eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Koluszki oraz podległych jednostek organizacyjnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-22

Ogłoszenie nr 500063061-N-2018 z dnia 22-03-2018 r.

Urząd Miejski w Koluszkach: Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Koluszki oraz podległych jednostek organizacyjnych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517131- N - 2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Koluszkach, Krajowy numer identyfikacyjny 59064836200000, ul. ul. 11-go Listopada 65, 95040 Koluszki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 256 700, e-mail um@koluszki.pl, faks 447 145 840.
Adres strony internetowej (url): www.koluszki.samorzady.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Koluszki oraz podległych jednostek organizacyjnych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GIZ 271. 19. ( 14). 2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) obsługę bankową wraz z systemem bankowości elektronicznej tj. otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych, przyjmowanie wpłat gotówkowych, realizacja wypłat gotówkowych, realizacja przelewów w formie elektronicznej, sporządzanie wyciągów bankowych, udostępnienie systemu bankowości elektronicznej, wydawanie blankietów czeków gotówkowych, wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych, 2) udzielenie kredytu w rachunku budżetu, 3) oprocentowanie środków na rachunkach Gminy Koluszki jako jednostki samorządu terytorialnego oraz na rachunkach jednostek podległych. Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Koluszki będzie w szczególności polegało na : 1. Otwarciu i prowadzeniu: 1) rachunków dla Gminy Koluszki z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Koluszkach tj.: a) rachunku budżetu tzw. organ, b) rachunków bieżących jednostek ( dochody i wydatki ), c) rachunków pomocniczych, 2) rachunków bieżących i pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Gminy Koluszki, 3) rachunków bieżących dla komitetów społecznych, według nazw i wymaganej ilości tj. od 250 do 400 rachunków, 4) rachunku bankowego Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej przy Urzędzie Miasta w Koluszkach, 5) indywidualnych rachunków bankowych dla płatności masowych z tytułu gospodarki odpadami - zakłada się 5 500 szt. rachunków z możliwością ich rozszerzenia do 6 500 szt. Usługa obejmuje wdrażanie i obsługę systemu identyfikacji i raportowania płatności masowych, 6) obsługi i rozliczaniu transakcji opłacanych instrumentami płatniczymi z wykorzystaniem terminali płatniczych ( w tym nie zakłada się odpłatności za usługę oraz serwis terminala). Wyjaśnienia i szczegółowe informacje dotyczące prowadzenia rachunków bankowych: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych dla Urzędu Miejskiego w Koluszkach, jednostek organizacyjnych Gminy Koluszki, oraz innych podmiotów wskazanych w załączniku nr 6. 2) Rachunki bankowe będą prowadzone w walucie PLN. 3) Rachunki dla komitetów społecznych powinny być uruchomione jako subkonta przy umowie rachunku podstawionego Gminy Koluszki, ale bez możliwości dysponowania środkami na w/w rachunku przez pracowników Urzędu. Upoważnienie do prowadzenia transakcji płatniczych z rachunków społecznych komitetów posiadają wyłącznie upoważnieni Przedstawiciele Komitetu. 4) W zakresie rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych Gminy Koluszki są również wspólnoty mieszkaniowe będące w zarządzie Zakładu Usług Komunalnych w Koluszkach. 5) W zakresie Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej: a) przeciętna ilość przelewów wpływających na rachunek bankowy 30 szt./1 miesiąc, b) przeciętna ilość przelewów wychodzących z rachunku bankowego 20 szt./1 miesiąc, c) wpłaty gotówkowe na rachunek bankowy 10 szt. / 1 miesiąc, przeciętnie w ciągu miesiąca 5 000,00 zł, d) wypłaty gotówkowe z rachunku za pośrednictwem czeku - 15 szt. / 1 miesiąc, przeciętnie w ciągu miesiąca 50 000,00 zł, 2. Realizacji poleceń przelewu w systemie elektronicznym: 1) przelewy wewnętrzne między jednostkami organizacyjnymi w ilości: 750 sztuk / miesiąc. 2) przelewy zewnętrzne do innych banków w ilości : 9.000 sztuk / miesiąc. Wyjaśnienia i szczegółowe informacje dotyczące przelewów. 1) Pobierania opłat i prowizji bankowych od wszystkich przelewów tzw. wewnętrznych, czyli realizowanych pomiędzy jednostkami wykazanymi w załączniku nr 6 do specyfikacji, powinny być bezpłatne. 