Ogłoszenie nr 500063442-N-2017 z dnia 23-11-2017 r.
Mrocza: Budowa świetlicy wiejskiej w Ostrowie jako Centrum Społeczno - Kulturalnego dla mieszkańców sołectwa
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: poddziałanie 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561445-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500024193-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mrocza, Krajowy numer identyfikacyjny 9235088900000,
ul. Plac 1 Maja
20,
89115
Mrocza, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 386 74 10, e-mail
urzad@mrocza.pl, faks
52 385 62 41.
Adres strony internetowej (url): www.mrocza.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.mrocza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej w Ostrowie jako Centrum Społeczno - Kulturalnego dla mieszkańców sołectwa
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SSZ.271.3.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest budowa świetlicy wiejskiej w Ostrowie wraz z instalacjami wewnętrznymi: wodno - kanalizacyjna, C.O., elektryczna, wentylacja mechaniczna oraz zagospodarowaniem terenu. Informacje ogólne: Budynek murowany, niepodpiwniczony, parterowy o dachu dwuspadowym. Kubatura budynku: 504 m3; Wysokość budynku: 5,81 m; długość budynku: 16,42 m; szerokość budynku: 13,44 m; powierzchnia zabudowy: 184,80m2; powierzchnia użytkowa: 154,59 m2. Projektuje się posadowienie budynku na ławach fundamentowych żelbetowych. Dach dwuspadowy o spadku 31,7 % w konstrukcji drewnianej, kryty blacho - dachówką, warstwę izolacyjną stanowi membrana dachowa typu EPDM, strop podwieszany kasetonowy. Ściany zewnętrzne konstrukcyjne murowane z bloczków gazobetonowych 24 cm. Ścianki działowe wewnętrzne o grubości 12 cm z bloczków gazobetonowych lub podobnych. Przewody wentylacyjne z kształtek systemowych z tworzyw sztucznych. Komin spalinowy systemowy. Zaopatrzenie w wodę - wodę zimną doprowadzić z istniejącej sieci, z przyłącza na terenie działki 118. Ścieki - odprowadzić do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej przez przyłącze na terenie działki 118. Wody deszczowe - odprowadzić powierzchniowo na tereny zielone. Zaopatrzenie w energię elektryczną - zasilanie z istniejącego przyłącza zgodnie z projektem. Zaopatrzenie w energię cieplną - ogrzewanie przy pomocy kotła zasilanego olejem opałowym. Jako uzupełnienie instalacja fotowoltaiczna zasilana przez instalację solarną zlokalizowaną na dachu budynku oraz turbinę wiatrową o małej mocy i cichej pracy płatów. Drogi dojazdowe, chodniki, tarasy z kostki betonowej gr. 8 cm (pow. 290 m2) i 6 cm (pow. 370 m2, parkingi dla 11 samochodów z płyt ażurowych gr. 10 cm (pow. 110 m2). Zaprojektowano także wykonanie trawników, wiaty grillowej z ławkami drewnianymi i grillem murowanym oraz ogrodzenie panelowe terenu. W ramach inwestycji należy również przenieść istniejący plac zabaw oraz boisko do siatkówki plażowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ. UWAGA: Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, Zamawiający (pomocniczo), jako załącznik do SIWZ, załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Zwraca się uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. Wykonanie robót budowlanych: Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą - Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.). Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy - co dotyczy tzw. pracowników fizycznych, wymóg nie dotyczy np. osób kierujących budową) osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 r. , poz. 1666, dalej kp.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane: - z przygotowaniem terenu i wzniesieniem budynku, - z termoizolacją budynku, - z wykonaniem instalacji zewnętrznych i wewnętrznych (w tym: eklektyczna, wod. - kan., c.o.), - z montażem stolarki okiennej i drzwiowej, - z zagospodarowaniem i utwardzeniem terenu. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 2) Wykonawca składa wykaz osób(zgodny z Załącznikiem nr 10 do SIWZ), o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do wykonywania robót. 3) Zamawiający nie przekaże Wykonawcy placu budowy do momentu otrzymania wykazu, o którym mowa w pkt 2). Wynikłe z tego opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane, jako opóźnienie z winy Wykonawcy. 4) Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 2). 6) Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2), jeżeli Zamawiający o to wystąpi. Dowodem takim jest kopia umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45450000-6,
45212300-9,
45111291-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
06.09.2017 r. - 15.05.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
Korekta błędu pisarskiego w kwocie podatku VAT.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W umowie błędnie wpisano wartość VAT. Było 158.009,67 zł a powinno być 158.009,66 zł. Poprawienie błędu nie zmienia wartości brutto w treści umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.