To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-26
Ogłoszenie nr 500065103-N-2018 z dnia 26-03-2018 r.
Ośrodek Pomocy Społecznej: dostawa bonów towarowych dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527892-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 345197300000,
ul. ul. Górnych Wałów
9,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 359 700, e-mail
ops@ops.gliwice.eu, faks
322 308 027.
Adres strony internetowej (url): http://ops.bip.gliwice.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa bonów towarowych dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.321.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa bonów towarowych dla świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w ilości: CZĘŚĆ I - 10 000 sztuk bonów o nominale 5,00 zł, - 10 000 sztuk bonów o nominale 10,00 zł, - 4 500 sztuk bonów o nominale 20,00 zł, CZĘŚĆ II - 10 000 sztuk bonów o nominale 5,00 zł, - 10 000 sztuk bonów o nominale 10,00 zł, - 4 500 sztuk bonów o nominale 20,00 zł, Termin ważności bonów co najmniej do 31 marca 2021 r. Zamawiający dopuszcza tylko formę papierową bonów. Na każdym bonie ma widnieć napis o treści "zakaz sprzedaży alkoholu i wyrobów tytoniowych" lub o treści zbliżonej. 2) Bony oferowane przez Wykonawcę muszą być możliwe do zrealizowania na terenie Gliwic minimum w 15 sklepach ogólnospożywczych oferujących art. spożywcze: pieczywo, artykuły sypkie, nabiał, mięso, wędliny, owoce i warzywa. Ponadto za bony będzie można dokonać zakupu artykułów chemicznych w sklepie/ach na terenie Gliwic. W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy załączyć wykaz adresowy, który ma zawierać: nazwę sklepu, adres sklepu, rodzaj asortymentu. 3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć bony do siedziby Zamawiającego. 4) Czas dostawy bonów maksymalnie do 5 dni roboczych od dnia przekazania zlecenia Wykonawcy, w którym określi wartość i ilość dostarczanych bonów, nie później niż do 31 marca 2020 r. 5) Wykonawca raz na 3 miesiące (do 15-go następnego miesiąca za poprzednie 3 m-ce) zobowiązuje się do dostarczenia raportu, w którym zostanie przedstawiony nr ewidencyjny bonu oraz miejsce, w którym został zrealizowany wraz z data realizacji. Dostarczenie ostatniego raportu z realizacji bonów do dnia rozliczenia wszystkich bonów lub do 15-go grudnia 2020 roku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30.19.97.50 - Talony
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
240000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sodexo Benefits And Rewards Services Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
240000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: część II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
240000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sodexo Benefits And Rewards Services Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
240000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
- [4WOG.1200-2712.33.2024] Roboty bud., 5 cz.:1.Rem. dachu bud. 36 Lasowice; 2.Rem. dachu 36 Lasowice; 3.Napr. elew.bud.41 Lubliniec; 4.Napr.i kons. bud. Wideostrz. Lubliniec; 5.Rem. ogrodz. Krapkowice.
- 107-P-24 Sukcesywna dostawa mebli medycznych
- 4WOG-1200.2712.39.2024 Roboty budowlane 3 części: 1. Remont budynku nr 1 w Lublińcu przy ul. Cyrana 8 2. Remont budynku nr 2 w Lublińcu przy ul. Cyrana 8 3. Remont budynku nr 67 w Lublińcu
- Dostawa licencji systemów monitoringu
- wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej od stacji wymienników ciepła w budynku przy ul. Rynek 4-5 w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.