eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych jako rozbudowa budynku Sądu Rejonowego w Sławnie, ul. Wojska Polskiego 8.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-23

Ogłoszenie nr 500063368-N-2017 z dnia 23-11-2017 r.

Sąd Okręgowy w Koszalinie: Budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych jako rozbudowa budynku Sądu Rejonowego w Sławnie, ul. Wojska Polskiego 8.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603350-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500051251-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Koszalinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32252536061, ul. ul. Waryńskiego 7, 75541 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 428 742, e-mail informatyk@koszalin.so.gov.pl, faks 943 423 755.
Adres strony internetowej (url): koszalin.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SĄD - jednostka sektora finansów publicznych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych jako rozbudowa budynku Sądu Rejonowego w Sławnie, ul. Wojska Polskiego 8.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-2151-10/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zewnętrznej platformy elektrycznej dostosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych, ze sterowaniem automatycznym i maszynownią w nadszybiu jako rozbudowa budynku Sądu Rejonowego w Sławnie przy ul. Wojska Polskiego 8, na terenie działki nr 574. Zakres robót obejmuje: 1.Roboty demontażowe i rozbiórkowe (wykucie z muru stolarki PCV, wykucie z muru ościeżnic stalowych, rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych, zerwanie ocieplenia ze styropianu, wykucie gniazd o głębokości 1 cegły dla belek stalowych, ręczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 6 cm, rozbiórka nadproży w otworach drzwiowych, wywiezienie gruzu pochodzącego z robót rozbiórkowych, wywiezienie na składowisko złomu elementów metalowych pochodzących z robót rozbiórkowych); 2.Roboty ziemne (roboty ziemne z transportem urobku, zasysanie wykop z przerzutem ziemi na odległość do 3 m); 3.Roboty betonowe i zbrojeniowe (wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym, wylanie płyty fundamentowej żelbetowej za pomocą pompy, ława fundamentowa żelbetowa o szerokości do 0,8 m, przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali żebrowanej); 4. Roboty murarskie (dostarczenie i osadzenie belek stalowych, położenie fundamentu z bloczków betonowych 25 x25 x14 cm); 5. Konstrukcja szybu windowego (konstrukcja szybu windowego - HEB-240, konstrukcja nośna szybu - HEB - 200, konstrukcja nośna szybu - słupy i rygle -RK 150 x 150 x 4, mocowanie za pomocą kotew chemicznych iniekcyjnych mocowanych do podłoża z cegły); 6. Konstrukcja i pokrycie dachu (okładziny dwuwarstwowe z płyty OSB gr. 25 mm na rusztach metalowych mocowanych bezpośrednio na stropie, izolacja pozioma z jednej warstwy folii na suficie, izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa z płyt styropianowych o gr. 25 cm, izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa z płyt styropianowych - kolejna warstwa, pokrycie dachu blachą powlekaną na rąbek, obróbki blacharskie z blachy powlekanej, montaż pasów nadrynnowych i okapów z blachy powlekanej, montaż prefabrykowanych rynien i rur spustowych okrągłych z blachy powlekanej); 7. Izolacja termiczna i przeciwwilgociowa (izolacja pozioma na ścianach z płyt styropianowych o gr. 2 cm , szer. 25 cm (dylatacja), izolacja przeciwwilgociowa pozioma z papy zgrzewalnej, izolacja przeciwwilgociowa powłokowa bitumiczna dwuwarstwowa, docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowymi o gr. 15 cm); 8. Roboty stolarskie i ślusarskie (zakup, dostawa i montaż fasady aluminiowej wg projektu, zakup i montaż daszku szklanego ze szkła hartowanego na zawiesiach ze stali nierdzewnej z systemem odwodnienia); 9. Roboty tynkarskie (listwa maskująca dylatację, gruntowanie preparatami gruntującymi ścian, umocowanie siatki tynkarskiej Rabitza na stropach, wykonanie pasów z tynku o szerokości do 30 cm, wykonanie tynków zwykłych kategorii III i IV, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoracyjnych o fakturze rustykalnej). 10. Roboty malarskie (dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych tynków gładkich, bez gruntowania); 11. Chodniki i podjazdy do windy (podbudowa z kruszywa łamanego, podbudowa z kruszywa naturalnego, nawierzchnia z kostki bukowej betonowej o gr. 6 cm); 12. Dźwig elektryczny osobowy (dostawa i montaż dźwigu - platformy pionowej elektrycznej ze sterowaniem automatycznym o udźwigu 400 kg (cechy charakterystyczne wg załącznika 1A), wykonanie prób, regulacji i odbiorów po montażu dźwigu); 13. Instalacje elektryczne (demontaż instalacji, montaż uziemienia, wykonanie przebić ściany, kucie bruzd, montaż rur instalacyjnych, montaż kabla zasilającego dźwig, montaż przewodów w bruzdach, montaż osprzętu i opraw oświetleniowych, wykonanie pomiarów powykonawczych, montaż grzejnika elektrycznego naściennego o mocy min. 600 W, 230V). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona dokumentacja projektowa, przedmiar robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót Budowlanych i części opisowe SIWZ. Wykonawca dostarczy urządzenia, zapewni instalację i uruchomienie urządzeń w miejscu pracy oraz szkolenie instruktażowe obsługi w uzgodnieniu z Zamawiającym, rejestrację i odbiór dźwigu przez Urząd Dozoru Technicznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45313000-4


Dodatkowe kody CPV: 45216112-2, 45111300-1, 45400000-1, 45223100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 193500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WP-Werema Paweł
Email wykonawcy: wsk.pawel.werema@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Gen. Józefa Bema 5/32
Kod pocztowy: 78-100
Miejscowość: Kołobrzeg
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 205048.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 205048.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 383760.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.