2) Za transakcje wewnętrzne Zamawiający przyjmuje: a) przelewy wykonywane w ramach rachunków bankowych danej jednostki np.: przelewy z rachunku dochodów Urzędu na rachunek wydatków Urzędu, b) przelewy wykonywane z rachunku jednostki organizacyjnej na rachunek innej jednostki organizacyjnej Gminy ujętej w załączniku nr 6 do S.I.W.Z np. Urząd - MGOPS, K.P.G.K. Sp. z o.o. - Z.U.K. itp. 3) Jako przelewy wewnętrzne Zamawiający nie uważa przelewów z rachunku jednostek organizacyjnych Gminy Koluszki na rachunki osób fizycznych, bądź innych podmiotów posiadających rachunki w Banku, który będzie prowadził obsługę bankową Gminy Koluszki. W opinii Zamawiającego są to przelewy zewnętrzne tj. rozliczenia z podmiotami zewnętrznymi np. Urząd - przelew wynagrodzenia dla pracownika, który posiada rachunek w Banku prowadzącym obsługę Urzędu. 3. Przyjmowaniu wpłat i dokonywaniu wypłat gotówkowych we wskazanej siedzibie banku na terenie Miasta Koluszki, oraz wydawaniu blankietów czekowych. 1) przyjmowanie wpłat gotówkowych w ilości 3 500 szt./ miesiąc. 2) dokonywanie wypłat gotówkowych w ilości 1 000 szt./ miesiąc. 3) dokonywanie wypłat gotówkowych dla podopiecznych Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koluszkach w ilości 400 szt. /miesiąc. 4) wydawania blankietów czeków gotówkowych - w skali roku 720 szt. Wyjaśnienia i szczegółowe informacje dotyczące dokonywania wpłat i dokonywania wypłat gotówkowych: 1) W przypadku, gdy wpłata dokonywana jest w siedzibie banku na terenie Miasta Koluszki, opłaty i prowizje bankowe od rozliczeń gotówkowych realizowanych przez jednostki wykazane w wykazie będącym załącznikiem nr 6 do S.I.W.Z. powinny być bezpłatne. 2) W przypadku, gdy wpłata dokonywana jest w siedzibie banku na terenie Miasta Koluszki, opłaty i prowizje bankowe od rozliczeń gotówkowych tj. wpłat gotówkowych wnoszących na rachunki bankowe jednostek wykazanych w wykazie będącym załącznikiem nr 6 do S.I.W.Z. powinny być bezpłatne 3) Zamawiający zastrzega sobie, że wypłaty gotówkowe realizowane przez jednostki wykazane w wykazie będącym załącznikiem nr 6 powinny być bezpłatne. 4) Wyjątek stanowią wypłaty gotówkowe dla podopiecznych Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koluszkach i stanowią odrębną pozycję kalkulacji ceny. Opłaty, te mogą być pobierane tylko w przypadku, gdy stawki będą ujęte w złożonej ofercie przetargowej. 5) Szacunkowa wartość wypłat gotówkowych dla podopiecznych M.G.O.P.S. w Koluszkach w skali miesiąca to 400 szt./ 1 m-c na orientacyjną kwotę 150 tys. zł. 6) Pieniądze do Banku przelewane są w terminie do 10 - go dnia każdego miesiąca kalendarzowego. Wypłaty w formie gotówki i przelewów na rzecz podopiecznych M.G.O.P.S w Koluszkach w ilości do 400 wypłat na miesiąc prowadzone są w terminie od 10 - go dnia każdego miesiąca. W związku z powyższym znaczna część wypłat następuje w dniach 10-12 każdego miesiąca i szczególnie w tym okresie należy zapewnić minimum 1 punkt kasowy w celu sprawnego dokonania wypłat. 7) Dla jednostek ujętych w załączniku nr 6 do S.I.W.Z. wypłaty do kwoty 10.000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych ) należy realizować bez wcześniejszych sygnalizacji, natomiast o wartości powyżej kwoty 10.000, 00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) z wcześniejszym jednodniowym powiadomieniem z indywidualną obsługą. 8) W przypadku Gminy Koluszki tj. Urzędu lub jednostek organizacyjnych, stosowana będzie forma otwarta, czyli pracownicy banku przed wpłatą bądź wypłatą przeliczą gotówkę, która ma trafić na rachunek jednostki, bądź gdy jednostka chce z rachunku wypłacić środki na podstawie czeku. 4. Udzielaniu kredytu w rachunku budżetu tzw. organ, przypisanego Urzędowi Miejskiemu w Koluszkach, maksymalnie do kwoty 1 500.000,00 zł ( słownie: jeden milion, pięćset tysięcy złotych) przez okres 95 dni w skali każdego roku. Wyjaśnienie i szczegółowe informacje dotyczące udzielania kredytu w rachunku budżetu: 1) Zamawiający zastrzega możliwość korzystania z w/w kredytu w dowolnym okresie od dnia 02 stycznia do dnia 31 grudnia w danym roku z automatyczną spłatą w dniu 31 grudnia danego roku, oraz z ponowną możliwością korzystania z dniem 01 stycznia następnego roku bez konieczności składania przez Gminę Koluszki dodatkowych wniosków. 2) Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od zaangażowanego kredytu, tj. od salda niewykorzystanej części kredytu, w przypadku, gdy Gmina Koluszki przeznaczy tylko część kredytu na określone płatności. 3) Gmina Koluszki będzie występowała o udzielenie kredytu w momencie posiadania przez nią zdolności kredytowej, co bank będzie mógł stwierdzić otrzymując: budżety, sprawozdania z wykonania budżetów oraz opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w w/w sprawach (ww. dane udostępniane są również na stronie internetowej Gminy Koluszki: www.koluszki.pl -> BIP -> Finanse publiczne -> Budżet Gminy). 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo, aby nie miał obowiązku wypełniania wniosków, które mogą opóźnić udzielenie wskazanego kredytu, a które pracownicy Urzędu wypełnialiby na podstawie wskazanych dokumentów źródłowych. 