eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Dostawa mebli biurowych dla SPZOZ w Szamotułach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-24

Ogłoszenie nr 500064430-N-2017 z dnia 24-11-2017 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa mebli biurowych dla SPZOZ w Szamotułach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597039-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 55382200000, ul. ul. Sukiennicza 13, 64500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 927 103, e-mail zam.pub@szamotuly.med.pl, faks 612 927 102.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mebli biurowych dla SPZOZ w Szamotułach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-381-14/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wraz z rozładunkiem (w tym: wniesienie i ustawienie) do miejsc wskazanych w załączniku do SIWZ oraz montaż mebli biurowych dla komórek organizacyjnych SPZOZ - zgodnie z opisem i wykazem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, skręceniu, złożeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia. Zakres obejmuje: ? wykonanie * dostawa, montaż wraz z ustawieniem na miejsce docelowe, wypoziomowanie * Dostawa wraz z montażem mebli biurowych 2. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: 39.10.00.00-3 - Meble 39.12.10.00-6 - Biurka i stoły 39.14.13.00-5 - Szafy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają rysunki techniczne stanowiące załącznik do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) określające nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy). Wykonawca uzupełnia formularz w zakresie oferowanych zadań, w pozostałym zakresie wpisuje "nie dotyczy". Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 4. Meble objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, identyczne w obrębie poszczególnych pozycji oraz pozbawione defektów i wad konstrukcyjnych, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania. 5. Materiały użyte do wyrobu mebli (w szczególności: kleje, lakiery, farby, impregnaty, laminaty, materiały tapicerskie) muszą posiadać atesty dopuszczające je do stosowania w produkcji mebli wykorzystywanych w pomieszczeniach przeznaczonych na czasowy i stały pobyt ludzi. 6. Zamawiający zastrzega, iż wskazane w opisie kolory stanowią wytyczne kolorystyczne, a Wykonawca przed rozpoczęciem produkcji zobowiązany jest do uzgodnienia i uzyskania akceptacji. Istotne ustalenia zostaną ujęte w formie notatki akceptowanej przez przedstawicieli obu Stron. Dokładna kolorystyka zostanie uzgodniona w terminie - 2 dni od daty podpisania umowy. 7. Dostawa obejmuje transport, wniesienie na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montaż na koszt Wykonawcy. Lokalizację dostawy: Samodzielny Publiczny Zakład opieki Zdrowotnej w Szamotułach, ul. Sukiennicza 13, Budynek ochrony zdrowia. 8. Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia mebli do momentu ich odebrania przez Zamawiającego. 9. Przekazanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie protokolarnie przy obecności Wykonawcy i Zamawiającego. 10. Podczas wykonywania prac Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy swoje i swoich pracowników a także za ewentualne szkody spowodowane Zamawiającemu i osobom trzecim. 11. Wymiary mebli podane w załączniku są przybliżone. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania mebli z niewielkim odstępstwem (rzędu 2%), jeżeli określone w formularzu cenowym miejsce użytkowania będzie na to pozwalało i za wyjątkiem tych mebli, które stanowią doposażenie do już użytkowanych. Zamawiający wymaga, aby meble stanowiące doposażenie, były maksymalnie zbliżone stylowo, konstrukcyjnie, kolorystycznie i materiałowo do już użytkowanych. 12. Cena oferty musi zawierać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in.: koszty dostawy - transportu przedmiotu zamówienia do komórek organizacyjnych SPZOZ (w miejsce wskazane przez Zamawiającego rozładunku, wniesienia, montażu, ustawienia, a także uwzględniać podatki oraz rabaty, upusty, itp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39121000-6, 39141300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97992.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Renggli Sp. z o.o.
Email wykonawcy: bsuchowierska@renggli.pl
Adres pocztowy: ul. Handlowa 6A
Kod pocztowy: 15-399
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120530.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120530.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 247107.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.