eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniemRewitalizacja śródmieścia Pińczowa - etap II - budowa parkingu i szaletu miejskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-22

Ogłoszenie nr 500062347-N-2018 z dnia 22-03-2018 r.

Gmina Pińczów: Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rewitalizacja śródmieścia Pińczowa - etap II - budowa parkingu i szaletu miejskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520247-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pińczów, Krajowy numer identyfikacyjny 29100984000000, ul. ul. 3 Maja 10, 28400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 3573871 do 75, e-mail sekretariat@pinczow.com.pl, faks 413 572 645.
Adres strony internetowej (url): www.pinczow.com.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.pinczow.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rewitalizacja śródmieścia Pińczowa - etap II - budowa parkingu i szaletu miejskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IPP.271.2.13.2018.BB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac obejmuje świadczenie usługi Nadzoru Inwestorskiego w branżach: drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz ich koordynacja w okresie realizacji robót budowlanych dla zadania: "Rewitalizacja śródmieścia Pińczowa - etap II" - budowa parkingu i szaletu miejskiego, które obejmuje: ?budowę szaletu miejskiego (budynek wolnostojący, parterowy) ?budowę zjazdu publicznego z drogi gminnej 365020T (ul. Grodziskowa) na działkę 3/8; ?budowę zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej działka nr 266 - ul. Batalionów Chłopskich do nieruchomości, na której projektowana jest droga wewnętrzna, umożliwiająca wyjazd z parkingu - działka nr 3/3 i 3/4; ?budowę parkingu: 39 miejsc postojowych o wym. 2,5mx 5,0m i 2 miejsca o wym. 3,6m x 5,0m dla niepełnosprawnych oraz 3 miejsca dla rowerów o wym. 2,5m x 5,0m ?budowę drogi wewnętrznej umożliwiającej obsługę komunikacyjną parkingu, ?wykonanie utwardzenia terenu oraz połączenia z drogą wewnętrzną, ?wykonanie chodników wraz ze schodami terenowymi, ?budowę pochylni dla ruchu pieszych ?przebudowa istniejącego murku zlokalizowanego wzdłuż ul. Batalionów Chłopskich; ?montaż balustrady U-11a dla pieszych oraz montaż poręczy wzdłuż projektowanych pochylni i schodów, ?rozbiórkę istniejącego budynku szaletu miejskiego; ?rozbiórkę istniejących nawierzchni chodników, schodów terenowych wycięcie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją; ?budowę oraz przebudowę kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia jezdni, chodników, bezpieczników oraz przyległego terenu z odprowadzeniem wód do odbiornika, ?przebudowę sieci wodociągowej , kanalizacji sanitarnej oraz gazowej, ?budowę/przebudowę sieci elektroenergetycznej, ?budowę oświetlenia ulicznego (z możliwością trzystopniowej regulacji natężenia oświetlenia); ?niezbędne zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej kolidującej z w/w zamierzeniem inwestycyjnym; W przypadku wystąpienia nagłej potrzeby udziału Nadzoru w czynnościach podejmowanych przez Zamawiającego na terenie budowy i/lub w konsultacjach z Zamawiającym, Wykonawca zobowiązany jest reagować w czasie max. 4 godzin od powzięcia informacji na ten temat. Uwaga: skrócenie czasu reakcji podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt. 22.7. SIWZ. Pełnienie nadzoru w branżach j.w. należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, odpowiednimi normami, projektem budowalnym oraz wykonawczym, kosztorysami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.4. Szczegółowy opis zamówienia określa dokumentacja projektowa dostępna na stronie internetowej www.pinczow.com.pl - bip Gminy w zakładce "przetargi" - zamówienie publiczne nr sprawy IPP.271.2.6.2018.BB z dnia 17.01.2018 r. 3.5. Do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określonych ustawą z dnia 07 lipca 1994 r - Prawo budowalne w tym: a)kontrola zgodności wykonanych robót budowlanych pod względem technicznym , materiałowym, użytkowym i ekonomicznym , z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, normami a także zasadami wiedzy technicznej; b)sprawdzanie jakości wykonanych robót i zastosowanych materiałów budowalnych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowalnych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c)sprawdzanie i odbiór robót budowalnych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie wspólnie z Zamawiającym w inspekcjach technicznych , próbach i odbiorach; d)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad; e)sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych do odbiorów częściowych i odbioru końcowego , sprawdzanie dokumentacji powykonawczej. f)przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót zgodnie z umową z Wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur; g)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót; h)bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; i)dokonanie analizy i zatwierdzania harmonogramu rzeczowo-finansowego j)uczestniczenie w naradach organizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych oraz niezbędnych osób trzecich, sporządzenie z nich protokołów, które Zamawiający zatwierdza lub wprowadza poprawki w porozumieniu z Wykonawcą. Zatwierdzone protokoły są wiążące dla stron; k)egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca robót budowlanych; l)w przypadku wyniknięcia kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych w trakcie realizacji umowy oraz okresie udzielonej przez Wykonawcę robót budowalnych gwarancji i rękojmi, Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do uczestniczenia w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzenie niezbędnych opinii, weryfikacji itp. m)wszelkie stwierdzone nieprawidłowości w przebiegu realizacji robót budowalnych Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu; n)współpraca z innymi uczestnikami Zadania, uprawnionymi przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy robót budowalnych; o)posiadanie i przedkładanie na żądanie Zamawiającego aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego przez wszystkich Inspektorów Nadzoru przez cały okres realizacji umowy, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Wykonawca dostosuje swój czas pracy do czasu pracy Wykonawcy Zadania , w ten sposób aby nie następowały z jego winy opóźnienia w realizacji Zadania przy czym w trakcie jego realizacji Wykonawca jest obowiązany do: a)co najmniej jedna wizyta Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej w każdym tygodniu realizacji Zadania b)co najmniej do dwóch wizyt Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w każdym tygodniu podczas realizacji robót związanych z budowa /przebudową / zabezpieczeniem sieci i instalacji infrastruktury drogowej c)niezależnie od wizyt określonych pod lit a) konieczna obecność podczas odbiorów częściowych i odbioru końcowego Inspektora/ów nadzoru inwestorskiego w specjalności odpowiedniej do zrealizowanych prac będących przedmiotem odbioru. d)do maksymalnie 5 wizyt Inspektora/ów w okresie rękojmi i gwarancji dotyczących Zadania - na wezwanie Zamawiającego w zależności od potrzeb.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23870.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Inwestycji EKO - INWEST Krystyna Wiorek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Wincentego Witosa 103b/47
Kod pocztowy: 25-561
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26937.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26937.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38130.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.