eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Rozbudowa ulicy Ogrodowej w Bysławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-20

Ogłoszenie nr 500060290-N-2018 z dnia 20-03-2018 r.

Gmina Lubiewo: Rozbudowa ulicy Ogrodowej w Bysławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513857-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lubiewo, Krajowy numer identyfikacyjny 9235113300000, ul. ul. Hallera 9, 89526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 33 493 10, e-mail ug.glazik@lubiewo.pl, faks 52 519 02 14.
Adres strony internetowej (url): www.lubiewo.bip.net.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa ulicy Ogrodowej w Bysławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PPiI.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 010632C - ulicy Ogrodowej w Bysławiu. Przedmiotowa droga w chwili obecnej posiada nawierzchnię asfaltową i gruntową. 2. Zamówienie dotyczy projektu pn. "Rozbudowa ulicy Ogrodowej w Bysławiu" dofinansowanego ze środków budżetu państwa pochodzących z Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019". Projekt będzie realizowany na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1496). W ramach inwestycji planowane jest wykonanie następujących elementów ulicy: - projektowana jezdnia z kostki betonowej o szerokości 6 m; - projektowany chodnik z kostki betonowej o szerokości 2,00 m przy krawędzi jezdni; - projektowana pieszo-jezdnia z kostki betonowej o szerokości 4,0-5,0 m z poboczami obustronnymi z kruszywa o szerokości 0,75m; - projektowane zjazdy z kostki betonowej. 3. Parametry techniczne przedmiotu zamówienia: 1) nr drogi: 010632C; 2) kategoria drogi: gminna; 3) teren zabudowany; 4) długość odcinka przewidzianego do przebudowy: 503,96 m; 5) projektowana jezdnia z kostki betonowej- 1 311,80 m2 6) projektowana pieszo-jezdnia z kostki betonowej- 1268,20 m2 7) projektowane pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 mm- 770,30 m2 8) projektowany chodnik z kostki betonowej- 349,50 m2 9) projektowane dojścia do furtek z kostki betonowej- 11,60 m2 10) projektowane zjazdy z kostki betonowej- 156,90 m2 11) projektowane poszerzenia na łukach z bruku z kamienia polnego- 3,50 m2 12) projektowane płytki chodnikowe antypoślizgowe z guzkami 35x35 cm przy przejściach (4 przejścia po 2 rzędy 12 szt//rząd= 192 szt.)- 23,50 m2 13) rozbiórka istniejącej studnia w ul. 13 Lutego; 14) budowa kolektora kanalizacji deszczowej z rur strukturalnych PP DN/ID 600 mm SN8Kn/m2, długości: 22m; 15) budowa kolektora kanalizacji deszczowej z rur strukturalnych PP DN/ID 400 mm SN8Kn/m2, długości: 129,50m 16) budowa kolektora kanalizacji deszczowej z rur strukturalnych PP DN/ID 300 mm SN8Kn/m2, długości: 131m 17) budowa kolektora kanalizacji deszczowej z rur strukturalnych PP DN/ID 250 mm SN8Kn/m2, długości: 257,50m 18) budowa studnia rewizyjnych betonowych DN1200- 19 kpl. 19) budowa studnia rewizyjnych betonowych DN1500- 4 kpl. 20) budowa przykanalików deszczowych z rur PVC 160/4,7 mm Sn8Kn/m2, długości- 103,20n 21) budowa wpustów deszczowych krawężnikowo- jezdniowych DN500 z osadnikiem- 27 kpl 22) przebudowa kablowej linii elektroenergetycznej- 400,00 m 23) wymiana słupa elektroenergetycznego- 1 szt. 24) rozbiórka budynku po byłej kuźni; 25) przebudowa ogrodzeń. 4. Rozbudowa ulicy Ogrodowej w Bysławiu realizowana będzie na działkach o numerach ewid.: 451/4, 451/3, 1115, 1116, 445, 876, 485/8, 450/3, 452/5, 464/3, 463/3, 446/13, 459/3, 402/3, 451/1, 453/2, 452/4, 450/2, 447/2, 910, 870/6, 482/2, 522, 401/3. 5. Istniejące uzbrojenie terenu: kable energetyczne, kable teletechniczne, wodociąg, kanalizacja sanitarna. 6. Zamówienie jest objęte decyzją zezwalająca na realizację inwestycji drogowej Nr LUB.47.2017 z dnia 31.08.2017r. 7. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane, 45 11 13 00 - 1 Roboty rozbiórkowe 45 11 12 00 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45 11 12 30 - 9 Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45 11 22 10 - 0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45 11 30 00 - 2 Roboty na placu budowy 45 23 10 00 - 5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45 23 13 00 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45 23 20 00 - 2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45 23 33 20 - 8 Roboty w zakresie fundamentowania dróg 45 23 30 00 - 6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45 23 32 20 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45 23 32 53 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45 23 32 90 - 8 Instalowanie znaków drogowych 8. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisują: projekt budowlany, przedmiary robót Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, projekt stałej organizacji ruchu, stanowiące Załączniki od nr 7 do nr 41 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oryginał dokumentacji technicznej jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 9. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy, 3) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, 4) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 5) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego, 6) wykonania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót przed wejściem na plac budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia przez właściwy organ, 7) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 8) pokrycia kosztów ewentualnych odszkodowań za wejście na grunty i zniszczenie plonów, 9) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 10) pokrycia kosztów odtworzenia nawierzchni dróg, 11) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 12) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach, 13) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 14) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 15) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 16) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 17) prowadzenia dziennika budowy, 18) wykonania planu BIOZ - jeśli dotyczy. 10. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy. 11. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SIWZ, w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 12. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć uproszczony kosztorys ofertowy. 13. Dołączony przedmiar robót stanowi element pomocniczy do opracowania uproszczonego kosztorysu ofertowego. 14. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych - pracowników obsługujących maszyny, środki transportowe, pracowników robót drogowych. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 15. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, o których mowa w ust. 9 będą na czas wykonywania przez nich robót zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 1108). 16. W terminie 7 dni od dnia przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oświadczenia, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców oświadczenie, o którym mowa należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 17. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę zobowiązania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób przy czynnościach wskazanych przez Zamawiającego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio w stosunku do Podwykonawców i dalszych Podwykonawców. 18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu w przypadku gdy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy limit środków finansowych, które przeznaczono na realizację zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-0, 45111230-9, 45112210-0, 45113000-2, 45231000-5, 45231300-8, 45232000-2, 45233320-8, 45233000-6, 45233220-7, 45233253-7, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 959142.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Sp. z o.o.
Email wykonawcy: pk@pk.tuchola.pl
Adres pocztowy: ul. Świecka 68
Kod pocztowy: 89-500
Miejscowość: Tuchola
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1277917.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1277917.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1722000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.