To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-23
Ogłoszenie nr 500063870-N-2017 z dnia 23-11-2017 r.
Politechnika Częstochowska: Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591056-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500036235-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Częstochowska, Krajowy numer identyfikacyjny 164300000,
ul. ul. Dąbrowskiego
69,
42-201
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 250 415, e-mail
dzp@adm.pcz.czest.pl, faks
343 250 415.
Adres strony internetowej (url): www.pcz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/D-11/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.13.00.00 - Meble biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579): postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego W dniu 03.11.2017r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu oraz powiadomił o tym fakcie wszystkich uczestników tego postępowania. Wykonawca In Time Wieław Frąszczak w dniu 15.11.2017r. poinformował Zamawiajacego o odstąpieniu od podpisania umowy na zadanie nr 1,2,4 oraz 6. Ponieważ upłynął termin związania ofertą Zamawiający nie miał możliwości dokonania ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert. Dlatego też Zamawiający unieważnił postępowanie na zadania nr 1,2,4 i 6 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579): postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego W dniu 03.11.2017r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu oraz powiadomił o tym fakcie wszystkich uczestników tego postępowania. Wykonawca In Time Wieław Frąszczak w dniu 15.11.2017r. poinformował Zamawiajacego o odstąpieniu od podpisania umowy na zadanie nr 1,2,4 oraz 6. Ponieważ upłynął termin związania ofertą Zamawiający nie miał możliwości dokonania ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert. Dlatego też Zamawiający unieważnił postępowanie na zadania nr 1,2,4 i 6 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Centrum Transferu Technologii Politechniki Częstochowskiej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1975.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Tronus Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5414.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Biura Prawnego Politechniki Częstochowskiej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579): postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego W dniu 03.11.2017r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu oraz powiadomił o tym fakcie wszystkich uczestników tego postępowania. Wykonawca In Time Wieław Frąszczak w dniu 15.11.2017r. poinformował Zamawiajacego o odstąpieniu od podpisania umowy na zadanie nr 1,2,4 oraz 6. Ponieważ upłynął termin związania ofertą Zamawiający nie miał możliwości dokonania ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert. Dlatego też Zamawiający unieważnił postępowanie na zadania nr 1,2,4 i 6 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Biura Studentów Zagranicznych Politechniki Częstochowskiej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo -Usługowe BOSTO S.C.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26445.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Biura Dziekana Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579): postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego W dniu 03.11.2017r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu oraz powiadomił o tym fakcie wszystkich uczestników tego postępowania. Wykonawca In Time Wieław Frąszczak w dniu 15.11.2017r. poinformował Zamawiajacego o odstąpieniu od podpisania umowy na zadanie nr 1,2,4 oraz 6. Ponieważ upłynął termin związania ofertą Zamawiający nie miał możliwości dokonania ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert. Dlatego też Zamawiający unieważnił postępowanie na zadania nr 1,2,4 i 6 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów do siedziby Starostwa Powiatowego w Częstochowie"
- SUKCESYWNE DOSTARCZANIE ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
- Dostawa obuwia służbowego, wyjściowego oraz roboczego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa fortepianów dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.