eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie wszelkich prac i usług związanych z utrzymaniem ekranów akustycznych, będących w zarządzaniu Zamawiającego, położonych w granicach administracyjnych Gminy Lublin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-23

Ogłoszenie nr 500063636-N-2018 z dnia 23-03-2018 r.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie: Wykonanie wszelkich prac i usług związanych z utrzymaniem ekranów akustycznych, będących w zarządzaniu Zamawiającego, położonych w granicach administracyjnych Gminy Lublin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519260-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 6077887900000, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 665 700, e-mail zamowienia@zdm.lublin.eu, faks 814 665 701.
Adres strony internetowej (url): zdm.bip.lublin.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: gminna jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie wszelkich prac i usług związanych z utrzymaniem ekranów akustycznych, będących w zarządzaniu Zamawiającego, położonych w granicach administracyjnych Gminy Lublin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-PS.221.1.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie i konserwację ekranów akustycznych zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Lublin, polegające na: 1. Cyklicznej inspekcji i monitorowaniu ekranów akustycznych, polegającym na: 1.1. przeglądzie obu stron ekranów dokonywanym raz w tygodniu, 1.2. pisemnym zgłaszaniu Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych uszkodzeń i nieprawidłowości z podaniem orientacyjnego zakresu rzeczowego, 1.3. zawiadamianiu Zamawiającego oraz właściwego organu ścigania o uszkodzeniach ekranów akustycznych powstałych wskutek wypadków drogowych, aktów wandalizmu i innych zdarzeń, 1.4. zapewnieniu Zamawiającemu możliwości skorzystania z samochodu dla potrzeb patrolowania ulic wyposażonych w ekrany. 2. Utrzymaniu czystości i estetyki ekranów akustycznych, oraz kompletności elementów zabezpieczeń dla ptaków w przypadku ekranów przezroczystych polegającej na: 2.1. usuwaniu graffiti z niezaimpregnowanych powierzchni gładkich - ekranów akustycznych wykonanych np. z przezroczystej płyty akustycznej Poli (metakrylan metylu), 2.2. usuwaniu graffiti z ekranów akustycznych typu "zielona ściana" wykonanych: warstwa zewnętrzna z siatki z polietylenu PEHD, warstwa wewnętrzna z powierzchniowo utwardzanej wełny mineralnej w welonie - poprzez zamalowanie farbą w kolorze istniejącego elementu ekranu, 2.3. usuwaniu graffiti z powierzchni metalowych: stalowych, stalowych ocynkowanych, oraz aluminiowych poprzez malowanie farbami odpowiednimi do rodzaju powierzchni, 2.4. usuwaniu graffiti z podmurówek ekranów akustycznych wykonanych z betonu poprzez zamalowanie odpowiednimi farbami, 2.5. usuwaniu graffiti z zaimpregnowanych powierzchni gładkich - ekranów akustycznych wykonanych np. z przezroczystej płyty akustycznej Poli (metakrylan metylu), 2.6. obustronnym myciu wysokociśnieniowym ekranów akustycznych wykonanych np. z przezroczystej płyty akustycznej Poli (metakrylan metylu), typu "zielona ściana", oraz podmurówek betonowych w zależności od potrzeb wraz z konstrukcjami, 2.7. usuwaniu plakatów i nalepek z powierzchni ekranów akustycznych, 2.8. uzupełnianiu naklejek wizerunków sylwetek ptaków drapieżnych, pasków lub innych zabezpieczeń chroniących ptactwo przed kontaktem z powierzchniami ekranów przezroczystych. 3. Utrzymaniu odpowiedniego stanu technicznego ekranów akustycznych, ich wyposażenia oraz działania zapobiegawcze polegającego na: 3.1. wymianie lub naprawie słupa konstrukcyjnego, 3.2. wymianie lub naprawie podmurówki (fundamentu dolnego) ekranu akustycznego, 3.3. wymianie lub naprawie elementów wypełniających ekrany typu: przezroczysta płyta akustyczna Poli (metakrylan metylu), oraz "zielona ściana", 3.4. wymianie lub naprawie siatki zewnętrznej w ekranach typu "zielona ściana", 3.5. wymianie lub naprawie skrzydeł bramki ekranów odbijających przezroczystych, 3.6. odnawianiu powłok malarskich i antykorozyjnych na powierzchniach: typu "zielona ściana", betonowych, stalowych, stalowych ocynkowanych, aluminiowych, 3.7. wykonaniu bezbarwnej powłoki ochronnej, zabezpieczającej przed graffiti na powierzchni gładkiej, np. na przezroczystej płycie akustycznej Poli (metakrylan metylu) lub betonowej. 4. Innych działaniach - inne prace o charakterze robót odbiegających od opisanych i wyszczególnionych w Pełnym opisie czynności wymagające działań zabezpieczających miejsca zagrażające bezpieczeństwu użytkownikom drogi, oraz zapobiegających przyśpieszonej degradacji ekranów spowodowanej awariami elementów ich wyposażenia, nieprzewidzianymi skutkami wpływów atmosferycznych, wystąpieniem nietypowych zdarzeń, a także kradzieży i dewastacji. 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich prac objętych zamówieniem wskazane i opisane w Pełnym opisie czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50230000-6


Dodatkowe kody CPV: 90690000-0, 90910000-9, 45223100-7, 45442180-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 325203.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jarosław Żentkowski Galeria Czystości
Email wykonawcy: biuro@galeriaczystosci.pl
Adres pocztowy: al. Poznańska 173,
Kod pocztowy: 64-920
Miejscowość: Piła
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 299874.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 299874.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 485936.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.