eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa kosiarek do trawników i przyczep do przewozu kosiarekz podziałem na zadaniaZadanie 1Dostawa kosiarek samojezdnych - 2 szt; Zadanie 2Dostawa przyczep do przewozu kosiarek - 2 szt.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-23

Ogłoszenie nr 500063944-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Dostawa kosiarek do trawników i przyczep do przewozu kosiarekz podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa kosiarek samojezdnych - 2 szt; Zadanie 2: Dostawa przyczep do przewozu kosiarek - 2 szt.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519269-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 27150551400000, ul. ul. Pod Lasem 64, 44-210 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4248838, e-mail zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl, faks 32 4249326.
Adres strony internetowej (url): http://zielen.rybnik.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kosiarek do trawników i przyczep do przewozu kosiarekz podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa kosiarek samojezdnych - 2 szt; Zadanie 2: Dostawa przyczep do przewozu kosiarek - 2 szt.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.261.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2017 lub 2018) kosiarek do trawników i przyczep do przewozu kosiarek z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa kosiarek samojezdnych - 2 szt; Zadanie 2: Dostawa przyczep do przewozu kosiarek - 2 szt. Zadanie nr 1 Warunki techniczne dotyczące kosiarek samojezdnych a) silnik Diesel trzycylindrowy o pojemności 950 ÷ 1000 cm³, moc 21 ÷ 24 KM, b) długość 3000 ÷ 3250 mm, c) waga 800 ÷ 900 kg, d) sterowanie prędkością: jeden pedał (przód + tył), e) układ kierowniczy hydrostatyczne (wspomaganie), f) pojemnik na trawę z wysokim wysypem (wysokość 1,8 ÷ 2,0 m) o pojemności 600 ÷ 700 l, g) liczba noży 2 szt, h) przekaz mocy: przekładnia kątowa. Zadanie nr 2 Warunki techniczne dotyczące przyczep : a) rama nośna wykonana ze stali konstrukcyjnej o podwyższonej wytrzymałości, ocynkowana ogniowo, b) powierzchnia transportowa wyposażona w 8 uchwytów ładunkowych, wykonana z blachy ocynkowanej typu LOHR, c) najazdy ładunkowe poszerzane, z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo z otworami owalnymi typu LOHR, d) koła pod przestrzenią ładunkową, e) DMC masa całkowita 2700 kg, f) wymiary przestrzeni ładunkowej: 400 x 200 cm, g) wymiary całkowite: długość 550 ÷ 570 cm; szerokość 200 ÷210 cm, h) dwuosiowa, i) wyposażenie: koło wsporcze, koło zapasowe, uchwyt koła zapasowego, wyciągarka, kliny pod koła, reling z barierką szerokości 10 ÷ 15 cm. Pozostałe warunki (dotyczące zadania 1 i 2): a) minimalny okres gwarancji 12 miesięcy, b) w okresie gwarancyjnym bezpłatna obsługa serwisowa w siedzibie Zamawiającego (Zamawiający pokrywa koszty wymienianych materiałów eksploatacyjnych), c) maksymalny czas usunięcia usterki (wady) - do 5 dni roboczych od powiadomienia Zamawiającego o wadzie, d) w przypadku braku możliwości usunięcia usterki (wady) w podanym wyżej czasie (5 dni roboczych), wymagane jest porozumienie z Zamawiającym (dokonane w terminie usunięcia wad) celem ustalenia terminu naprawy, e) Zamawiający uprawniony jest do usunięcia usterki we własnym zakresie na koszt i ryzyko Wykonawcy, w przypadku bezskutecznego upływu terminu usunięcia usterki lub bezskutecznego upływu terminu do dokonania uzgodnień, o których mowa odpowiednio pod. literą c) i d), co pozostaje bez wpływu na uprawnienia Zamawiającego z gwarancji i rękojmi, f) zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez okres min. 60 m-cy (liczone od zakończenia gwarancji), g) wszelkie dokumenty związane z przedmiotem umowy, w tym instrukcja obsługi, karta i/lub książka gwarancyjna, wyciąg ze świadectwa homologacji - napisane w języku polskim, h) dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz rodzaj i typ używanych materiałów eksploatacyjnych (m.in. filtry, oleje, smary, płyny itp.), i) komplet dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania przyczepy w Polsce, j) sprzęt zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego przy ul. Pod Lasem 64 w Rybniku, k) sprzęt uzupełniony we wszystkie płyny niezbędne do prawidłowego funkcjonowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 16310000-1


Dodatkowe kody CPV: 34220000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa kosiarek samojezdnych - 2 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 118000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INCOGNITO Jakub Wons
Email wykonawcy: info@e-incognito.pl
Adres pocztowy: ul. Bema 9
Kod pocztowy: 47-224
Miejscowość: Kędzierzyn Koźle
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 127920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119802.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa przyczep do przewozu kosiarek - 2 szt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ADNO.PL sp. z o.o.
Email wykonawcy: przyczepy@adno.pl
Adres pocztowy: ul. Czerwona 40
Kod pocztowy: 33-101
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28044.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31226.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.