eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piechowice › Odbudowa drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-17

Ogłoszenie nr 500060801-N-2017 z dnia 17-11-2017 r.

Gmina Miejska Piechowice: Odbudowa drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606923-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Piechowice, Krajowy numer identyfikacyjny 23082161200000, ul. Kryształowa 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 548 900, e-mail sekretariat@piechowice.pl, faks 757 612 274.
Adres strony internetowej (url): http://piechowice.bip.pbox.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbudowa drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.271.1.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zamówienia: Odbudowa drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach. UWAGA: Formuła zaprojektuj i wybuduj dotyczy wyłącznie opracowania, uzgodnienia, zatwierdzenia przez właściwy organ organizacji ruchu tymczasowego na czas prowadzenia robót. Zamawiający nie dołącza programu funkcjonalno-użytkowego ponieważ załącza niezbędne materiały do opracowania, uzgodnienia, zatwierdzenia a następnie wykonania organizacji ruchu tymczasowego na czas prowadzenia robót, tj.: a) Dokumentację projektową (szkice, rysunki) do zgłoszenia właściwemu organowi robót budowlanych polegających na odbudowie ulicy Kolonijnej w Piechowicach - droga 115267D km od 0+000,00 do 0+210,00 i od km 2+236,00 do km 2+519,00 Działka nr 69 zniszczonej w trakcie intensywnych opadów deszczu w maju 2014 r. w zakresie dotyczącym: Odbudowy drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach . b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Odbudowy drogi gminnej nr 115267D ul. Kolonijna w miejscowości Piechowice" w zakresie dotyczącym: "Odbudowy drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach. 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z niniejszym Opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót budowlanych wyszczególnionymi w punkcie 7.1. oraz wzorem umowy stanowiącym Załączniki nr 6 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje Odbudowa ul. Kolonijnej - droga nr 115267D km od 0+0,000 do 0+210) Dz. nr 69 Obr.7, uszkodzonej w trakcie intensywnych opadów deszczu w maju 2014 roku. 3.1. Przedmiotowy odcinek drogi tj. ul. Kolonijnej dług.210,0 m tj. km od 0+0.00 do 0+210 zlokalizowany jest na działce nr 69 Obręb 0007 gm. Piechowice. Ulica jest jednojezdniowa, o zasadniczej szerokości 3,50 m, która ulega poszerzeniu do szerokości 4,50 m w obszarze włączenia do drogi powiatowej oraz do 5,0 m w obszarze tzw. zatok mijankowych. Klasa drogi D , kategorii ruchu KR-1 i o konstrukcji bitumicznej odwodnieniu powierzchniowym zgodnym ze spadkiem terenu. Na terenie objętym odbudową występuje uzbrojenie podziemne. 3.2. Zakres prac: Należy dokonać rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej o pow. ok. 910,10 m2 oraz zjazdów o pow.8,20 m2 - wykonać frezowanie nawierzchni bitumicznej o grub. średnio 5,0 cm ( pow. ok. 740,0 m2) - rozbiórka przepustu rurowego o śred. 300 mm dług. 8,0 m - rozbiórka ścieków z elementów betonowych o grub. 10,0 cm dług. 130,0 m - wykonanie korytowania na głębokość 40,0 cm ( 460,1 m3) - wykonanie nowej konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej na całym odcinku drogi wraz ze zjazdami i mijankami o pow. ok. 962,7 m2 jak dla kategorii ruch KR1 - szerokość jezdni 3,0 - 5,0 m - wykonanie warstwy stabilizacji kruszywa naturalnego cementem o grub. 15,0 cm - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grub. 20,0 cm - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej grub. 6,0 cm o pow. 962,70 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej grub. 4,0 cm o pow. 962,70 m2 - wykonać włączenie do drogi powiatowej (stabilizacja, podbudowa, nawierzchnia bitumiczna) o pow. 44,20 m2 - wbudowanie odwodnienia liniowego dług. ok. 148,70 m z koryt ściekowych betonowych o wym. 60x50x15 cm - wykonanie ścieku ulicznego z kostki kamiennej o wys. 10,0 cm na ławie (6 rzędów) dług. 6,0 m - wbudowanie krawężników betonowych (oporników) wtopionych o wym. 