eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa elementów systemu CCTV

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-21

Ogłoszenie nr 500061890-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.: Dostawa elementów systemu CCTV

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604528-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19014161200000, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 72 60 124, e-mail zp@szpital-morski.pl, faks 58 72 60 338.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalepomorskie.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa elementów systemu CCTV

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D25M/252/18-63rj/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 dostawa Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania: Zadanie nr 1 - rejestrator do systemu CCTV - 1 szt. Zadanie nr 2 - kamery IP do systemu CCTV - 26 szt. Zadanie nr 3 - przełącznik CCTV - 1 szt. Zadanie nr 4 - zestawy komputerowe do systemu CCTV - 4 szt. o parametrach zgodnych z załącznikiem nr 4 do SIWZ Zestawieniem wyposażenia i parametrów wymaganych, 1.2 wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia 2. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia wymieniono w Załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 3,5,6,7,8 oraz podania oferowanego terminu dostawy przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa Załącznik nr 4 Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Wykonawca powinien w kolumnie pn. "Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE" potwierdzić spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie "Parametry oferowane" zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny. 4. Maksymalny termin realizacji zamówienia to 01.12.2017 r. 5. Oferowane elementy muszą być: nie starsze niż z 2016 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 4 do SIWZ Zestawieniu wyposażenia i parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 6. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest budynek nr 28 przy ul. Huzarskiej 1 w Gdyni. Dostawa odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w Gdyni przy ul. Huzarskiej 1, budynek nr 28 - Dział Informatyki i Informatyzacji. 7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien: - dostarczyć przedmiot zamówienia zorganizowanym przez siebie transportem, - przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w Załączniku nr 5 do SIWZ Wzór umowy, - dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto, - do każdego zadania dostarczyć osobną fakturę vat. 8. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazwy handlowej, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła, który charakteryzuje produkt dostarczany przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano lub odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i art. 30 ust 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5


Dodatkowe kody CPV: 32323500-8, 32333100-7, 32235000-9, 32234000-2, 32420000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - Rejestrator do systemu CCTV

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W zakresie Zadania nr 1 wpłynęła jedna oferta, od Wykonawcy AMB s.c. Paweł Krzeszewski, Elżbieta Krzeszewska, Al. Zwycięstwa 236, 81-540 Gdynia. Ww. oferta została odrzucona dnia 06.11.2017 r. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ treść tej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z powyższym, postępowanie podlega unieważnieniu, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w zakresie Zadania nr 1. Uzasadnienie prawne: Postępowanie w zakresie Zadania nr 1 podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż nie złożono w stosunku do ww. zadań żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 - Kamery IP do systemu CCTV

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W zakresie Zadania nr 2 wpłynęła jedna oferta, od Wykonawcy AMB s.c. Paweł Krzeszewski, Elżbieta Krzeszewska, Al. Zwycięstwa 236, 81-540 Gdynia. Ww. oferta została odrzucona dnia 06.11.2017 r. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ treść tej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z powyższym, postępowanie zostało unieważnione, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w zakresie Zadania nr 2. Uzasadnienie prawne: Postępowanie w zakresie Zadania nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż nie złożono w stosunku do ww. zadań żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 - Przełącznik CCTV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14634.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOMA NORD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łużycka 2
Kod pocztowy: 81-537
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8777.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5338.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8777.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie nr 4 - Zestaw komputerowy do systemu CCTV

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W zakresie Zadania nr 4 wpłynęła jedna oferta, od Wykonawcy AMB s.c. Paweł Krzeszewski, Elżbieta Krzeszewska, Al. Zwycięstwa 236, 81-540 Gdynia. Ww. oferta została odrzucona dnia 06.11.2017 r. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ treść tej oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z powyższym, postępowanie zostało unieważnione, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w zakresie Zadania nr 4. Uzasadnienie prawne: Postępowanie w zakresie Zadania nr 4 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, gdyż nie złożono w stosunku do ww. zadań żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.