To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-21
Ogłoszenie nr 500061890-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.: Dostawa elementów systemu CCTV
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604528-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19014161200000,
ul. Powstania Styczniowego
1,
81-519
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 72 60 124, e-mail
zp@szpital-morski.pl, faks
58 72 60 338.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalepomorskie.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elementów systemu CCTV
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):D25M/252/18-63rj/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 dostawa Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania: Zadanie nr 1 - rejestrator do systemu CCTV - 1 szt. Zadanie nr 2 - kamery IP do systemu CCTV - 26 szt. Zadanie nr 3 - przełącznik CCTV - 1 szt. Zadanie nr 4 - zestawy komputerowe do systemu CCTV - 4 szt. o parametrach zgodnych z załącznikiem nr 4 do SIWZ Zestawieniem wyposażenia i parametrów wymaganych, 1.2 wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia 2. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia wymieniono w Załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 3,5,6,7,8 oraz podania oferowanego terminu dostawy przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa Załącznik nr 4 Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Wykonawca powinien w kolumnie pn. "Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE" potwierdzić spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie "Parametry oferowane" zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 4. Maksymalny termin realizacji zamówienia to 01.12.2017 r. 5. Oferowane elementy muszą być: nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 4 do SIWZ Zestawieniu wyposażenia i parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 6. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest budynek nr 28 przy ul. Huzarskiej 1 w Gdyni. Dostawa odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w Gdyni przy ul. Huzarskiej 1, budynek nr 28 - Dział Informatyki i Informatyzacji. 7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien: - dostarczyć przedmiot zamówienia zorganizowanym przez siebie transportem, - przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w Załączniku nr 5 do SIWZ Wzór umowy, - dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto, - do każdego zadania dostarczyć osobną fakturę vat. 8. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazwy handlowej, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła, który charakteryzuje produkt dostarczany przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano lub odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i art. 30 ust 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 32323500-8, 32333100-7, 32235000-9, 32234000-2, 32420000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Rejestrator do systemu CCTV |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W zakresie Zadania nr 1 wpłynęła jedna oferta, od Wykonawcy AMB s.c. Paweł Krzeszewski, Elżbieta Krzeszewska, Al. Zwycięstwa 236, 81-540 Gdynia. Ww. oferta została odrzucona dnia 06.11.2017 r. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ treść tej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z powyższym, postępowanie podlega unieważnieniu, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w zakresie Zadania nr 1. Uzasadnienie prawne: Postępowanie w zakresie Zadania nr 1 podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż nie złożono w stosunku do ww. zadań żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Kamery IP do systemu CCTV |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W zakresie Zadania nr 2 wpłynęła jedna oferta, od Wykonawcy AMB s.c. Paweł Krzeszewski, Elżbieta Krzeszewska, Al. Zwycięstwa 236, 81-540 Gdynia. Ww. oferta została odrzucona dnia 06.11.2017 r. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ treść tej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z powyższym, postępowanie zostało unieważnione, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w zakresie Zadania nr 2. Uzasadnienie prawne: Postępowanie w zakresie Zadania nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż nie złożono w stosunku do ww. zadań żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Przełącznik CCTV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14634.15
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMA NORD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8777.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Zestaw komputerowy do systemu CCTV |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W zakresie Zadania nr 4 wpłynęła jedna oferta, od Wykonawcy AMB s.c. Paweł Krzeszewski, Elżbieta Krzeszewska, Al. Zwycięstwa 236, 81-540 Gdynia. Ww. oferta została odrzucona dnia 06.11.2017 r. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ treść tej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z powyższym, postępowanie zostało unieważnione, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w zakresie Zadania nr 4. Uzasadnienie prawne: Postępowanie w zakresie Zadania nr 4 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż nie złożono w stosunku do ww. zadań żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy placu sportów miejskich na terenie Szkoły Podstawowej nr 21 przy ul. Jana z Kolna w Gdyni
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości - powtórne
- Budowa szlaków rowerowych rekreacyjnych w lasach przy ul. Spokojnej w dzielnicy Mały Kack w Gdyni
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- Wsparcie poserwisowe dla macierzy i serwerów Dell
- Odnowienie subskrypcji na system ochrony antywirusowej; Wsparcie techniczne syst. ochrony antywirusowej i środowiska sieciowego; Przeniesienie konsoli antywirusa do chmury; Certyfikat ssl wildcard;
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
- Wykonanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (ZSZB) w wybranych obiektach Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa Sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń sieciowych
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.