eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górzyca › Budowa ścieżki spacerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. drewnianą kładką oraz wieżą widokową

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-22

Ogłoszenie nr 500062640-N-2017 z dnia 22-11-2017 r.

Park Narodowy "Ujście Warty": Budowa ścieżki spacerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. drewnianą kładką oraz wieżą widokową

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 605010-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500047629-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Park Narodowy "Ujście Warty", Krajowy numer identyfikacyjny 8100597400000, ul. Chyrzyno 1, 69-113 Górzyca, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 752-40-27, 752-40-28, e-mail roman.skudynowski@pnujsciewarty.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://pnujsciewarty.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Osoba Prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ścieżki spacerowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj. drewnianą kładką oraz wieżą widokową

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D.3500.7.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na budowie ścieżki spacerowo- edukacyjnej z elementami towarzyszącymi tj. z kładką drewnianą i wieżą widokową. Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie: a. Wykonanie fundamentu projektowanej wieży; b. Wykonanie izolacji uziemiającej; c. Montaż wieży; d. Wykonanie fundamentów kładki; e. Montaż drewnianej kładki na przygotowanym fundamencie; f. Wyrównanie terenu na szlaku wytyczonej ścieżki; 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu. Informacje zdobyte podczas wizji mogą okazać się przydatne do należytego przygotowania oferty. 3. Wszystkie błędy ujawnione w Dokumentacji projektowej (na rysunkach), w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w przedmiarze robót, Wykonawca powinien zgłosić pisemnie Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Tam, gdzie na rysunkach w dokumentacji projektowej, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz w Przedmiarze Robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydaną decyzją zezwalającą na realizację zadania oraz brakiem sprzeciwu do realizacji robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Uwaga: Zamawiający informuję, że w przypadku rozbieżności zakresu robót pomiędzy planem wykonania opisanym w przedmiarze robót, a dokumentacją projektową, przyjmuje się za właściwy zakres robót objęty przedmiotem zlecenia określonym w dokumentacji projektowej - projekcie budowlanym. 4. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu Umowy 1) Wymagania w zakresie robót budowlanych. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową i wymaganiami specyfikacji technicznej. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie w terenie i wyznaczenie wysokości wszystkich elementów robót zgodnie z wymiarami i rzędnymi określonymi w dokumentacji projektowej. 2) Wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu komunikowania się Stron Zamawiający przewiduje dokonywanie zatwierdzeń, powiadomień, przekazywanie informacji lub wydawanie poleceń lub zgód na piśmie i dostarczane osobiście, wysłane pocztą lub kurierem, drogą elektroniczną lub faksem na podane przez Strony adresy, wskazane w SIWZ. Wszelkie wpisy do Dziennika budowy mogą być dokonywane przez osoby do tego upoważnione i będą traktowane odpowiednio jako: zatwierdzenia, informacje, polecenia lub zgody. 3) Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 poz. 1502 ze zm.) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę osób w pełnym wymiarze godzin. Osoby powinny być zatrudnione w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia podpisania niniejszej umowy, nieprzerwanie przez cały okres na jaki została zawarta niniejsza umowa, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 - Kodeks pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: ? robót rozbiórkowych, ? robót związanych z ułożeniem krawężników, ? robót związanych z niwelacją ternu, ? oraz innych niezbędnych robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Jeżeli czynności, o których mowa w podpunkcie 4 ppkt. 3), nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu pracy, Wykonawca winien to udowodnić Zamawiającemu składając stosowne oświadczenia wraz z uzasadnieniem. a. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4, ppkt.3) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. b. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego terminie 3 dni Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4,ppkt.3), czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. c. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wymaganych w punkcie 4, ppkt.3), Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczeń w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w punkcie 4, ppkt.3), czynności. d. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. e. W uzasadnionych przypadkach, nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie osoby lub osób, o których mowa w punkcie 4, ppkt.3), innymi osobami lub osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45233200-1, 45111230-9, 45111250-5, 45112200-7, 45112210-0, 45112700-2, 45200000-9, 45312311-0, 45422100-2, 45422000-1, 45113000-2, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 205642.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stolarnia Marwice Jacek Kołodziński
Email wykonawcy: stolarnia@stolarniamarwice.pl
Adres pocztowy: Marwice 15
Kod pocztowy: 66-432
Miejscowość: Baczyna
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 228800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 228800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 248909.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.