To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-27
Ogłoszenie nr 500065355-N-2017 z dnia 27-11-2017 r.
Gmina Wiejska Koneck: Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Konecku na Przedszkole Publiczne oraz zakup schodołazu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599313-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wiejska Koneck, Krajowy numer identyfikacyjny 53422700000,
ul.
30,
87702
Koneck, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
054 2722031 w. 20, e-mail
adam.mickiewicz_xl@wp.pl, faks
542 722 302.
Adres strony internetowej (url): www.koneck.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Konecku na Przedszkole Publiczne oraz zakup schodołazu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BI.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Konecku na Przedszkole Publiczne. Zakres wymaganej adaptacji, celem przystosowania pomieszczeń wchodzą następujące grupy prac: 1. Roboty budowlane,: - rozbiórka schodów zewnętrznych w podcieniu budynku łącznika, - wybicie nowych otworów drzwiowych w ścianie wewnętrznej i zewnętrznej, - wyburzenie ścian działowych, - demontaż górnego okna klatki schodowej, - demontaż ościeżnic i skrzydeł, - skucie wierzchniej części wybranych stopni schodów związane z projektowaną korektą ich wysokości, - demontaż balustrad schodów wewnętrznych, - wycięcie wnęk na poręcze w ścianach klatki schodowej, - prace konstrukcyjne polegające na podstemplowaniu nadproży i wykonaniu przesklepień, - murowanie ścian i ścianek działowych, - wykonanie posadzek i schodów zewnętrznych, - wykonanie okładzin ściennych i sufitowych, - montaż elementów stolarki drzwiowej, - montaż komina wentylacyjnego wraz z obróbką, - prace ślusarskie związane z balustradami. 2. Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne: - instalacja zimnej i ciepłej wody użytkowej wraz z przyłączem, - instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, - instalacja wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń WC. 3. Instalacje elektryczne: - wykonanie tablic bezpiecznikowych TB1 i TB2, - wyłączenie pożarowe, - wykonanie oświetlenia podstawowego i awaryjnego, - instalacja gniazd wtyczkowych 1f, - instalacja ochrony przeciwpożarowej, - instalacja ochrony przepięciowej, - instalacja systemu oddymienia, - instalacja domofonu. opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Zakup schodołazu Minimalne wymagania zamawiającego: Schodołaz gąsienicowy Dane techniczne: Udźwig od 100 kg, waga do 50 kg, prędkość podróżowania - od 15 stopni na minutę, napęd - zestaw gąsienic, zasięg od 300 stopni schodów, maksymalna szerokość schodów -120 cm.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45214000-0
Dodatkowe kody CPV: 45223000-6, 45400000-1, 45000000-7, 45210000-2, 45300000-0, 45331000-6, 45332000-3, 45310000-3, 45313000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Konecku na Przedszkole Publiczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne Art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017, poz. 1579). Uzasadnienie faktyczne Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W przedmiotowym postępowaniu do części nr 1 w wyznaczonym terminie tj. do dnia 24 października 2017 r. godz. 13.00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej - w zakresie części nr 1 zamówienia. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup schodołazu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10370.37
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: REHA TEAM MIECZYSŁAW HAŁAJ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.