eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruklanki › Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-26

Ogłoszenie nr 500064515-N-2018 z dnia 26-03-2018 r.

Urząd Gminy w Kruklankach: Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 4: Efektywność energetyczna, Działanie 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514101-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Kruklankach, Krajowy numer identyfikacyjny 53564600000, ul. ul. 22 Lipca 10, 11612 Kruklanki, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 874 217 002, e-mail kruklanki2@wp.pl, faks 874 217 002.
Adres strony internetowej (url): http://bipkruklanki.warmia.mazury.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PBO.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach" zostało podzielone na 2 części: 1.1. Część nr 1- roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynków Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach, w ramach których zostaną wykonane następujące roboty: 1.1.1. termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kruklankach, polegająca w szczególności na: 1.1.1.1. wymianie starych okien i drzwi zewnętrznych, 1.1.1.2. dociepleniu ścian zewnętrznych starej części budynku, 1.1.1.3. dociepleniu stropu strychu starej części budynku, 1.1.1.4. dociepleniu stropodachu nowej części budynku, 1.1.1.5. dociepleniu ścian zewnętrznych nowej części budynku (bez klatki schodowej), 1.1.1.6. dociepleniu ścian zewnętrznych piwnic przy gruncie starej części budynku oraz ścian fundamentowych nowej części budynku, 1.1.2. termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kruklankach, polegająca w szczególności na: 1.1.2.1. wymianie starych okien i drzwi zewnętrznych, 1.1.2.2. dociepleniu ścian zewnętrznych, 1.1.2.3. dociepleniu stropu strychu górnego, 1.1.2.4. docieplenie ścian zewnętrznych piwnic przy gruncie, 1.1.2.5. docieplenie połaci dachowej, 1.1.2.6. wymianie połaci dachowej, 1.1.3. termomodernizacja budynku sali gimnastycznej w Kruklankach polegająca w szczególności na: 1.1.3.1. wymianie starych okien i drzwi zewnętrznych oraz instalacji wentylacji, 1.1.3.2. dociepleniu stropu strychu, 1.1.3.3. dociepleniu ścian zewnętrznych, 1.1.3.4. docieplenie połaci dachowej, 1.1.3.5. wymianie połaci dachowej 1.1.4. remont dachu Urzędu Gminy w Kruklankach polegający w szczególności na: 1.1.4.1. robotach rozbiórkowych, 1.1.4.2. robotach murowych- kominy, 1.1.4.3. wymianie połaci dachowej, 1.1.4.4. wykonaniu instalacji odgromowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach robót. 1.2. Część nr 2- roboty budowlane i instalacyjne polegające na wymianie instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach, w ramach których zostaną wykonane następujące roboty: 1.2.1. remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Gminy w Kruklankach, polegający w szczególności na: 1.2.1.1. wymianie rur c.o. w starej części budynku, 1.2.1.2. montażu nowych grzejników płytowych, 1.2.1.3. instalacji zaworów termostatycznych przy grzejnikach, 1.2.1.4. instalacji automatycznych odpowietrzników na pionach, 1.2.1.5. montażu kotła c.o. 1.2.2. remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kruklankach, polegający w szczególności na: 1.2.2.1. kompletnej wymianie rur c.o., 1.2.2.2. montażu nowych grzejników i podłączenie 2 szt. istniejących, 1.2.2.3. instalacji zaworów termostatycznych przy grzejnikach, 1.2.2.4. instalacji automatycznych odpowietrzników na pionach, 1.2.2.5. montażu kotła c.o. 1.2.3. remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Sali gimnastycznej w Kruklankach, polegający w szczególności na: 1.2.3.1. kompletnej wymianie rur c.o., 1.2.3.2. montażu nowych grzejników, 1.2.3.3. instalacji zaworów termostatycznych przy grzejnikach, 1.2.3.4. instalacji automatycznych odpowietrzników, 1.2.3.5. instalacji wywietrznika dachowego, 1.2.3.6. montażu kotła c.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45261910-6, 45331100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 632175.16
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gastronom Mikuła Spółka Jawna
Email wykonawcy: gastronom@o2.pl
Adres pocztowy: ul. 22 Lipca 15
Kod pocztowy: 11-612
Miejscowość: Kruklanki
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 598200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 598200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 598200.00
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę instalacji c.o. w budynkach Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i sali gimnastycznej w Kruklankach"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 317936.37
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 237330.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 237330.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 286698.10
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.