eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie remontu budynków Zarządu Zlewni w Toruniu z podziałem na części Część IRemont budynku biurowego w porcie w Toruniu. Część IIRemont elewacji i pomieszczeń w Zarządzie Zlewni w Toruniu ul. S. Klonowica.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-21

Ogłoszenie nr 500062142-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku: Wykonanie remontu budynków Zarządu Zlewni w Toruniu z podziałem na części Część I: Remont budynku biurowego w porcie w Toruniu. Część II: Remont elewacji i pomieszczeń w Zarządzie Zlewni w Toruniu ul. S. Klonowica.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593624-N/2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 190536641, ul. ul. Franciszka Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 326 18 88, e-mail sekretariat@gdansk.rzgw.gov.pl, faks 58 326 18 89.
Adres strony internetowej (url): http://www.gdansk.rzgw.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: http://www.gdansk.rzgw.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu budynków Zarządu Zlewni w Toruniu z podziałem na części Część I: Remont budynku biurowego w porcie w Toruniu. Część II: Remont elewacji i pomieszczeń w Zarządzie Zlewni w Toruniu ul. S. Klonowica.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ/TZK/370-35/2017/JG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Wykonanie remontu budynków Zarządu Zlewni w Toruniu z podziałem na części: Część I: Remont budynku biurowego w porcie w Toruniu; Część II: Remont elewacji i pomieszczeń w Zarządzie Zlewni w Toruniu ul. S. Klonowica". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Części III SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia, do wykorzystania dokumentacji wymienionej w Części III SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, z zachowaniem terminów oraz należytej staranności. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się ze stanem technicznym obiektu poprzez dokonanie wizji lokalnej i wyjaśnił ewentualne wątpliwości poprzez zadanie pytań związanych z realizacją zamówienia. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w Części III SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia, określił czynności w zakresie realizacji zamówienia do których wykonania wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ust 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U z 2014 r. poz. 1502, z późn zm.). Sposób dokumentowania zatrudniania wskazanych osób i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w Części II SIWZ - wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45260000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie remontu budynków Zarządu Zlewni w Toruniu z podziałem na części Część I: Remont budynku biurowego w porcie w Toruniu.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na "Wykonanie remontu budynków Zarządu Zlewni w Toruniu z podziałem na części: Część I: Remont budynku biurowego w porcie w Toruniu" zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie remontu budynków Zarządu Zlewni w Toruniu z podziałem na części Część II: Remont elewacji i pomieszczeń w Zarządzie Zlewni w Toruniu ul. S. Klonowica.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 72809.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Studio EFFECT Tomasz Wrzesiński
Email wykonawcy: studio.effect@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Bliska 31, 87-100 Toruń
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89555.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89555.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89555.21
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.