eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Kalisza w roku 2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-28

Ogłoszenie nr 500065807-N-2017 z dnia 28-11-2017 r.

Kalisz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 619274-N-2017
Data: 21-11-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, Krajowy numer identyfikacyjny 25102624900000, ul. ul. Złota 43, 62800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 59 85 200, e-mail zp@zdm.kalisz.pl, faks 62 59 85 201.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mzdik.kalisz.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych obejmujące m. in.: 1/ utrzymanie w stanie czystości i czytelności urządzeń i elementów sygnalizacji świetlnej, 2/ dokonywanie codziennych, rutynowych przeglądów pracy i stanu technicznego urządzeń sygnalizacji świetlnej na każdym skrzyżowaniu i poza skrzyżowaniami. 3/ przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnych oraz natychmiastowe (niezwłoczne) podejmowanie działań w kierunku usunięcia przyczyn i likwidacji skutków, 4/ codzienne zabezpieczenie pełnej dyspozycyjności (także w niedziele i święta oraz pozostałe dni wolne od pracy) zespołu konserwującego na okres 24 godzin dziennie, 5/ prowadzenie na bieżąco dziennika eksploatacji sygnalizacji świetlnych i dokumentowania w nim każdej awarii, 6/ terminowe i sprawne wykonywanie poleceń Zamawiającego oraz innych jednostek zarządzających ruchem drogowym na terenie miasta Kalisza i prawnie upoważnionych do wydawania poleceń w sprawie sygnalizacji świetlnej (Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, Policja), w tym przełączania sygnalizacji w tryb pracy awaryjnej oraz wprowadzanie zmian w programach, 7/ utrzymanie ciągłej łączności pomiędzy zespołami konserwującymi, siedzibą Wykonawcy i Zamawiającym (łączność telefoniczna, telefaksowa, radiowa lub w systemie radiopowiadamiania, internet), 8/ usuwanie awarii prostych np.: spalenie żarówki, uszkodzenie pakietu, "zawieszenie" pracy systemu sterującego, itp., 9/ utrzymanie łączności poprzez sieć GSM pomiędzy Centrum Sterowania Ruchem z sygnalizacjami w ciągu ul. Łódzkiej przy: ul. Kozienickiej, fabryce Winiary Nestle, ul. Sieradzkiej, ul. Nędzerzewskiej oraz ul. Okrąglickiej, 10/ wykonywanie raz w roku konserwacji elementów Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem Drogowym tj.: - 145 kamer (na wysięgnikach na skrzyżowaniach), - 32 doświetlaczy IR (na wysięgnikach na skrzyżowaniach oraz na bramowicach), - 219 studni telekomunikacyjnych, - 31 szafek telekomunikacyjnych w studniach, - 2 szaf serwerowych 42U, - 7 serwerów, - 7 rejestratorów video, - 7 komputerów sterujących, - 1 UPS 40 KVA wraz z zestawem bateryjnym, - zespołów ekranów LCD (13 paneli). 4.2.2. Do obowiązków Wykonawcy należy także usuwanie awarii i drobne roboty obejmujące: 1/ wymianę przewodów na odcinku listwa zaciskowa - sygnalizator i w sterownikach, 2/ usuwanie uszkodzeń spowodowanych przez osoby trzecie lub warunki atmosferyczne, 3/ zmiany w funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnej spowodowane zmianą układu i organizacji ruchu oraz niezbędne korekty w funkcjonowaniu programu sygnalizacji świetlnej, 4/ bezzwłoczne usuwanie awarii sygnalizacji świetlnej w tym konstrukcji i okablowania np.: wymiana latarń sygnalizacyjnych, masztów, przycisków zgłoszeniowych, detektorów obecności, kabli zasilających i sterujących, kanalizacji kablowych itp., 5/ montaż i demontaż na zlecenie Zamawiającego latarń sygnalizacyjnych, słupów, masztów, okablowania i oznakowania towarzyszącego (tablice typu F, sygnalizatory dźwiękowe, ekrany kontrastowe), 6/ zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również ew. naprawy elektronicznych elementów sterowników.
W ogłoszeniu powinno być: Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych obejmujące m. in.: 1/ utrzymanie w stanie czystości i czytelności urządzeń i elementów sygnalizacji świetlnej, 2/ dokonywanie codziennych, rutynowych przeglądów pracy i stanu technicznego urządzeń sygnalizacji świetlnej na każdym skrzyżowaniu i poza skrzyżowaniami. 3/ przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowym funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnych oraz natychmiastowe (niezwłoczne) podejmowanie działań w kierunku usunięcia przyczyn i likwidacji skutków, 4/ codzienne zabezpieczenie pełnej dyspozycyjności (także w niedziele i święta oraz pozostałe dni wolne od pracy) zespołu konserwującego na okres 24 godzin dziennie, 5/ prowadzenie na bieżąco dziennika eksploatacji sygnalizacji świetlnych i dokumentowania w nim każdej awarii, 6/ terminowe i sprawne wykonywanie poleceń Zamawiającego oraz innych jednostek zarządzających ruchem drogowym na terenie miasta Kalisza i prawnie upoważnionych do wydawania poleceń w sprawie sygnalizacji świetlnej (Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, Policja), w tym przełączania sygnalizacji w tryb pracy awaryjnej oraz wprowadzanie zmian w programach, 7/ utrzymanie ciągłej łączności pomiędzy zespołami konserwującymi, siedzibą Wykonawcy i Zamawiającym (łączność telefoniczna, telefaksowa, radiowa lub w systemie radiopowiadamiania, internet), 8/ usuwanie awarii prostych np.: spalenie żarówki, uszkodzenie pakietu, "zawieszenie" pracy systemu sterującego, itp., 9/ utrzymanie łączności poprzez sieć GSM pomiędzy Centrum Sterowania Ruchem z sygnalizacjami w ciągu ul. Łódzkiej przy: ul. Kozienickiej, fabryce Winiary Nestle, ul. Sieradzkiej, ul. Nędzerzewskiej oraz ul. Okrąglickiej, Do obowiązków Wykonawcy należy także usuwanie awarii i drobne roboty obejmujące: 1/ wymianę przewodów na odcinku listwa zaciskowa - sygnalizator i w sterownikach, 2/ usuwanie uszkodzeń spowodowanych przez osoby trzecie lub warunki atmosferyczne, 3/ zmiany w funkcjonowaniu sygnalizacji świetlnej spowodowane zmianą układu i organizacji ruchu oraz niezbędne korekty w funkcjonowaniu programu sygnalizacji świetlnej, 4/ bezzwłoczne usuwanie awarii sygnalizacji świetlnej w tym konstrukcji i okablowania np.: wymiana latarń sygnalizacyjnych, masztów, przycisków zgłoszeniowych, detektorów obecności, kabli zasilających i sterujących, kanalizacji kablowych itp., 5/ montaż i demontaż na zlecenie Zamawiającego latarń sygnalizacyjnych, słupów, masztów, okablowania i oznakowania towarzyszącego (tablice typu F, sygnalizatory dźwiękowe, ekrany kontrastowe), 6/ zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również ew. naprawy elektronicznych elementów sterowników.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-11-30, godzina: 12:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-12-04, godzina: 12:00

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.