To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-23
Ogłoszenie nr 500063505-N-2017 z dnia 23-11-2017 r.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny: Dostawa niszczarek na potrzeby Biur Powiatowych i Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597579-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Krajowy numer identyfikacyjny 1061308300000,
ul. Al. Jana Pawła II
70,
00175
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 5365705-06, e-mail
wioletta.cieslinska@arimr.gov.pl, faks
228 602 842.
Adres strony internetowej (url): www.arimr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Agencja wykonawcza
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa niszczarek na potrzeby Biur Powiatowych i Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BOR07.2610.8.2017.CW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Biur Powiatowych i Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa niszczarek - fabrycznie nowych, w pełni sprawnych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego dla niszczarek, będących przedmiotem niniejszego zamówienia zostały określone w rozdziale III ust. 1 SIWZ. 2. Dostawa obejmuje dostarczenie, a także wniesienie niszczarek do wskazanych pomieszczeń w Biurach Powiatowych i Mazowieckim Oddziale Regionalnym, rozpakowanie i uruchomienie. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części, na które dopuszcza składanie ofert częściowych, w rozumieniu art. 83 ust. 2 ustawy Pzp, na jedną z wybranych części, bądź na obydwie części: CZĘŚĆ I - dostawa 21 szt. niszczarek do Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych nr: 118; 120; 122; 123; 124; 126; 134; 135; 138; 140; 142; 145; 147; 149; 153; 155; CZĘŚĆ II - dostawa 21 szt. niszczarek do Biur Powiatowych nr: 119; 121; 125; 127; 128; 129; 130; 131; 132; 133; 136; 137; 139; 141; 143; 144; 146; 150; 151; 152; 154. Szczegółowe informacje dotyczące ilości dostarczanych urządzeń do poszczególnych lokalizacji Zamawiającego wraz z adresami lokalizacji zamieszczone są: dla części I w Załączniku nr 2.1, dla części II w Załączniku 2.2. do Wzoru umowy, będącej Załącznikiem nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia w ramach danej części zamówienia pochodziły od jednego producenta i były tego samego typu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: dostawa 21 szt. niszczarek do Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz Biur Powiatowych nr: 118; 120; 122; 123; 124; 126; 134; 135; 138; 140; 142; 145; 147; 149; 153; 155 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
187804.88
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SCROLL - Robert Gawron
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
172802.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa 21 szt. niszczarek do Biur Powiatowych nr: 119; 121; 125; 127; 128; 129; 130; 131; 132; 133; 136; 137; 139; 141; 143; 144; 146; 150; 151; 152; 154 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
187804.88
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SCROLL - Robert Gawron
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
172802.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli oraz sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą "Wsparcie Mazowieckiego (...)
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.