eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › Głęboka modernizacja energetyczna budynków edukacji szkolnej na terenie Gminy Nowy Wiśnicz - Szkoła Podstawowa w Muchówce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-16

Ogłoszenie nr 500059921-N-2017 z dnia 16-11-2017 r.

Gmina Nowy Wiśnicz: Głęboka modernizacja energetyczna budynków edukacji szkolnej na terenie Gminy Nowy Wiśnicz - Szkoła Podstawowa w Muchówce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, Poddziałania 4.3.2. Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej - SPR

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598630-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500046037-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowy Wiśnicz, Krajowy numer identyfikacyjny 54887300000, ul. ul. Rynek 38, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 850 912, e-mail zp@nowywisnicz.pl, faks 146 850 911.
Adres strony internetowej (url): www.nowywisnicz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Głęboka modernizacja energetyczna budynków edukacji szkolnej na terenie Gminy Nowy Wiśnicz - Szkoła Podstawowa w Muchówce

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI-ZPU.271.43.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Muchówce wykonywana w ramach zadania pn.: Głęboka modernizacja energetyczna budynków edukacji szkolnej na terenie Gminy Nowy Wiśnicz - Szkoła Podstawowa w Muchówce. 2. Zakres prac obejmuje: a) wykonanie prac termomodernizacyjnych: - docieplenie stropu nad II kondygnacją; - montaż instalacji fotowoltaicznej (zasilane min. elektryczne podgrzewacze ciepłej wody użytkowej); - docieplenie stropu nad nieogrzewaną piwnicą; - montaż nawietrzaków okiennych; - docieplenie stropu nad poddaszem; - docieplenie ścian wewnętrznych poddasza; - docieplenie ścian zewnętrznych poddasza; - docieplenie ściany wewnętrznej w piwnicy; - docieplenie ścian zewnętrznych szkoły - stara część; - docieplenie ścian przy gruncie piwnicy ogrzewanej; - wykonanie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła; - zmniejszenie strat ciepła; - wymiana drzwi wejściowych do piwnicy; - wymiana luksferów na okna o współczynniku przenikania ciepła U max 0,9; - zmniejszenie strat energii przez przenikanie; - wymiana okien na klatce schodowej szkoły; - okna w piwnicy ogrzewanej do wymiany; - zmniejszenie strat ciepła na przenikanie wymiana okien na poddaszu; - wymiana okien na sali gimnastycznej; - wymiana kotłów gazowych; - wymiana oświetlenia z montażem paneli fotowoltaicznych. b) wykonanie pozostałych robót budowlanych: - wymiana pokrycia dachu; - schody, opaska; - wykonanie instalacji odgromowej wraz z uziemieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, audyt energetyczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót - stanowiące załączniki do SIWZ. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. 3. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 977592.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy Remontowo - Budowlany Jan Palej
Email wykonawcy: janpalej@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Łany 15
Kod pocztowy: 32-700
Miejscowość: Bochnia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 985000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 985000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1229831.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.