To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-27
Ogłoszenie nr 500065106-N-2017 z dnia 27-11-2017 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala: Modernizacja instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnej sal konferencyjnych w budynku Centrali KRUS przy Al. Niepodległości 190 w Warszawie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603017-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500046038-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, Krajowy numer identyfikacyjny 1251326200000,
ul. Al. Niepodległości
190,
00608
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 5926420, 5926590, e-mail
bzp@krus.gov.pl, faks
225 926 663.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnej sal konferencyjnych w budynku Centrali KRUS przy Al. Niepodległości 190 w Warszawie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):0000-ZP.261.26.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnej sal konferencyjnych w budynku Centrali KRUS przy Al. Niepodległości 190, 1. Realizacja prac będzie odbywała się przy czynnym obiekcie Centrali nie powodując przerwy w pracy i obsłudze interesantów KRUS, a dostawa oraz wszelkie prace instalacyjne, budowlane i montażowe mogące wpływać na zakłócenia lub utrudnienia w pracy Urzędu będą wykonywane wyłącznie po uzgodnieniu z Zamawiającym, co do zakresu, sposobu i terminu ich wykonania. 2. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie, które Wykonawca będzie wykorzystywał jak zaplecze prac modernizacyjnych. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia pomieszczeń, w których będą wykonywane prace, jak również zobowiązuje się do uprzątnięcia zaplecza oraz oddanych pomieszczeń budynku. 4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za eksploatację zaplecza oraz pomieszczeń, w których będą wykonywane prace zgodnie z przepisami bhp, ppoż., ochrony środowiska oraz przepisami wynikającymi z ustawy Prawo budowlane. Wykonawca ponosi w tym zakresie pełną odpowiedzialność przed policją, strażą miejską, nadzorem budowlanym i innymi służbami publicznymi. W przypadku nałożenia jakichkolwiek kar w tym zakresie, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokryci i wyraża zgodę na ich potrącenie z wynagrodzenia. 5. W czasie realizacji prac Wykonawca będzie utrzymywał pomieszczenia budynku w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał zbędne materiały, śmieci i niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 6. Z chwilą i na czas przejęcia remontowanych pomieszczeń budynku Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem powstałych w wyniku prac odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Przed odbiorem końcowym Wykonawca dostarczy dokumentację techniczną zamontowanych urządzeń, wystarczającą do ich użytkowania w polskiej wersji językowej w formie papierowej i elektronicznej. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wymaganych certyfikatów i atestów dla dostarczanych urządzeń i stosowanych materiałów przed ich wbudowaniem. 9. Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego instruktaż z zakresu obsługi urządzeń składających się na przedmiotową instalację pracowników służb technicznych wskazanych przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45331200-8
Dodatkowe kody CPV: 45223100-7, 45261910-6, 45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
226829.27
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe SAWENT Maciej Sawicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
377474.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót remontowych w budynku Przedszkola nr 185 położonego na os. Wichrowe Wzgórze 118 w Poznaniu
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
- Remont pokrycia dachu wraz z wymiana orynnowania i wymiana instalacji odgromowej na budynku Centrum Kształcenia Zawodowego w Jaworznie, ul. Promienna 66
- "Przebudowa mostu w ciągu DP nr 1899K ul. Lipowa w m. Piotrowice, gm. Przeciszów"
- Wykonanie termomodernizacji i remontu budynku mieszkalnego przy ul. Młyńskiej 10 w Stargardzie.
- Budowa centrum integracyjnego we Władysławowie
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.