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej dług. 306,20 m -wbudowanie obrzeży betonowych w obrębie zjazdów o wym. 30x8 cm na ławie betonowej dług. 3,60 m - wykonanie umocnienia skarpy z płyt ażurowych o wym,. 40x60x8 cm o pow. ok. 24,50 m2 - wykonanie umocnienia skarpy (przełożenie) z płyt ażurowych o wym. 40x60x8 cm o pow. ok. 57,10 m2 - wykonanie poboczy gruntowych z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na szerokości 0,5-1,0 m grub. 10,0 cm o pow. ok. 268,50 m2 -wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr.1000 mm z płytą nastudzienną oraz włazem żeliwnym kl.D-400 - szt.3 -wykonanie wpustu ulicznego-studzienki ściekowej betonowej o śred. 500 mm z osadnikiem bez syfonu - szt.3 - wykonanie ścianki czołowej przepustu z kamienia murowego (formak) dług. 2,0 m - szt.2 - wykonać remont ścianki czołowej przepustu o śred. 300 w km 0+0,80 (spoinowanie) - wbudowanie balustrady typu U-11a dług. 2,0 m - szt.2 - Należy wykonać remont istniejącego przepustów pod drogą o śred. 400 mm o dług.11,60 m - Wbudowanie znaków drogowych zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu - 7 znaków na 6-ciu słupkach. 4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru. Wykonawca winien mieć na uwadze, że okres (czas) trwania gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, o których mowa w SIWZ w Rozdziale XIII. Oferując minimalny miesięczny czas trwania gwarancji jakości i rękojmi otrzyma 0,00 punktów, natomiast oferując czas trwania gwarancji 60 miesięcy i dłużej otrzyma maksymalnie 20 punktów. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości i rękojmi dłuższy niż 36 miesięcy i krótszy niż 60 miesięcy otrzyma w tym kryterium ilość punktów wyliczoną zgodnie z wzorem określonym w punkcie 2 podpunkt 2.2 litera c) Rozdziału XIII SIWZ. UWAGA: jeżeli Wykonawca w swojej ofercie nie określi żadnego okresu gwarancji Zamawiający uzna, że Wykonawca deklaruje minimalny wymagany okres gwarancji to znaczy 36 miesięcy. 5. Termin wykonania zamówienia. 1) Termin rozpoczęcia robót budowlanych - niezwłocznie po przekazaniu placu budowy. 2) Termin przekazania placu budowy - Zamawiający przekaże plac budowy niezwłocznie po podpisaniu umowy, jednak nie później niż w ciągu 2 dni nie będących dniami ustawowo wolnymi od pracy włącznie z sobotą, od daty podpisania umowy. 3) Termin zakończenia prac, robót i czynności będących przedmiotem umowy nastąpi nie później niż w ciągu 35 dni, licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy. O dochowaniu terminu wykonania umowy decyduje data podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 4) Termin zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego: nie później niż w ciągu 30 dni licząc od dnia następnego po podpisaniu umowy. Za dochowanie terminu realizacji uważa się datę pisemnego zgłoszenia gotowości do rozpoczęcia czynności odbiorowych, potwierdzoną przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 6. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są niżej wymienione załączniki, które stanowią uszczegółowienie Opisu Przedmiotu Zamówienia.: 6.1. Załącznik nr 7 - WYKAZ DOKUMANTACJI PROJEKTOWEJ i SPECYFIKACJI TECHNICZNYCH WYKONANIA i ODBIORU ROBOT BUDOWLANYCH DLA ZAMÓWIENIA PN.:Odbudowa drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach: a) Dokumentacja projektowa (szkice, rysunki) do zgłoszenia właściwemu organowi robót budowlanych polegających na odbudowie ulicy Kolonijnej w Piechowicach - droga 115267D km od 0+000,00 do 0+210,00 i od km 2+236,00 do km 2+519,00 Działka nr 69 zniszczonej w trakcie intensywnych opadów deszczu w maju 2014 r. w zakresie dotyczącym: Odbudowy drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach . b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla Odbudowy drogi gminnej nr 115267D ul. Kolonijna w miejscowości Piechowice w zakresie dotyczącym: "Odbudowy drogi gminnej ul. Kolonijna nr 115267D od km 0+000 do km 0+210 w Piechowicach". 6.2. Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy. Obowiązki Wykonawcy, które należy ująć w cenie oferty, w tym wynikające z postanowień wzoru umowy, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, w szczególności: a) zapewni we własnym zakresie korzystanie z mediów np. energia elektryczna, woda, ścieki wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń i kosztami ich zużycia. Całość kosztów związanych z doprowadzeniem i korzystaniem z ww. mediów wykonawca robót budowlanych uwzględni w cenie oferty, b) wszystkie materiały z rozbiórki i wykopów nie nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca usunie z terenu budowy, zeskładuje, zagospodaruje lub zutylizuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, c) zapewnienie nadzoru ze strony instytucji branżowych zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB oraz ponoszenie kosztów z tym związanych, w tym między innymi włączeń, wyłączeń, prób eksploatacyjnych itp. - jeżeli wystąpi taka potrzeba, d) zapewni obsługę geodezyjną, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić właściwy personel do wykonania zamówienia, w szczególności: - co najmniej jedną osobę na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65), zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, o których mowa w SIWZ w Rozdziale IV, punkt 1.1, podpunkt 3.2), Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przekaże Zamawiającemu: - poświadczone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień kierownika budowy oraz potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności ww. osób do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa e) Zwycięski Wykonawca tj. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą jest zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, obejmującą odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową ubezpieczonego tj. Wykonawcy, na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł Do ww. dokumentów Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć oświadczenie, z którego będzie wynikać, że na dzień podpisania Umowy wobec Wykonawcy nie toczy się lub nie zostało wszczęte postępowanie dotyczące roszczeń finansowych z przedłożonej polisy, a suma gwarancyjna jest nie mniejsza niż 200.000,00 zł. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 7.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, tj : pracownicy fizyczni tj. wszyscy robotnicy budowlani wykonujący roboty na budowie w zakresie robót rozbiórkowych, prac ziemnych, robót związanych z odwodnieniem, robót związanych z wykonaniem ław pod krawężniki, wbudowaniem krawężników , obrzeży betonowych, ścieków prefabrykowanych, wykonaniem podbudowy i nawierzchni jezdni, regulacją studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, wykonaniem organizacji ruchu i zieleni. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący powyższe czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). UWAGA: wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy operatorów wynajętego sprzętu i urządzeń, świadczących usługi transportowe, geodezyjne, kierownika budowy, kierowników robot tzn. osób posiadających uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 7.2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania placu budowy listy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, biorących udział w realizacji zamówienia z informacją jednoznacznie wskazującą osobę pracownika, zakres wykonywanych przez niego czynności, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu oraz okresu obowiązywania umowy. 7.3 Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku każdorazowej zmiany personalnej osób wykonujących ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany bez wezwania do aktualizacji listy, o której mowa w punkcie 7.2. i niezwłocznego jej przedłożenia Zamawiającemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45113000-2, 45111000-8, 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 245574.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kółko Rolnicze w Siedlęcinie
Email wykonawcy: biuro@krsiedlecin.pl
Adres pocztowy: 58-508 Jelenia Góra, miejscowość Siedlęcin, ul. Lwówecka 24
Kod pocztowy: 58-508
Miejscowość: Jelenia Góra, miejsc.Siedlęcin
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 288595.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 288595.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 288595.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.