eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › "Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich - prace interwencyjne w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Toruń w latach 2018 - 2019" na 2 części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-23

Ogłoszenie nr 500063869-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: "Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich - prace interwencyjne w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Toruń w latach 2018 - 2019" na 2 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521668-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092364160, ul. ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3705717, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks 52 3705740.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zdw-bydgoszcz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich - prace interwencyjne w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Toruń w latach 2018 - 2019" na 2 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDW.RDW.2.12.361-6/B/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich - prace interwencyjne w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Toruń w latach 2018 - 2019" Ze względu na rozległy obszar objęty zamówieniem a także trudności w przypadku przemieszczania się sprzętu - całe zamówienie podzielono na 2 części: w części I objęto drogi wojewódzkie: Lp. Nr drogi Nazwa Kilometraż Długość 1. 200 st. kol. Cierpice - do DK Nr 10 0+000 - 0+784 0,784 2. 245 Gruczno - Chełmno - DK Nr 91 12+422 - 14+886 2,464 3. 248 Zbrachlin - Topólno - Borówno 4+581 - 5+381 0,800 4. 249 Czarnowo - rz. Wisła - Solec Kujawski 0+000 - 1+983 1,983 5. 250 Suchatówka - Służewo 0+000 - 14+496 14,496 6. 258 Brzoza - rz. Wisła 0+000 - 0+945 0,945 7. 273 Cierpice - Mała Nieszawka 0+000 - 7+120 7,120 8. 291 st. kol. Otłoczyn - DK nr 91 0+000 - 2+187 2,187 9. 546 Zławieś Wielka - Łubianka 0+000 - 13+123 13,123 10. 549 Fordon - rz. Wisła - Strzyżawa 0+438 - 1+782 1,344 11. 550 Chełmno - Unisław 0+000 - 23+900 23,900 12. 551 Strzyżawa - Pluskowęsy 0+000 - 38+036 38,036 13. 552 Różankowo - Łysomice- Lubicz 0+000 - 17+311 17,311 14. 553 Toruń - Wybcz 6+142 - 21+780 15,638 15. 576 st. kol. Unisław - do dr. Nr 551 0+000 - 0+300 0,300 16. 578 st. kol. Ostromecko - do dr. Nr 551 0+000 - 0+450 0,450 17. 586 st. kol. Brzoza - do DK Nr 91 0+000 - 0+450 0,450 18. 589 Grzywna - Chełmża 0+000 - 4+226 4,226 19. 597 Rzęczkowo - Cichoradz - Unisław 0+000 - 10+242 10,242 RAZEM km 155,799 1.2 w części II objęto drogi wojewódzkie: Lp. Nr drogi Nazwa Kilometraż Długość 1. 258 rz. Wisła - Silno - Osiek - Obrowo 0+945 - 15+266 14,321 2. 499 Ostaszewo - Mirakowo (dr. Nr 599) 0+000 - 7+421 7,421 3. 551 Pluskowęsy - Orzechowo 38+036 - 50+046 12,010 4. 554 Orzechowo - Kowalewo - Golub Dobrzyń - Kikół 0+000 - 44+389 44,389 5. 556 Ostrowite - Zbójno 0+000 - 12+759 12,759 6. 566 st. kol. Czernikowo - DK Nr 10 0+000 - 0+334 0,334 7. 569 Golub Dobrzyń - Dobrzejewice 0+000 - 21+293 21,293 8. 572 st. kol. Lubicz - DK Nr 10 0+000 - 0+343 0,343 9. 582 st. kol. Ostaszewo - do DK Nr 91 0+000 - 1+614 1,614 10. 599 Mirakowo - Grodno 0+000 - 1+385 1,385 11. 646 Turzno - Brzeźno 0+000 - 2+783 2,783 12. 649 Pluskowęsy - Sierakowo 0+000 - 14+918 14,918 13. 654 Silno - Złotoria 0+000 - 6+677 6,677 14. 657 Złotoria - Lubicz Górny 0+000 - 7+735 7,735 RAZEM km 147,982 Łączna długość dróg na cz. nr 1 i 2 wynosi - 303,781 km 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres usług dla części- I i dla części - II : - usuwanie z jezdni i chodników substancji chemicznych i ropopochodnych powstałych wskutek wypadków, kolizji i innych zdarzeń nagłych przy użyciu piasku i wody, - porządkowanie pasa drogowego po wypadkach - prace po wyspecjalizowanych służbach ratowniczych np. straż Pożarna. - likwidacja zastoisk wodnych po gwałtownych ulewach - wypompowywanie wody, wykonanie wodościeków na zawyżonych poboczach, - usuwanie z nawierzchni nanosów z ziemi, kruszywa i innych materiałów sypkich, - zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych i powypadkowych (uszkodzeń konstrukcji drogi i obiektów inżynierskich) oznakowaniem należącym do