eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchosławice › Budowa chodnika dla pieszych wraz z odwodnieniem, poszerzeniem jezdni oraz budową zatoki autobusowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 975 w miejscowości Wierzchosławice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-16

Ogłoszenie nr 500060118-N-2017 z dnia 16-11-2017 r.

Gmina Wierzchosławice: Budowa chodnika dla pieszych wraz z odwodnieniem, poszerzeniem jezdni oraz budową zatoki autobusowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 975 w miejscowości Wierzchosławice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607479-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wierzchosławice, Krajowy numer identyfikacyjny 851660996, ul. --------------- 550, 33-122 Wierzchosławice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48(14)6319030, e-mail ug@wierzchoslawice.pl, faks +48(14)6319045.
Adres strony internetowej (url): www.wierzchoslawice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa chodnika dla pieszych wraz z odwodnieniem, poszerzeniem jezdni oraz budową zatoki autobusowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 975 w miejscowości Wierzchosławice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRGN.271.1.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wzdłuż lewej krawędzi drogi wojewódzkiej nr 975 w miejscowości Wierzchosławice, gm. Wierzchosławice, powiat tarnowski, tj.:-budowę chodnika wzdłuż lewej krawędzi drogi wojewódzkiej nr 975 na odc. ref. 100 km 0+550,85 - 0+688,65;-budowę zatoki autobusowej na odc. ref. 100 km 0+538,85 - 0+594,85;- remont istniejącego lewostronnego pobocza poprzez jego utwardzenie kruszywem łamanym na odc. ref. 100 km 0+491,30 - 0+550,85;-wykonanie odcinkowego poszerzenia i remontu krawędzi jezdni z betonu asfaltowego dla drogi klasy G na odc. ref. 100 km 0+533,55 - odc. ref. 100 km 0+688,65;-budowę nowych i przebudowę istniejących elementów odwodnienia tj.:oprzebudowę lewostronnego rowu przydrożnego DW nr 975 poprzez jego zabudowę rurociągiem PP Dn400 w odc. ref. 100 km 0+494,25 - 0+687,00 wraz z wykonaniem studni rewizyjnych, studzienek wodościekowych z przykanalikami;obudowę wylotu kanału deszczowego w odcinku ref 100 km 0+494,25 wraz z umocnieniem skarp i dna rowu na długości 2 m;-przebudowę zjazdów indywidualnych i publicznych w ciągu całego projektowanego zakresu robót;-budowę odcinków napowietrznej sieci elektroenergetycznej wraz ze słupami i lampami oświetlenia ulicznego w rejonie przejścia dla pieszych i zatoki autobusowej;oodcinek linii napowietrznej oświetlenia ulicznego dł. 15m od istniejącego słupa nr 9 do projektowanego słupa nr 9/1 typu K-10,5/6 linią AsXSn 2x35 mm2;oodcinek linii napowietrznej oświetlenia ulicznego dł 26m od słupa nr 28 (projektowana wymiana istniejącego słupa na nowy słup typu RPK-10,5/6) do projektowanego słupa nr 28/1 typu K-10,5/6 linią AsXSn 2x35 mm2;ozamontowanie na nowych słupach lamp oświetlenia drogowego typu SGS ze źródłem światła typu SON(-T) 150W Philips, II klasy ochronności.Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy przez uprawnionego geodetę oraz inwentaryzację powykonawczą robót. Wykonawca zapewni tymczasowe oznakowanie robót. We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną materiałów, Zamawiający dodaje zapis "lub równoważne o porównywalnych parametrach". Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 1. Powyższy przetarg może zostać unieważniony, w przypadku braku zabezpieczenia przez Radę Gminy środków na realizację objętego nim zadania w budżecie Gminy Wierzchosławice. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: 2.1 Zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2.2 Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę/Dalszych Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty bezpośrednio związane z robotami budowlanymi czyli tzw. pracowników fizycznych, przez cały okres ich trwania. W celu rozwiania wszelkich wątpliwości Zamawiający wskazuje, że wymóg ten nie dotyczy osób: kierujących budową czy dostawców materiałów oraz wykonujących podobne usługi. 2.3 Jeżeli oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która czynności wskazane przez Zamawiającego, a wymagające zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wykonuje samodzielnie, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania. 2.4 Jeżeli oferta zostanie złożona przez spółkę osobową, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyli pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego, to wymóg Zamawiającego nie będzie miał zastosowania.2.5 Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a.Wykonawca w dniu podpisania umowy, przedstawi Zamawiającemu pisemne oświadczenie potwierdzające, że osoby wykonujące pracę zgodnie z pkt. 2.2 będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z listą zatrudnionych osób. b. Na każde żądanie Zamawiającego w terminie do 10 dni licząc od daty pisemnego wezwania, Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt. 2.2, tj.: poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Podwykonawcę/Dalszego Podwykonawcę kopii umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. d. W przypadku rozwiązania umowy o pracę z osobą wykonującą roboty budowlane określone w pkt. 2.2, Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia, w sytuacji zaistnienia takiej potrzeby, niezwłocznie nie później niż w terminie 7 dni od rozwiązania umowy, innej osoby spełniającej kryteria, o których mowa w pkt. 2.2. 2.6 Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/Podwykonawcę dokumentów o których mowa w pkt. 2.5 b. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczaniem kary umownej w wysokości 5.000 PLN, za każde takie nieprzedstawienie. b. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 2.5 b. SIWZ, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto, zgodnie z zapisami umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233260-9


Dodatkowe kody CPV: 45233300-2, 45233340-4, 45231400-9, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 268292.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU LIZAK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Społka komandytowa
Email wykonawcy: pawellizak.brukarstwo@wp.pl
Adres pocztowy: Otfinów 174
Kod pocztowy: 33-250
Miejscowość: Otfinów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 330000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 330000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 330000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.