To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-20
Ogłoszenie nr 500060949-N-2017 z dnia 20-11-2017 r.
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach: Dostawa sprzętu AGD i RTV dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591263-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600028,
ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej
15,
44101
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2789171, 2789172, 2789193,, e-mail
przetargi@io.gliwice.pl, faks
032 2789197, 2789198.
Adres strony internetowej (url): www.io.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu AGD i RTV dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO/DZ-381-1-106/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu AGD i RTV dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwanaście odrębnych części. Zadanie nr 1: Sprzęt AGD Zadanie nr 2: Lodówki spożywcze o małej pojemności Zadanie nr 3: Lodówki spożywcze Zadanie nr 4: Szafa chłodnicza Zadanie nr 5: Szafy chłodzące do laboratorium mikrobiologii medycznej Zadanie nr 6: Zmywarka tunelowa Zadanie nr 7: Zamrażarki szufladowe Zadanie nr 8: Odkurzacz wodny Zadanie nr 9: Chłodziarka Zadanie nr 10: Chłodziarko-zamrażarka Zadanie nr 11: Waga Zadanie nr 12: Sprzęt RTV Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególnionego sprzętu stanowi załącznik nr od 2.1 do 2.12 niniejszej SIWZ tj. "Specyfikacja asortymentowo-cenowa".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39710000-2
Dodatkowe kody CPV: 32300000-6, 32310000-9, 32320000-2, 32324600-6, 39314000-6, 39711110-3, 39711120-6, 39711130-9, 39711200-1, 39711362-4, 39713100-4, 42513000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzęt AGD |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do upływu terminu składania ofert do siedziby Zamawiającego w zakresie zadania nr 1 wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, a postepowanie w tym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, tj. "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3" |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Lodówki spożywcze o małej pojemności |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do wyznaczonego terminu składania ofert w zakresie zadania nr 2 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, a zatem niniejsze postępowanie w powyższym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Lodówki spożywcze |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do wyznaczonego terminu składania ofert w zakresie zadania nr 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, a zatem niniejsze postępowanie w powyższym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Szafa chłodnicza |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do wyznaczonego terminu składania ofert w zakresie zadania nr 4 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, a zatem niniejsze postępowanie w powyższym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Szafy chłodzące do laboratorium mikrobiologii medycznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do wyznaczonego terminu składania ofert w zakresie zadania nr 5 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, a zatem niniejsze postępowanie w powyższym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zamrażarki szufladowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do wyznaczonego terminu składania ofert w zakresie zadania nr 7 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, a zatem niniejsze postępowanie w powyższym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Odkuracz wodny |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do upływu terminu składania ofert do siedziby Zamawiającego w zakresie zadania nr 8 wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy PZP, a postępowanie w tym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP, tj. "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu ..., z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3" |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Chłodziarka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do wyznaczonego terminu składania ofert w zakresie zadania nr 9 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, a zatem niniejsze postępowanie w powyższym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Chłodziarko-zamrażarka |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do wyznaczonego terminu składania ofert w zakresie zadania nr 10 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, a zatem niniejsze postępowanie w powyższym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Waga |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do wyznaczonego terminu składania ofert w zakresie zadania nr 11 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, a zatem niniejsze postępowanie w powyższym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Sprzęt RTV |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do wyznaczonego terminu składania ofert w zakresie zadania nr 12 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, a zatem niniejsze postępowanie w powyższym zakresie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zmywarka tunelowa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
182923.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TEDOSS POLSKA Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
267097.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Termomodernizacja budynku przy ul. Dworskiej 11 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych - podziały geodezyjne nieruchomości zajętych pod pas drogowy drogi powiatowej
- Modernizacja obiektu - remont sanitariatów (SP - 18)
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa wyposażenia laboratoriów dydaktycznych. Znak sprawy: IA1.282.22.2024.MW
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Dostawa zamrażarki do szokowego mrożenia osocza.
- Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice - część II wyposażenie kuchni w Centrum Sportu w miejscowości Wirki
- D/24/2024 Zakup i dostawa pralek dla Domów Studenta oraz lodówko-zamrażarki na potrzeby obsługi beneficjentów Programu Erasmus+ przez pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów UO
- Wyposażenie pomieszczeń domu kultury w Myśliwcu-etap 1
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.