Wykonawcy, - remont cząstkowy masą na zimno - doraźny na niewielkich wyznaczonych powierzchniach masą na zimno Wykonawcy, - współuczestnictwo i pomoc w organizowaniu objazdów w sytuacjach kryzysowych (wypadki, powodzie, burze, nawałnice itp.), - prace niezdefiniowane powyżej wchodzące w skład bieżącego utrzymania, które mogą wystąpić w obrębie pasa drogowego, - doraźne porządkowanie oznakowania pionowego i urządzeń brd w miejscach niebezpiecznych, zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego - zbieranie zerwanych tarcz znaków z nawierzchni, wysepek, poboczy itp., i zabezpieczenie miejsca niebezpiecznego, zwrot uszkodzonego oznakowania do Zamawiającego) - zabezpieczenie w przypadku wystąpienia ognisk chorób zakaźnych takich jak wirus grypy ptaków (H5N1) polegające na wykonaniu, utrzymaniu i demontażu w terminie uzgodnionym z Zamawiającym mat dezynfekcyjnych w miejscach i czasie wskazanym przez Powiatowego Lekarza Weterynarii. Utrzymanie polegać będzie na kontroli i dbaniu o stan techniczny mat, - prowadzenie ewidencji interwencji i roboczogodzin pracy. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia środki czyszczące (piasek, woda, itp.) do usuwania z jezdni i chodników substancji chemicznych i ropopochodnych powstałych wskutek wypadków, kolizji i innych zdarzeń nagłych, materiały do wykonania mat dezynfekcyjnych oraz oznakowanie niezbędne do prawidłowego zabezpieczenia miejsc niebezpiecznych i powypadkowych. 3. Zamówienie realizowane będzie na podstawie telefonicznych zgłoszeń przekazywanych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego do uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy w zdeklarowanym przez Wykonawcę czasie przystąpienia do realizacji zgłoszenia. Czas przystąpienia do realizacji zgłoszenia wynosić będzie max 4 godziny godzin/y. (Nie dotyczy utworzenia punktu z matami dezynfekcyjnymi, który realizowany będzie na podstawie odrębnego pisemnego zlecenia z terminem uzgodnionym przez Zamawiającego.) Po zrealizowaniu zgłoszenia Wykonawca ma obowiązek poinformować telefonicznie uprawnionych pracowników Zamawiającego o zrealizowaniu zgłoszenia. W następnym dniu roboczym po zrealizowaniu zgłoszenia uprawniony przedstawiciel Wykonawcy ma obowiązek przedłożyć do zatwierdzenia do uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego, który przekazał telefoniczne zgłoszenie kartę pracy z wyszczególnioną ilością godzin danej jednostki sprzętu wg. pozycji w kosztorysie ofertowym. 4. Zamówienie realizowane będzie na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Inowrocław. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dróg i zmiany ich długości w trakcie realizacji zamówienia w wyniku ewentualnych zmian organizacyjnych, zakwalifikowania dróg innych kategorii do kategorii do dróg wojewódzkich i odwrotnie, przejęcia lub oddania dróg od innych zarządców na podstawie odrębnych przepisów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90523000-9


Dodatkowe kody CPV: 90523000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: "Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich - prace interwencyjne w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Toruń w latach 2018 - 2019" na cz.nr -1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo - Produkcyjny "MARSYL"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: m. Gronowo 124
Kod pocztowy: 87-162
Miejscowość: Lubicz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70110.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70110.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 90036.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: "Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich - prace interwencyjne w pasie drogowym dróg wojewódzkich w administracji RDW Toruń w latach 2018 - 2019" cz. - 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo - Produkcyjny "MARSYL"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: m. Gronowo 124
Kod pocztowy: 87-162
Miejscowość: Lubicz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70110.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70110.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70110.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.