To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-23
Ogłoszenie nr 500063944-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.
Zarząd Zieleni Miejskiej: Dostawa kosiarek do trawników i przyczep do przewozu kosiarekz podziałem na zadania:
Zadanie 1: Dostawa kosiarek samojezdnych - 2 szt;
Zadanie 2: Dostawa przyczep do przewozu kosiarek - 2 szt.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519269-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 27150551400000,
ul. ul. Pod Lasem
64,
44-210
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 4248838, e-mail
zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl, faks
32 4249326.
Adres strony internetowej (url): http://zielen.rybnik.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kosiarek do trawników i przyczep do przewozu kosiarekz podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa kosiarek samojezdnych - 2 szt; Zadanie 2: Dostawa przyczep do przewozu kosiarek - 2 szt.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.261.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2017 lub 2018) kosiarek do trawników i przyczep do przewozu kosiarek z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa kosiarek samojezdnych - 2 szt; Zadanie 2: Dostawa przyczep do przewozu kosiarek - 2 szt. Zadanie nr 1 Warunki techniczne dotyczące kosiarek samojezdnych a) silnik Diesel trzycylindrowy o pojemności 950 ÷ 1000 cm³, moc 21 ÷ 24 KM, b) długość 3000 ÷ 3250 mm, c) waga 800 ÷ 900 kg, d) sterowanie prędkością: jeden pedał (przód + tył), e) układ kierowniczy hydrostatyczne (wspomaganie), f) pojemnik na trawę z wysokim wysypem (wysokość 1,8 ÷ 2,0 m) o pojemności 600 ÷ 700 l, g) liczba noży 2 szt, h) przekaz mocy: przekładnia kątowa. Zadanie nr 2 Warunki techniczne dotyczące przyczep : a) rama nośna wykonana ze stali konstrukcyjnej o podwyższonej wytrzymałości, ocynkowana ogniowo, b) powierzchnia transportowa wyposażona w 8 uchwytów ładunkowych, wykonana z blachy ocynkowanej typu LOHR, c) najazdy ładunkowe poszerzane, z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo z otworami owalnymi typu LOHR, d) koła pod przestrzenią ładunkową, e) DMC masa całkowita 2700 kg, f) wymiary przestrzeni ładunkowej: 400 x 200 cm, g) wymiary całkowite: długość 550 ÷ 570 cm; szerokość 200 ÷210 cm, h) dwuosiowa, i) wyposażenie: koło wsporcze, koło zapasowe, uchwyt koła zapasowego, wyciągarka, kliny pod koła, reling z barierką szerokości 10 ÷ 15 cm. Pozostałe warunki (dotyczące zadania 1 i 2): a) minimalny okres gwarancji 12 miesięcy, b) w okresie gwarancyjnym bezpłatna obsługa serwisowa w siedzibie Zamawiającego (Zamawiający pokrywa koszty wymienianych materiałów eksploatacyjnych), c) maksymalny czas usunięcia usterki (wady) - do 5 dni roboczych od powiadomienia Zamawiającego o wadzie, d) w przypadku braku możliwości usunięcia usterki (wady) w podanym wyżej czasie (5 dni roboczych), wymagane jest porozumienie z Zamawiającym (dokonane w terminie usunięcia wad) celem ustalenia terminu naprawy, e) Zamawiający uprawniony jest do usunięcia usterki we własnym zakresie na koszt i ryzyko Wykonawcy, w przypadku bezskutecznego upływu terminu usunięcia usterki lub bezskutecznego upływu terminu do dokonania uzgodnień, o których mowa odpowiednio pod. literą c) i d), co pozostaje bez wpływu na uprawnienia Zamawiającego z gwarancji i rękojmi, f) zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez okres min. 60 m-cy (liczone od zakończenia gwarancji), g) wszelkie dokumenty związane z przedmiotem umowy, w tym instrukcja obsługi, karta i/lub książka gwarancyjna, wyciąg ze świadectwa homologacji - napisane w języku polskim, h) dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz rodzaj i typ używanych materiałów eksploatacyjnych (m.in. filtry, oleje, smary, płyny itp.), i) komplet dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania przyczepy w Polsce, j) sprzęt zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego przy ul. Pod Lasem 64 w Rybniku, k) sprzęt uzupełniony we wszystkie płyny niezbędne do prawidłowego funkcjonowania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 16310000-1
Dodatkowe kody CPV: 34220000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa kosiarek samojezdnych - 2 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
118000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INCOGNITO Jakub Wons
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
127920.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa przyczep do przewozu kosiarek - 2 szt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADNO.PL sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28044.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawy preparatów do dezynfekcji
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu utrzymania dróg do Podlaskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 r. z podziałem na 3 zadania.
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką na wysięgniku na potrzeby Gminy Radziłów
- Zakup sprzętu typu piły, kosy, podkrzesywarki itp. na potrzeby obwodów drogowych
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego i kosiarki samojezdnej
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.