To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-22
Ogłoszenie nr 500062856-N-2017 z dnia 22-11-2017 r.
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich: Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591822-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich, Krajowy numer identyfikacyjny 000288981,
ul. Wybrzeże L.Pasteura
1,
50-367
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 7841174, e-mail
monika.komorowska@am.wroc.pl, faks
71 7840045.
Adres strony internetowej (url): www.umed.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UMW / AZ / PN - 72 / 17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Dostawa i montaż mebli biurowych oraz oświetlenia do pomieszczeń nr 108, 109, 110 oraz 1, 2, 3 Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. 2. Miejsce dostaw: - Dziekanat Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. J. Mikulicza-Radeckiego 5, 50-345 Wrocław, pomieszczenia nr 108, 109, 110 - Dziekanat Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. Chałubińskiego 6a, 50-368 Wrocław, pomieszczenia nr 1, 2, 3. w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. - na miejsce wskazane przez Użytkownika danej Katedry/Wydziału - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę. 3. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej i maksymalnie 60 miesięcznej gwarancji (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert). 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 B (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku 3 B (Formularz asortymentowo-cenowy) do Siwz. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 6 do Siwz). 5. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 3 B do Siwz. 6. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 2 B do Siwz) cenę realizacji przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39151300-8, 39153000-9, 39150000-8, 39110000-6, 39111100-4, 39131000-9, 39121100-7, 39121200-8, 31520000-7, 31524120-2, 39522200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli biurowych oraz oświetlenia do pomieszczeń nr 108, 109, 110 oraz 1, 2, 3 Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
130000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FURNIKO CONCEPT Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
152794.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont mostu nad rzeką Czerna Mała w ciągu drogi wojewódzkiej nr 296 w km 59+287 w miejscowości Piaseczna. CPV 45000000-7
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 328 w zakresie budowy chodnika przy ul. Kamiennogórskiej w Kaczorowie.
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 119 "Zielona Łąka" WE WROCŁAWIU
- Rozbiórka budynku nr 55 w K-2836 przy ul. Obornickiej 108-132 we Wrocławiu.
- Usługa serwisowania i naprawa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Dostawa aparatu rentgenowskiego z mobilnym ramieniem C z płaskim detektorem cyfrowym i celownikiem laserowym na detektorze z monitorami cyfrowymi.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację oświetlenia zewnętrznego w gminie Tarnowo Podgórne - wymiana opraw na typu LED
- Dostawa mebli oraz krzeseł biurowych dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola"
- Adaptacja budynku przy ul. Lipowej 1 w Bartoszycach - zakup mebli
- " Przebudowa infrastruktury sportowej w Gminie Janowiec Wielkopolski"
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na drodze gminnej w Wińsku poprzez modernizację przejścia dla pieszych i pieszociągu wzdłuż drogi gminnej osiedlowej wraz z oświetleniem
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.