eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobez › Rewaloryzacja Wzgórza Rolanda w celu przywrócenia funkcji turystyczno - rekreacyjnej Parku Miejskiego w Łobzie - II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-22

Ogłoszenie nr 500062695-N-2018 z dnia 22-03-2018 r.

Gmina Łobez: Rewaloryzacja Wzgórza Rolanda w celu przywrócenia funkcji turystyczno - rekreacyjnej Parku Miejskiego w Łobzie - II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rewaloryzacja Wzgórza Rolanda w celu przywrócenia funkcji turystyczno - rekreacyjnej Parku Miejskiego w Łobzie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522632-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łobez, Krajowy numer identyfikacyjny 81168561600000, ul. ul. Niepodległości 13, 73150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 913 974 001, e-mail zamowienia@lobez.pl, faks 913 974 373.
Adres strony internetowej (url): www.lobez.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewaloryzacja Wzgórza Rolanda w celu przywrócenia funkcji turystyczno - rekreacyjnej Parku Miejskiego w Łobzie - II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia - wykonanie robót budowlanych na terenie zabytku wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji Nr 954/2013 z dnia 29 sierpnia 2013 r. Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie, polegających na rewaloryzacji zabytkowego Wzgórza Rolanda na terenie działki o nr ewid. 1717/16, położonej w obrębie nr 1 miasta Łobez poprzez uczytelnienie zachowanych elementów małej architektury (tj. schodów gruntowych, kamieni i monumentów, kompozycji układów kamiennych, układu osi kompozycyjnych). Wykonanie szeregu prac konserwatorskich, zgodnie z programem prac konserwatorskich, związanych z konserwacją kamienia, wzmocnienia murów kamiennych oraz murów oporowych, renowacji stopni schodów wykonanych z lastrika. Odsłonięcie (z warstwy humusu) pierwotnych posadzek i krawężników. Oczyszczenie terenu z wtórnych drzew i krzewów wraz z korzeniami, przeprowadzenie cięć sanitarnych, pielęgnacyjnych, korygujących i rozluźniających na drzewach przeznaczonych do zachowania. Zamawiający posiada decyzję Nr 2161/2017 z dnia 28 grudnia 2017 r. Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie na podjęcie działań przy zabytku w zakresie usunięcia drzew rosnących na terenie działki nr 1717/16 obr. 1 miasta Łobez. Wykonanie nasadzeń drzew, krzewów i roślin. Prace należy wykonać zgodnie z "Inwentaryzacją dendrologiczną wraz z projektem gospodarki drzewostanem", "Działaniami wstępnymi do procesu rewaloryzacji wraz z projektem technicznym zieleni" oraz "Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zieleń" (Tom I, Tom II i Tom III projektu rewaloryzacji Wzgórza Rolanda). Wykonanie u podnóża , w sąsiedztwie cmentarza, terenu rekreacyjnego z ławkami parkowymi (wg wzoru - załącznik nr 17), koszami na śmieci (wg wzoru - załącznik nr 16), oświetleniem parkowym oraz założenie trawnika. Budowa na terenie Wzgórza Rolanda naturalnych ścieżek leśnych z nawierzchni wodoprzepuszczalnej wraz z oświetleniem parkowym na słupach oraz oświetleniem gruntowym. Kształt słupów i opraw parkowych zgodnie z załącznikiem graficznym nr 12 w kolorze grafitowym. Oprawy LED o mocy 48 W, 5000K, 5800 lm, 230V czas pracy pow. 50.000 godzin. Oświetlenie gruntowe do oświetlania punktowego, oprawy okrągłe najazdowe LED o mocy co najmniej 30 W - max 40 W, 4000K, 850 lm, 230V - oprawa do montażu w podłożu OBUDOWA: poliester wzmocniony włóknem szklanym, ramka ze stali nierdzewnej DYFUZOR: szkło hartowane, przeźroczyste ZASILACZ: elektroniczny, wewnątrz oprawy, regulowany układ optyczny 0-15 st. Kolor światła całego oświetlenia - biały zimny. Wykonanie i zamieszczenie na terenie przedmiotowej działki trzech dwustronnych tablic informacyjno - edukacyjnych o wymiarach 0,8 m x 1,0 m każda, na konstrukcji z kantówki sosnowej 10 x 10 cm, pokryte gontem drewnianym, zabezpieczone preparatem ochronnym do drewna w kolorze brązowym. Treść tablic dostarczy Zamawiający. Wykonanie dwóch słupów bramowych o wymiarach 2,2 m x 0,6 m x 0,6 m każdy, z kostki granitowej szarej, zakończonych czapami zaopatrzonymi w stalowe, kute krzyże cmentarne w kolorze grafitowym, po jednej sztuce na słup. Zamawiający wykona i zamontuje we własnym zakresie bramę ogrodzeniową. Wykonanie progowania drewnem dwóch ścieżek parkowych stabilizowanych kruszywem mineralnym, na odcinkach o znacznej stromiźnie, o łącznej długości ca 100 m, zgodnie z załącznikiem nr 15, poprzez wykonanie stopni (tzw. rampy terenowe) progowanych drewnem. Stopnie o wymiarach 0,2 m x 0,2 m długości 1,5 m, stabilizowane w gruncie na dwóch żerdziach prowadzących o Ø 16 cm i długości 1,0 m. Stopnie powinny być poprowadzone zakosami do wewnątrz działki. Odwodnienie stopni (w postaci np. drenażu ze żwiru wzdłuż stopnia) układać przy każdym stopniu. Stopień ma być fazowany od góry w celu likwidacji śliskiej powierzchni. Prace dotyczące progowania drewnem nie zostały uwzględnione w przedstawionych kosztorysach, należy je wycenić na podstawie załączonego opisu a w kosztorysie ująć jako kalkulacja własna. Dodatkowo należy wykonać monitoring terenu poprzez montaż telewizji dozorowanej zgodnie z załącznikiem nr 18. Prace dotyczące monitoringu nie zostały uwzględnione w przedstawionych kosztorysach, należy je wycenić na podstawie załączonego opisu a w kosztorysie ująć jako kalkulacja własna.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212314-0


Dodatkowe kody CPV: 45262510-9, 45233151-5, 45316100-6, 45112711-2, 77211400-6, 77211500-7, 77211600-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 980252.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa SMAD-KOP Dariusz Szczygieł
Email wykonawcy: smadkop@o2.pl
Adres pocztowy: Ząbrowo
Kod pocztowy: 78-312
Miejscowość: Ząbrowo
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 889659.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 889659.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 889659.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 35%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.