - Zakup wraz z dostawą znaków drogowych, słupków do znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu; Część II - Utrzymanie oznakowania pionowego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPU.272.8.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części (dwie oferty częściowe): 1) oferta częściowa nr 1 obejmuje sukcesywną dostawę, na podstawie jednorazowych zleceń do siedziby Zamawiającego, znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego znaki w terminie do 7 roboczych dni od daty złożenia zamówienia, b) znaki drogowe muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r., w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć produkt pełnowartościowy, pozbawiony wad oraz nieuszkodzony podczas transportu, c) zaproponowana w ofercie dostawa zamówienia w czasie krótszym niż 7 dni roboczych oznakowania pionowego będzie dodatkowo punktowana zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert d) zaproponowanie w ofercie wykonanie zamówienia w czasie dłuższym niż 7 dni roboczych za dostawę oznakowania pionowego będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy, e) przewidywalne, orientacyjne ilości znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu zostały zawarte w SIWZ. 2) oferta częściowa nr 2 obejmuje wykonanie robót na rzecz Zamawiającego z zakresu bieżącego utrzymania oznakowania pionowego na drogach powiatowych Powiatu Legionowskiego zgodnie z załączoną specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na drogach powiatowych obejmuje wszystkie czynności przy montażu, demontażu, wymianie i konserwacji oznakowania pionowego. Wykonawca prace, o których mowa rozpoczynał będzie w określonych poniżej terminach: a) uszkodzone znaki wymienić należy w przeciągu maksimum 240 minut (4 godzin) od momentu zgłoszenia - powyżej tego czasu oferta będzie odrzucona, b) w sytuacjach awaryjnych wymogi określone wyżej obowiązują również w dni wolne od pracy, c) w przypadku zlecenia pisemnego Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonych lub ustawienia brakujących znaków w ciągu do 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zlecenia określającego zakres poszczególnych robót - powyżej tego terminu oferta zostanie odrzucona. d) Zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie krótszym niż 240 minut (4 godziny) za roboty wymienione w pkt 2 lit. a) i krótszym niż 5 dni za prace określone w pkt 2 lit. c) będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. e) Materiały, stanowiące własność Zamawiającego niezbędne do wymiany lub ustawienia nowego oznakowania Wykonawca będzie każdorazowo pobierał z siedziby Zamawiającego. f) Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę dwóch osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108) na stanowiska: - kierowca samochodu dostawczego; - pracownika do montażu znaków pionowych. g) Przewidywane ilości prac do wykonania zostały zawarte w SIWZ. 3) Zamawiający zastrzega, że przewidywane ilości zarówno w ofercie częściowej nr 1 i 2 podane powyżej służą jedynie do skalkulowania cen ofert, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w ilościach podanych w ofercie częściowej nr 1 i 2. 4) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w dwóch wzorach umów stanowiących załączniki do SIWZ. 5) Nazwa i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 34922100-7 oznakowanie drogowe, 34992200-9 znaki drogowe, 45316213-1 instalowanie oznakowania drogowego. 6) Okres rękojmi wynosi odpowiednio : o dla części I zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego dostaw lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru dostaw; o dla części II zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru dostaw 7) Okres gwarancji wynosi odpowiednio: o w zakresie części I zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego dostaw lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru dostaw; o w zakresie części II zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót lub daty usunięcia wad stwierdzonych w czasie odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34922100-7


Dodatkowe kody CPV: 34992200-9, 45316213-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup wraz z dostawą znaków drogowych, słupków do znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 81153.89
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PLANETA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zdziarska 21
Kod pocztowy: 03-289
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105446.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105446.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107880.63
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Utrzymanie oznakowania pionowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101714.71
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STAMEL Staisław Stachnik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niepodległości 73
Kod pocztowy: 05-135
Miejscowość: Wieliszew
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60780.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60780.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118633.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.