To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-21
Ogłoszenie nr 500061197-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne: Dostawa worków typu EVA do sporządzania mieszanin do żywienia pozajelitowego na okres 2 lat dla UCK.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515085-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, Krajowy numer identyfikacyjny 28864000000,
ul. ul. Dębinki
7,
80952
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 491 248, e-mail
ajarocka@uck.gda.pl, faks
58 3492074, 3461178.
Adres strony internetowej (url): www.uck.gda.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa worków typu EVA do sporządzania mieszanin do żywienia pozajelitowego na okres 2 lat dla UCK.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):20/PN/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków typu EVA do sporządzania mieszanin do żywienia pozajelitowego na okres 2 lat w asortymencie, szacunkowej ilości oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. 2.Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień częściowych. Max termin dostawy wynosi 2 dni robocze od daty złożenia zamówienia. 3.Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do Apteki Szpitalnej UCK, ul. Smoluchowskiego 17. 4.Wymieniony w pkt. 1 asortyment musi spełniać wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 5.Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmiany załączniku nr 5 do SIWZ - formularz asortymentowo - cenowy pod rygorem odrzucenia. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP. 8.Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. "procedura odwrócona", o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz jego oferta nie podlega odrzuceniu. 9.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): o 33.69.22.00 - Produkty do żywienia pozajelitowego - Produkty do żywienia pozajelitowego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33692200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 4 do SIWZ. 5.W przypadku, gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt VII SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania. 6.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP. 7.Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144. (Dz.U. z 2017 poz.1579 ze zm.).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
116540
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Neomed Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
116540
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługi pralnicze
- Organizacja pobytu szkoleniowego.
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków wraz z obsługą kelnerską na potrzeby konferencji "30th ERES Annual Conference" organizowanej przez Uniwersytet Gdański.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2024r. na potrzeby Przedszkola nr 86 w Gdańsku- III
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
- Wykonanie ciągów komunikacyjnych, oświetlenia budynku i rewaloryzacja parku w Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Starogardzie Gd.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego oraz mleka modyfikowanego dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Zakup wraz z dostawą środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz produktów leczenia do żywienia pozajelitowego dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Sukcesywna dostawa płynów i sprzętu do dializy oraz preparatów i sprzętu do terapii żywieniowej do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.