To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-27
Ogłoszenie nr 500064908-N-2017 z dnia 27-11-2017 r.
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu: Dostawa i montaż 7 zestawów systemów multimedialnych dla projektu pt.: "Ochrona, promocja i rozwój dziedzictwa kulturowego na obszarze Stobrawskiej Strefy Rehabilitacji i Rekreacji - cześć północna" - działanie dotyczące wykorzystania, rozwoju aplikacji i usług teleinformatycznych związanych z dziedzictwem kulturowym i turystyką
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Ochrona, promocja i rozwój dziedzictwa kulturowego na obszarze Stobrawskiej Strefy Rehabilitacji i Rekreacji-część północna". Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 - Oś Priorytetowa V Ochrona środowiska, dziedzictwa kulturowego i naturalnego, Działanie 5.3 Ochrona dziedzictwa kulturowego i kultury, Poddziałanie 5.3.1 Dziedzictwo kulturowe i kultura.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600402-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500044775-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000,
ul. Pl. Wolności
,
46100
Namysłów, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
(077) 410 36 95, e-mail
zamowienia@namyslow.pl, faks
774 103 922.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż 7 zestawów systemów multimedialnych dla projektu pt.: "Ochrona, promocja i rozwój dziedzictwa kulturowego na obszarze Stobrawskiej Strefy Rehabilitacji i Rekreacji - cześć północna" - działanie dotyczące wykorzystania, rozwoju aplikacji i usług teleinformatycznych związanych z dziedzictwem kulturowym i turystyką
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IZM.I.272.46.2017.AK-G
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, montaż i uruchomienie 7 zestawów sys-temów multimedialnych dla projektu pt.: "Ochrona, promocja i rozwój dziedzictwa kultu-rowego na obszarze Stobrawskiej Strefy Rehabilitacji i Rekreacji - cześć północna" - dzia-łanie dotyczące wykorzystania, rozwoju aplikacji i usług teleinformatycznych związanych z dziedzictwem kulturowym i turystyką (zadanie nr 9 we wniosku o dofinansowanie). Zamówienie jest niezbędne do prawidłowej realizacji celu projektu. 2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne Dodatkowe kody CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne 30231300-0 - Monitory ekranowe 30237260-9 - Wsporniki do montowania monitorów na ścianie 30237270-2 - Torby na komputery przenośne 32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo 32417000-9 - Sieci multimedialne 32421000-0 - Okablowanie sieciowe 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego 48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicz-nych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu zawarty jest w załączniku o na-zwie charakterystyka przedmiotu zamówienia. 4. Oferowane przez wykonawcę urządzenia muszą posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia. Oferowane przez wykonawcę urządzenia muszą odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicz-nie i jakościowo niż podano w opisie przedmiotu zamówienia - muszą być na poziomie lub lepsze od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto urządzenia muszą zawierać wszystkie elementy startowe i muszą być gotowe do pracy. 5. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urzą-dzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parame-trach nie gorszych niż przywołane. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisa-nych w SIWZ i ofercie. 7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należy-te wykonanie tego zamówienia. 11. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Pod-wykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Za-mawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 12. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podsta-wie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na po-czet wykonania zamówienia. 13. Miejsce realizacji zamówienia: 1) Rzymskokatolicka Parafia pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Biestrzy-kowicach - kościół parafialny Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Biestrzy-kowicach. 2) Rzymskokatolicka Parafia pw. Oczyszczenia Najświętszej Maryi Panny w Bukowiu - kościół filialny pw. Św. Piotra i Pawła w Pągowie. 3) Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny i Św. Marcina w Strzelcach - kościół parafialny pw. Narodzenia Najświętszej Maryi Panny i Św. Marcina w Strzelcach oraz kościół filialny pw. Św. Katarzyny w Gręboszowie. 4) Rzymskokatolicka Parafia pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Świerczowie - ko-ściół parafialny pw. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Świerczowie, kościół filialny pw. Św. Jadwigi w Dąbrowie oraz kościół filialny pw. Wniebowstąpienia Pana Jezusa w Miejscu. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt, a okres gwarancji będzie liczony od daty obustronnie podpisanego bezusterkowego protoko-łu odbioru potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyj-nymi we wskazanym wyżej okresie. 3. Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiąże się wymienić sprzęt na nowy o równo-rzędnych parametrach (lub lepszych). 4. Wykonawca zobowiązuje się wymienić asortyment, który uległ awarii na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw. 5. Produkty/urządzenia posiadają wszelkie niezbędne, do normalnego funkcjonowania, in-strukcje i certyfikaty w języku polskim. 6. Wszystkie produkty muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2017), w całości nieuży-wane, nierekondycjonowane, niepowystawowe, nieregenerowane, kompletne. Wyjątek stanowią silniki, które muszą być zgodne z opisem zawartym jest w załącznikach o na-zwie charakterystyka przedmiotu zamówienia. 7. Wszystkie produkty i ich elementy muszą być oznakowane przez producentów w sposób trwały tak, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 8. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje i gwarancje. Dokumenty, karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim Wy-konawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. 9. Wszystkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dot. prawa dopuszczenia do używania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszyst-kich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszcze-niem go do używania. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w/w dokumenty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30231300-0, 30237260-9, 30237270-2, 32330000-5, 32417000-9, 32421000-0, 45314320-0, 48520000-9, 51000000-9, 80533100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
96747.97
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
99890.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej.
- Budowa dróg gminnych w Smarchowicach Małych - opracowanie dokumentacji projektowej
- Rozbudowa ul. Modrzewiowej, ul. Jodłowej i ul. Świerkowej oraz budowa ul. Jarzębinowej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Modernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Głuszynie - etap I - opracowanie dokumentacji projektowej
- Dostawa materiałów zespalających wraz z utworzeniem depozytu dla części 1,2,3-II postępowanie.
- Przebudowa dróg w miejscowości Smarchowice Wielkie
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.