eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Wymiana instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dla Budynku Głównego i Budynku Diagnostyki Szpitala w Knurowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-23

Ogłoszenie nr 500063268-N-2017 z dnia 23-11-2017 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie: Wymiana instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dla Budynku Głównego i Budynku Diagnostyki Szpitala w Knurowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597035-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27150632400000, ul. ul. Niepodległości 8, 44190 Knurów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 352 467, e-mail zoz@cidg.net.pl, faks 322 352 442.
Adres strony internetowej (url): www.zozknurow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dla Budynku Głównego i Budynku Diagnostyki Szpitala w Knurowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP/6/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje wybudowanie nowej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego z zastosowaniem opraw autonomicznych ze źródłem światła LED. Wszystkie oprawy oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego zarówno doświetlające drogę ewakuacji jak i oprawy z podświetlanymi piktogramami muszą posiadać certyfikat CNBOP, charakteryzować się parametrami równoważnymi z podanymi w charakterystyce opraw opisu technicznego. Zostało zaprojektowane oświetlenie awaryjne ewakuacyjne w oparciu o system monitoringu typu CENTRALTEST lub równoważny. W skład systemu wchodzą: o jednostka centralna np. centralka lub urządzenie równoważne; o rozdzielacze lub urządzenia równoważne pełniące rolę wzmacniacza i rozdzielacza sygnału z centrali do lampy; o oprawy doświetlające drogi ewakuacji ze źródłem światła LED w wykonaniu "na ciemno", które uruchomią się w trybie awaryjnym po zaniku oświetlenia podstawowego; o oprawy z podświetlanym piktogramem wykonane w technologii LED pracujące "na jasno" z sieci (wymóg normy PN EN 50 172), przechodzące w tryb pracy awaryjnej po zaniku oświetlenia podstawowego. Komunikacja pomiędzy jednostką centralną, rozdzielaczami, oraz oprawami i urządzeniami oświetlenia awaryjnego odbywa się po 2-przewodowej, ekranowanej magistrali. Centralna jednostka jest zlokalizowana w pomieszczeniu Rejestracji Izby Przyjęć zlokalizowanym w przyziemiu Budynku Głównego. Zainstalowane w centrali oprogramowanie musi umożliwiać: o wykonywanie automatycznych i ręcznych testów wszystkich elementów zainstalowanych w systemie: Test funkcjonalności lampy -Test A, Test poprawnej komunikacji - Test C Test zasilania awaryjnego lampy -Test B o rejestrację wyników tych testów, o generowanie alarmów w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, o zapis wyników testów do pamięci FLASH, o automatyczne sterowanie lampami w systemie adresowania grupowego, o automatyczne sterowanie lampami w systemie adresowania strefowego, o sterowanie lampami z grupy przeciwpożarowej, o sterowanie oświetleniem nocnym, o zdalny podgląd aktualnego stanu z BMS. Oprawy doświetlające montowane będą w sufitach podwieszanych lub nastropowo na korytarzach oraz nastropowo na klatkach schodowych, zgodnie z instrukcją montażu podaną przez producenta. Z każdego miejsca drogi ewakuacyjnej musi być widoczny kierunek ewakuacji. Na klatkach schodowych wysokość montażu opraw naściennych z piktogramem około 1,5m. Pozostałe oprawy naścienne z piktogramami należy montować nad drzwiami. W przypadku sufitu podwieszanego oprawy z piktogramami montować do sufitu. Przewód prowadzić w osłonie listwy elektroinstalacyjnej montowanej w przestrzeni nad sufitem podwieszanym, oraz podtynkowo w suficie korytarzy i klatek schodowych. System monitorowania lamp oświetlenia awaryjnego, po zaprogramowaniu ma działać w sposób samodzielny, dokonując bieżących kontroli stanu wszystkich komponentów. W przypadku pojawienia się komunikatów o awarii któregoś z komponentów, należy niezwłocznie dokonać napraw, w celu utrzymania systemu w stanie gotowości. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz wzorze umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Wszelkie parametry urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać minimalnie wymogi wskazane w dokumentacji projektowej. Podanie typów urządzeń oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby osoby wykonujące roboty budowlane objęte przedmiotem umowy były zatrudnione w okresie realizacji umowy przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy - szczegółowe wymagania zostały określone w Załączniku nr 4 Wzór umowy. Wymagany termin wykonania wynosi do 90 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 5225000 euro

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316000-5


Dodatkowe kody CPV: 45311100-1, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 208600.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELMAX - HURT Żywicki Sp.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Orzeszkowej 15B
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156165.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156165.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 233796.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.