To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-17
Ogłoszenie nr 500060918-N-2017 z dnia 17-11-2017 r.
Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu: Przebudowa i remont budynków Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu: Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609427-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 27573100000,
ul. ul. Św. Marcin
87,
61808
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 568 926, e-mail
zablocki@amuz.edu.pl, faks
618 536 676.
Adres strony internetowej (url): www.amuz.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont budynków Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu: Zadanie 1, Zadanie 2, Zadanie 3.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):12/AM/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są prace remontowo - budowalne przy użyciu materiałów i sprzętu Wykonawcy polegające na przebudowie i remoncie fragmentów dwóch budynków Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu: budynku dydaktycznego "B" i Auli Nova. Obowiązkiem Wykonawcy będzie sporządzenie projektu warsztatowego obejmującego wykonanie i montaż fasad szklanych dostarczanych w ramach zamówienia i uzgodnienie go z Zamawiającym przed realizacją dostaw. W ramach zamówienia wydzielono trzy zadania:Zadanie 1: Przebudowa strefy wejściowej budynku dydaktycznego i części stolarki Auli Nova. (ujęte w dziale pierwszym przedmiaru) Zadanie obejmuje prace budowlane stanowiące I etap robót realizowanych w ramach decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1247/2016, z dnia 29.06.2016 r. wydanej przez Prezydenta Miasta Poznania oraz pozwolenia nr 447/2016 na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wydanym w dniu 08.06.2016 r przez Miejskiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu. Zakres tych robót obejmuje przebudowę wiatrołapu (przedsionka) w wejściu głównym budynku dydaktycznego "B", polegającą na demontażu istniejących ścian wiatrołapu i montażu ścian w nowym układzie architektonicznym, częściowo stanowiących wydzielenie pożarowe o klasie odporności ogniowej EI 60 oraz montaż rolet portierni, zgodnie z częścią rysunkową stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Ponadto zadanie obejmuje montaż okien w ścianie zewnętrznej budynku Auli Nova (montaż po stronie wewnętrznej) o odporności ogniowej EI 60, w sposób gwarantujący zapewnienie całej przegrodzie w obszarze, który znajduje się w odległości mniejszej niż 8 m od budynku "B", klasy odporności ogniowej REI 120, zgodnie z częścią rysunkową stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Realizacje tego zadania podzielona jest na min. dwa etapy, przy czym pierwszy z nich obejmuje dostawę wszystkich materiałów wymienionych w pierwszym dziale przedmiaru robót (drzwi aluminiowe, ścianki aluminiowe, fasady szklane, bramy rolowane, okna aluminiowe) do magazynu Wykonawcy. Rozliczenie tego etapu nastąpi w sposób następujący: o na podstawie faktury częściowej w wysokości 90% wartości tego etapu, po dostawie wszystkich materiałów i ich zmagazynowaniu, o na podstawie faktury końcowej (dla tego etapu) w wysokości 10% wartości tego etapu, po zamontowaniu wszystkich materiałów W zakresie realizacji tego zadania Wykonawca zapewni bezpieczne zmagazynowanie dostarczonych materiałów do czasu ich docelowego wbudowania. Wykonawca zapewni ubezpieczenie dostarczonych elementów na czas ich przechowywania w magazynie do ich wartości ustalonej w kosztorysie ofertowym na swój koszt. Zmagazynowane materiały podlegać będą ponownemu odbiorowi przed dostarczeniem na budowę. Zamawiający może udzielić zaliczki na poczet wykonania zadania 1 w wysokości do 50% wartości brutto tego zadania. Zamawiający wymaga zabezpieczenia zaliczki w formach wskazanych w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wyboru Wykonawcy), w wysokości równej kwocie udzielonej zaliczki. Zabezpieczenie zaliczki musi być wniesione przed udzieleniem zaliczki. Podstawą udzielenia zaliczki będzie faktura zaliczkowa wystawiona przez Wykonawcę dla Zamawiającego. Rozliczenie zaliczki nastąpi w fakturze częściowej (w wysokości 90% wartości tego etapu), wystawionej dla Zamawiającego po dostawie wszystkich materiałów i ich zmagazynowaniu. Zadanie 2: Remont strefy wejściowej budynku dydaktycznego. (ujęte w dziale drugim przedmiaru) W zakresie tego zadania mieszczą się prace remontowe obejmujące strefę głównego wejścia w budynku dydaktycznym "B", zgodnie z częścią rysunkową stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. W ramach zadania mieści się remont portierni zlokalizowanej w strefie wejściowej do budynku dydaktycznego "B", polegający na naprawie i wymianie okładzin, stolarki i umeblowania. Zadanie 3: Remont schodów zewnętrznych budynku dydaktycznego. (ujęte w dziale trzecim przedmiaru). W zakresie zadania mieszczą się prace remontowe obejmujące rozbiórkę i ponowne wykonanie schodów zewnętrznych wraz z balustradami, odwodnieniem, wycieraczkami oraz izolacją termiczną płyty żelbetowej schodów, zgodnie z częścią rysunkową stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-9, 45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
513850.77
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UB Szałata Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
897648.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku - spirale embolizacyjne, cewniki balonowe i siatki przepuklinowe
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku handlowo - usługowego na budynek użyteczności publicznej w Tłuchowie (wraz z wyposażeniem)
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.