5) Wystąpienie o udzielenie wskazanego kredytu na maksymalną kwotę uzależnione jest od otrzymania od Rady Miejskiej w Koluszkach odpowiedniego upoważnienia, które corocznie zapisywane jest w uchwale budżetowej. 6) Bank będzie udzielał wskazanego kredytu na warunkach cenowych określonych w ofercie przetargowej banku. 7) Kredyt ten musi być przypisany rachunkowi podstawowemu, jakim jest tzw. Organ, na który wpływają środki pozyskiwane ze źródeł obcych typu: pożyczki, udziały w podatkach dochodowych, subwencje oraz dotacje. 8) W każdym roku budżetowym obowiązywania umowy kredyt powinien być postawiony do dyspozycji w ciągu 3 dni roboczych od daty powiadomienia Banku przez Zamawiającego o zaciągnięciu kredytu. 9) Od udzielonego kredytu krótkoterminowego Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat, a jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanego kredytu. 10) Kredyt będzie oprocentowany wg. zmiennej stawki procentowej WIBOR 1M powiększonej o marżę banku, która nie może być wyższa niż określona w ofercie. Okres odsetkowy obejmuje okres jednego miesiąca. 11) Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą z dołu, a naliczane będą w okresach miesięcznych, zwanych okresami odsetkowymi za każdy dzień i będą należne Bankowi w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca kalendarzowego, a w przypadku wygaśnięcia umowy w ostatnim dniu jej obowiązywania i pobierane będą przez Bank ze wskazanego przez Zamawiającego rachunku. Zamawiający wyraża zgodę na spłatę odsetek od kredytu w rachunku bieżącym w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego z rachunku, na którym ewidencjonowany będzie kredyt. 12) Spłata kredytu następować będzie z wpływów na rachunek budżetu Gminy Koluszki. 13) Szczegółowe warunki dotyczące udzielenia kredytu w rachunku budżetu Gminy Koluszki uregulowane będą odrębną umową. 14) Zamawiający zastrzega sobie możliwość swobody w zaciąganiu kredytu bankowego w innych bankach na korzystniejszych warunkach finansowych. 15) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny ,,in blanco" wraz z deklaracją wekslową. 16) Umowa o kredyt, weksel wraz deklaracją wekslową zostaną podpisane przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy. Zamawiający nie przewiduje składania oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 17) W momencie wystąpienia przez Zamawiającego o udzielenie kredytu w rachunku bieżącym będzie on składał na żądanie Banku przed uruchomieniem kredytu w każdym roku budżetowym aktualne zaświadczenie o niezaleganiu z płatnościami wobec Z.U.S. i U.S. 5. Oprocentowaniu środków pieniężnych na: a) lokatach krótkoterminowych Przyjmuje się, że średnio w każdym miesiącu będzie założona jedna lokata 1 - miesięczna o wartości 100.000,00 zł słownie: sto tysięcy złotych. b) lokatach typu "overnight " Przyjmuje się, że średnio w każdym miesiącu będzie założonych 15 lokat overnight o wartości: 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wyjaśnienie i szczegółowe informacje dotyczące oprocentowania środków pieniężnych: 1) Lokata typu " overnight" uruchamiana będzie w okresie wpływu na każdy rachunek kwoty nie mniejszej niż 50.000 zł. Bank powinien automatycznie lokować środki na lokatach, gdy na rachunku są salda powyżej kwoty: 50.000 zł. 2) Oprocentowanie obejmuje środki gromadzone na wszystkich prowadzonych rachunkach bankowych. 3) Środki pieniężne gromadzone na rachunkach bankowych będą oprocentowane wg. zmiennej stawki procentowej WIBID 1 M skorygowanej o wskaźnik Banku określony w ofercie. Oprocentowanie rachunków bankowych i lokat overnight należy przyjąć jako stawka WIBID pomniejszona (minus) o wskaźnik korekty. 4) Odsetki od środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach będą naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego terminu upływu lokaty. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość swobody w lokowaniu wolnych środków budżetowych na korzystniejszych warunkach w innych bankach na : rachunkach, lokatach lub w innych formach produktach bankowych. 6) Zamawiający nie dopuszcza ustalenia oprocentowania środków na rachunkach bankowych oraz lokat ,,overnight" w oparciu o stawkę WIBID pomniejszoną o kwotę rezerwy obowiązkowej N.B.P. 7) Przyjmuje się, że lokaty typu ,,overnight" będą zakładane przez Gminę Koluszki i ewentualnie przez Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp z o.o. Inne jednostki organizacyjne objęte niniejszym przetargiem nieograniczonym raczej nie będą zakładać tych lokat.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66110000-4


Dodatkowe kody CPV: 66113000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 153
Kod pocztowy: 92-332
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29671.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28890.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29671.23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.