eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w sezonie zimowym 2017/2018 Część 3. ZADANIE 3_ Zimowe utrzymanie w jednym sezonie 18,034 km dróg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-25

Ogłoszenie nr 500064741-N-2017 z dnia 25-11-2017 r.

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój: Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w sezonie zimowym 2017/2018 Część 3. ZADANIE 3_ Zimowe utrzymanie w jednym sezonie 18,034 km dróg

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603536-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000, ul. ul. 11-go Listopada 35, 59850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 816 471, e-mail zp@swieradowzdroj.pl, faks 757 816 585.
Adres strony internetowej (url): www.swieradowzdroj.nv.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w sezonie zimowym 2017/2018 Część 3. ZADANIE 3_ Zimowe utrzymanie w jednym sezonie 18,034 km dróg

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.271.28.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zimowe utrzymanie dróg dotyczy warunków , w których temperatura otoczenia jest poniżej +20C i występują: opady śniegu, gołoledzi lub lodowica , w miejscowości turystyczno-uzdrowiskowej z bazą noclegową 5 000 miejsc i obłożeniem w sezonie zimowym w XI-50%,w XII-70%, w I-90%,II-90% i III-50%. Przystąpienie do wykonywania usługi nie może być dłuższe niż o,5 godz. od czasu zgłoszenia konieczności wyjazdu. Do zimowego utrzymania dróg zalicza się w szczególności: działania organizacyjno-techniczne, pobieranie z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych materiałów do usuwania śliskości zimowej( dostarczonych przez Zamawiającego), odśnieżanie tj. usuwanie śniegu z dróg poprzez odpłużanie lub interwencyjnie wirnikowanie, usuwanie śliskości zimowej tj. zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości przez stosowanie środków chemicznych oraz materiałów uszorstniających i zwiększających przyczepność poprzez poprawę tarcia. Do realizacji usługi utrzymania zimowego Wykonawca jest zobowiązany dysponować co najmniej sprzętem: posypywarka o pojemności min. 3m3 i pług odśnieżny wraz z nakładką z tworzywa sztucznego (gumową) o szerokości min. 2,3m na nośniku z napędem min.4*4, min.90kM. Zamawiający żąda zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę zamówienia, na podstawie umowy o pracę osób, których wykonywanie czynności polegać będzie na odśnieżaniu, likwidowaniu gołoledzi i oblodzenia -ręcznie lub przez operatorów/kierowców pracujących na sprzęcie własnym wykonawcy. Strony obowiązywać będzie rozliczenie ryczałtowo -obmiarowe, przy czym podstawą ustalenia obmiaru będzie faktyczna ilość przepracowanych godzin w danym okresie rozliczeniowym wyliczona na podstawie wydruku z urządzenia monitorującego GPS. Wykonawcy przysługiwać będzie opłata ryczałtowo-postojowa za jedna dobę niejezdną (pełne 24godzin) , w których wykonawca nie wykonywał czynności związanych z realizacja zadania, ale pozostawał w gotowości do świadczenia usługi odbierania telefonicznych instrukcji od Zamawiającego. Termin świadczenia usługi obejmuje okres od 15 listopada 2017 do 30 kwietnia 2018.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający w BZP zamieścił dwukrotnie Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy, tj. pod nr 500054310-N-2017 z 06.11.2017 r., które stało się nieaktualne po wycofaniu się Wykonawcy ze świadczenia usługi oraz pod nr 500056527-N-2017 z 09.11.2017r.o zamiarze zawarcia umowy z Panem Pawłem Pasierbem prowadzącym działalność pn. ROBOTY ZIEMNE I BUDOWLANE, z siedzibą: ul. J.Korczaka 6D , 59-850 Świeradów-Zdrój.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52085.84
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pan Paweł Pasierb prowadzący działalność pn. ROBOTY ZIEMNE I BUDOWLANE
Email wykonawcy: rzb.pawel.p@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. J.Korczaka 6D
Kod pocztowy: 59-850
Miejscowość: Świeradów-Zdrój
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 63000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

1.Za wykonanie usługi obowiązuje rozliczenie w formie ryczałtowo-obmiarowej. Do rozliczania przyjęta będzie cena jednostkowa łącznie z VAT za jedną roboczo-godzinę odśnieżania i usuwania śliskości zimowej w wysokości 182,00zł oraz opłata ryczałtowo-postojowa za doby niejezdne, w których Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z realizacją usługi, ale pozostawał w gotowości do jej świadczenia - w wysokości łącznie z VAT 130,00zł. Cena/wartość umowy podana w punkcie IV.6 jest wyłącznie orientacyjna. 2.Na sezon 2018/2019 zimowego utrzymania w I kwartale 2018 r. przeprowadzone zostanie postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, na który nie wpłynęła żadna oferta. Po rozeznaniu rynku, nie mając żadnej pewności, że kolejne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zakończy się wyborem wykonawcy, wobec zbliżającego się sezonu zimowego podjął negocjacje w "trybie z wolnej ręki" z wykonawcą, który telefonicznie wyraził, ewentualnie, zainteresowanie zamówieniem. Podstawa prawna: art.67 ust.1 pkt 4) ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień Publicznych (t. j. Dz.U. z 2017 r. poz.1579) - "... w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego ... nie zostały złożone żadne oferty...a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione"

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.