eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowice › "Wymiana nawierzchni w ramach remontów średnich"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-11-21

Ogłoszenie nr 500061742-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.

Mysłowice: "Wymiana nawierzchni w ramach remontów średnich" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mysłowice, Krajowy numer identyfikacyjny 27625539300000, ul. Ul. Powstańców 1, 41400 Mysłowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 223 40 75, e-mail um_zamowienia@myslowice.pl, faks 32 223 40 75; 222 25 65.
Adres strony internetowej (url): htp//www.bip.myslowice.pl
Adres profilu nabywcy: htp//www.bip.myslowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Wymiana nawierzchni w ramach remontów średnich"
Numer referencyjny ZP.271.2.1.2017.JP

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w na zadaniu jw., polega m.in. na: 1) wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej dróg publicznych na terenie miasta Mysłowice wg wskazań Zamawiającego na łącznej powierzchni ok. 5300 m2, poprzez m.in. sfrezowanie nawierzchni asfaltowej, ułożenie warstwy wyrównawczej z mas mineralno-asfaltowych o średniej grub. 3 cm z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego na pow. ok. 4300 m2, warstwy wiążącej z mas mineralno-asfaltowych o grub. 5 cm na pow. ok. 1000 m2, miejscowe wykonanie podbudowy z masy asfaltowej AC 16 na pow. ok. 100 m2 wg wskazań inspektora nadzoru, ułożenie warstwy ścieralnej z mas mineralno- asfaltowych (kategoria ruchu KR 3) o grub. 4 cm na pow. ok. 5300 m2 (dotyczy ulic: Chrzanowska i Morgowska) wraz z regulacją pionową urządzeń na sieci m.in. wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, teletechnicznej, co. 2) wykonanie remontu chodników, zjazdów do posesji i miejsc postojowych na łącznej pow. ok. 700 m2 (dotyczy ul. Chrzanowskiej i ul. Morgowskiej), poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni, wykorytowanie, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej lub kolorowej o grub. 8 cm na podbudowie tłuczniowej grub. 8 cm (chodniki) lub 15 cm (zjazdy) i podsypce cementowo-piaskowej, ułożenie krawężników betonowych 15x30 cm, krawężników betonowych najazdowych 15x22 cm, skosów prawych, lewych i krawężników łukowych na ławie z oporem z betonu C12/15 (B15) oraz ułożenie obrzeży betonowych 30x8 cm; 3) usunięcie drzewa przy ul. Bocznej 10 na podstawie decyzji administracyjnej przekazanej przez Zamawiającego, 4) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego akrylowego na pow. ok.136 m2 5) regulację pionową studzienek dla włazów kanałowych oraz kratek ściekowych, zaworów wodociągowych i gazowych, studni telekomunikacyjnych; 6) wymianę - odbudowę dwóch studzienek ściekowych wg wskazań Zamawiającego; 7) zebranie nadmiaru gruntu z zieleńca, plantowanie i humusowanie z obsianiem trawą wg wskazań Zamawiającego; 8) montaż poręczy ochronnych z rur fi 60 mm na długości 20 m wg wskazań Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto, w przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej STWiORB). Zakres robót każdorazowo wskazuje inspektor nadzoru. Rozliczenie robót nastąpi kosztorysem powykonawczym na podstawie obmiaru wykonanych robót potwierdzonego inwentaryzacją geodezyjną oraz cen jednostkowych ofertowych.

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Proponowany tryb pozostaje w związku z postępowaniem przeprowadzonym przez Zamawiającego w trybie przetargu nieograniczonego oznaczonego nr ZP.271.1.16.2017.JP, ogłoszonym w BZP nr 528763-N-2017 w dniu 09.06.2017 r., w którym to ogłoszeniu przewidziano udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy, w zakresie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zakres zamówienia obejmuje: Wymianę nawierzchni w ramach remontów średnich zgodnie z przedmiarami dla części nr 2 zamówienia. Przedstawiony zakres zamówienia polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe i jest zgodny z jego przedmiotem. Wszystkie roboty budowlane w ramach zamówienia podobnego odnoszą się ściśle do zakresu rzeczowego zamówienia podstawowego tj., pozycji przedmiarowych nim ujętych. Roboty te są robotami typowymi dla tej budowy i znajdują się w jej podstawowym zakresie, zachodzi zatem ścisła tożsamość rodzajowa przedmiotu zamówienia podstawowego i podobnego. Roboty zostaną zlecone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych tj. Wojewódzkiemu Przedsiębiorstwu Robót Drogowych S.A. ul. Marii Skłodowskiej - Curie 3, 41-503 CHORZÓW. Przedstawiony stan faktyczny potwierdza wystąpienie okoliczności sankcjonujących zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, określonego w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A., , ul. Marii Skłodowskiej - Curie 3, 41-503, Chorzów, kraj/woj. śląskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.