eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Budowa węzła przesiadkowego przy ul.Wyszyńskiego w Policach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-11-22

Ogłoszenie nr 500062693-N-2017 z dnia 22-11-2017 r.

Police: Budowa węzła przesiadkowego przy ul.Wyszyńskiego w Policach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Budowa węzła przesiadkowego i pętli autobusowej nr RPZP.02.02.00-32-0003/16-00 w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Woj.Zachodniopomorskiego 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 33153-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 33440-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 57947-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach, Krajowy numer identyfikacyjny 81168539000000, ul. ul. Stefana Batorego 3, 72010 Police, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 311 830, e-mail sekretariat@ug.police.pl, faks 914 311 832.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa węzła przesiadkowego przy ul.Wyszyńskiego w Policach.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa pętli autobusowej wraz z parkingiem dla samochodów osobowych, stanowiskami postojowymi dla rowerów przy ul.Wyszyńskiego oraz przebudowa dwóch zatok autobusowych zlokalizowanych w ciągu ul.Wyszyńskiego na odcinku pomiędzy ul.Roweckiego i ul.Okulickiego w Policach.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
03.04.2017 do 30.05.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. a) w trakcie wykonywanie nasypów na terenie pętli autobusowej, wykonawca poinformował, że grunt uzyskany podczas wykonywania robót ziemnych znajdujący się na odkładzie po przeprowadzeniu badań laboratoryjnych nie nadaje się do wybudowania w nasyp. W związku z powyższym, zdecydowano o wykonaniu nasypów z piasku dowiezionego. b) po wykonaniu dna koryta pod konstrukcję nawierzchni zatoki autobusowej po stronie zachodniej Wykonawca zawiadomił Inwestora o niemożliwości uzyskania stopnia zagęszczenia gruntu Is, wymaganego w dokumentacji projektowej i ST. Pomimo prób dogęszczenia gruntu, nie uzyskano wymaganego wskaźnika zagęszczenia podłoża gruntowego. Wobec powyższego, zdecydowano o wykonaniu dodatkowej warstwy wzmacniającej z kruszywa stabilizowanego cementem RM=2,5 MPa, o grubości 25 cm, pod zatokę autobusową (zatoka zachodnia). c) z początkiem maja Wykonawca rozpoczął roboty budowlane (zdjęcie warstwy humusu) na parkingu dla samochodów osobowych. Grunt zalegający po zdjęciu warstwy ziemi urodzajnej nie uzyskał parametrów pozwalających na posadowienia konstrukcji nawierzchni. Grunt skalsyfikowany został do grupy nośności G3 z uziarnieniem gruntu pylastego z domieszką gliny i gruntów nasypowych niekontrolowanych. Ponadto warunki pogodowe - intensywne opady deszczu w okresie od miesiąca maja do lipca spowodowały podniesienie wody gruntowej i dodatkowe nawodnienie gruntu, co uniemożliwiło wprowadzenie sprzętu budowlanego na teren parkingu. W związku z zaistniałą sytuacją podjęto decyzję o wykonaniu warstw wzmacniających dno koryta pod parking dla samochodów osobowych, poprzez wykonanie 40 cm warstwy mrozoochronnej z piasku, która zostanie ułożona na warstwie technologicznej z betonu B-10 o grubości 25 cm. Wykonanie ww. robót jest niezbędne dla prawidłowej eksploatacji i utrzymania pętli autobusowej, parkingu dla samochodów osobowych, zatok autobusowych. Wymienione roboty nie zostały objęte zamówieniem podstawowym, a są one ściśle związane z wykonaniem zamówienia podstawowego, ich realizacja i zakończenie wiąże się z oddaniem całości robót związanych z budową pętli autobusowej, parkingu i zatok autobusowych. 2. W dniu 01.08.2017r. Wykonawca robót budowlanych Przedsiębiorstwo Budowlane "BiS" Sp. z o.o. wystąpił z wnioskiem o zmianę typu kostki eska, grubości 10 cm na kostkę typu dwuteownik, grubości 10 cm. Swój wniosek argumentował brakiem możliwości zakupu kostki typu eska o grubości 10 cm. Kostka typ es o grubości 10 cm nie jest powszechnie produkowana ( w załączeniu wykonawca przedstawił informacje od producentów kostek betonowych). Wobec powyższego Zamawiający wyraził zgodę na wbudowanie kostki betonowej typu dwuteownik o grubości 10 cm, pod warunkiem, że kostka betonowa typ dwuteownik, grubości 10 cm ma zapewni właściwe parametry techniczne i technologiczne, będzie zgodna z zapisami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi normami.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W związku z wykonaniem robót, o których mowa w pkt 2. ust.a),b),c) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wynikające z przedstawionych przez Wykonawcę, a w wyniku negocjacji zaakceptowanych przez Zamawiającego kosztorysów ofertowych z dn. 31.08.2017 na kwotę zł 23 259,25 PLN brutto ( słownie: dwadzieścia trzy tysiące dwieście pięćdziesiąt dziewięć złotych i 25/100), z dn.04.08.2017r. na kwotę 397 494,83 PLN brutto (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt siedem tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt cztery złote i 83/100), z dn.01.09.2017r. na kwotę 79 283,55 PLN brutto(słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście osiemdziesiąt trzy złote i 55/100) . Łączna kwota wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia, wynikająca z umowy nr TI-272/01/2017 z dn. 03.04.2017 r., aneksu nr 1 z dnia 24.07.2017r. oraz aneksu nr 2 z dnia 27.10.2017r. do wymienionej umowy wynosi 3 290 772,68 PLN brutto (słownie: trzy miliony dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy siedemset siedemdziesiąt dwa złote i 68/100)".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.