eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koneck › Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Konecku na Przedszkole Publiczne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-28

Ogłoszenie nr 500066136-N-2017 z dnia 28-11-2017 r.

Gmina Wiejska Koneck: Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Konecku na Przedszkole Publiczne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wiejska Koneck, Krajowy numer identyfikacyjny 53422700000, ul. 30, 87702 Koneck, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 054 2722031 w. 20, e-mail adam.mickiewicz_xl@wp.pl, faks 542 722 302.
Adres strony internetowej (url): www.koneck.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Konecku na Przedszkole Publiczne

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BI.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres wymaganej adaptacji, celem przystosowania pomieszczeń wchodzą następujące grupy prac: 1. Roboty budowlane,: - rozbiórka schodów zewnętrznych w podcieniu budynku łącznika, - wybicie nowych otworów drzwiowych w ścianie wewnętrznej i zewnętrznej, - wyburzenie ścian działowych, - demontaż górnego okna klatki schodowej, - demontaż ościeżnic i skrzydeł, - skucie wierzchniej części wybranych stopni schodów związane z projektowaną korektą ich wysokości, - demontaż balustrad schodów wewnętrznych, - wycięcie wnęk na poręcze w ścianach klatki schodowej, - prace konstrukcyjne polegające na podstemplowaniu nadproży i wykonaniu przesklepień, - murowanie ścian i ścianek działowych, - wykonanie posadzek i schodów zewnętrznych, - wykonanie okładzin ściennych i sufitowych, - montaż elementów stolarki drzwiowej, - montaż komina wentylacyjnego wraz z obróbką, - prace ślusarskie związane z balustradami. 2. Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne: - instalacja zimnej i ciepłej wody użytkowej wraz z przyłączem, - instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, - instalacja wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń WC. 3. Instalacje elektryczne: - wykonanie tablic bezpiecznikowych TB1 i TB2, - wyłączenie pożarowe, - wykonanie oświetlenia podstawowego i awaryjnego, - instalacja gniazd wtyczkowych 1f, - instalacja ochrony przeciwpożarowej, - instalacja ochrony przepięciowej, - instalacja systemu oddymienia, - instalacja domofonu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214000-0


Dodatkowe kody CPV: 45223000-6, 45400000-1, 45000000-7, 45210000-2, 45300000-0, 45331000-6, 45332000-3, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 231616.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany "Lewpol" Mirosław Muszyński
Email wykonawcy: miroslawmuszynski@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Leśna 37
Kod pocztowy: 87-700
Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 284887.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 284887.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 284887.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 26,8 %

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne Art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017, poz. 1579). Uzasadnienie faktyczne Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty,a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, stąd zostało ono unieważnione. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, dlatego też wystąpiły zasadne przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie przepisów ww.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.