eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-16

Ogłoszenie nr 500059708-N-2017 z dnia 16-11-2017 r.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu: "Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Oś Priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki; Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności Poddziałanie; 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej; Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500042336-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 000079243, ul. ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8567706, e-mail hanna.kurek@poznan.rzgw.gov.pl, faks 61 8525731.
Adres strony internetowej (url): www.poznan.rzgw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ/25-B/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: "Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko". I. Zakres przedmiotu zamówienia: Realizacja zamówienia dotyczy dwóch budynków - budynku biurowego i budynku warsztatowego. Zakres obejmuje cztery główne części: - część budowlaną - Zadanie A, - część geologiczną - Zadanie B, - część sanitarną - Zadanie B, - część elektryczną - Zadanie B. W ramach niniejszego postępowania realizowane będzie Zadanie B. Część geologiczna - dotyczy budynku biurowego i warsztatowego: Zakres robót i obowiązków Wykonawcy w zakresie robót geologicznych, w tym prace geodezyjne i dokumentacyjne, zawiera dokumentacja pn. "Projekt robót geologicznych na wykonanie otworów wiertniczych w celu wykorzystania ciepła ziemi dla celów ogrzewania budynków". Koszty związane z ich realizacją obciążają Wykonawcę i powinny zostać przez niego uwzględnione w ofercie. Należy pominąć część dotyczącą budynku typu bliźniak. Zakres dotyczy w szczególności: Otwory wiertnicze wyznaczone zostaną przez geodetę przed ich odwierceniem, a po zakończeniu wierceń każdy otwór zostanie zaniwelowany w dowiązaniu do Państwowej sieci niwelacyjnej. - wykonanie 17 otworów wiertniczych do głębokości 100,0m każdy, tj. 10 dla budynku biurowego i 7 dla budynku warsztatowego, - otwory odwiercone zostaną wiertnicą mechaniczno - udarową młotkiem dolnym na sprężone powietrze lub inną metodą dostosowaną do istniejących warunków geologicznych i posiadanego sprzętu przez Wykonawcę wierceń, - w czasie wiercenia otworów należy opróbować 2 otwory, pobrać próby skał z przewiercanych warstw geologicznych do skrzynek drewnianych z każdej litologicznie odmiennej warstwy, nie rzadziej niż co 2,0m dla określenia profilu otworów, prowadzić obserwacje wypływającej wody przy przewiercaniu skał nawodnionych, - należy wykonać pomiar głębokości nawierconego i ustabilizowanego zwierciadła wody oraz pomiary temperatury wody na dnie otworu, - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19.12.2001r.,Dz.U.Nr 153, poz.1780 próbki geologiczne z wykonanych otworów wiertniczych zalicza się do próbek czasowego przechowywania. Wykonawca robot wiertniczych zobowiązany jest do przechowywania próbek w magazynie spełniającym wymogi określone w/w Rozporządzeniu, - likwidacja próbek może być wykonana po przyjęciu dokumentacji powykonawczej przez Starostę Tureckiego, - z likwidacji próbek z otworu wiertniczego sporządzony zostanie protokół likwidacji prób, - po wykonaniu otworów wiertniczych i zainstalowaniu w nich wymienników ciepła, wyniki prac przedstawione zostaną przez Wykonawcę w formie dokumentacji geologicznej, która opracowana zostanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących innych dokumentacji geologicznych Dz. U. Nr 282, poz. 1656, - dokumentacja po wykonaniu przesłana zostanie przez Wykonawcę do Starostwa Powiatowego w Turku w celu jej przyjęcia, - po zakończeniu wiercenia teren zostanie uporządkowany przez Wykonawcę, urobek z otworów będzie selektywnie składowany w miejsce ustalone ze Zleceniodawcą, a po zakończeniu wiercenia nadmiar zostanie wywieziony. Do zagospodarowania będzie ca=38,0m3 urobku, - teren po zakończeniu prac wiertniczych zostanie przez Wykonawcę uporządkowany i przywrócony do stanu pierwotnego. Startujący w przetargu przyszły Wykonawca powinien mieć świadomość wierceń o trudnych warunkach geologicznych. Część sanitarna - budynek biurowy i warsztatowy Zakres dotyczy w szczególności: - wykonanie wewnętrznych instalacji wodociągowych na potrzeby zasilania punktów czerpalnych wodociągowych wody zimnej i ciepłej (oba budynki), - wykonanie białego montażu (oba budynki), - wykonanie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania grzejnikowego (oba budynki), - wykonanie/montaż kotłowni na bazie gruntowych wymienników ciepła (dwie niezależne), - wyposażenie obiegów grzewczych we własne pompy obiegowe sterowane ze sterownika kotłowni (oba budynki), - wykonanie wewnętrznych instalacji wentylacji mechanicznej (budynek warsztatowy), - montaż central nawiewnych obsługujących pomieszczenia (budynek warsztatowy,) - instalacja kanałów wentylacji mechanicznej z blachy stalowej cynkowej (budynek warsztatowy), - utylizacja odpadów. Część elektryczna - budynek biurowy i warsztatowy. Zakres dotyczy w szczególności: - rozbudowa rozdzielnic głównych 0,4 kV, - dobór rozdzielnic 0,4 kV zasilających instalacje pomp ciepła, - układ zasilania w/w rozdzielnic, - instalację zasilania zespołów pomp ciepła, - instalację zasilania urządzeń wentylacji w budynku warsztatu, - sterowanie projektowanymi napędami, - instalację połączeń wyrównawczych, - instalację ochrony przeciwporażeniowej, - utylizacja odpadów. Tablice. W ramach zadania należy wykonać dwie tablice informacyjne (po jednej przed każdym termomodernizowanym budynkiem). Tablica musi zawierać: - nazwę beneficjenta, - tytuł projektu, - cel projektu, - zestaw logo - znaki FE i UE, - adres portalu www.mapadotacji.gov.pl. Rozmiar tablicy informacyjnej nie powinien być mniejszy niż 80x120 cm. Po zakończeniu robót należy wykonać dwie tablice pamiątkowe o formacie nie mniejszym niż A3. Tablica musi być wykonana z trwałych materiałów (np. kamień, granit), a zawarte na niej informacje muszą być czytelne nawet po kilku latach - w ramach zadania B. Zakres informacji jest tożsamy z tablicą informacyjną. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do niniejszego opisu: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest w kolejności: dokumentacja projektowa, STWiORB i wymagania Zamawiającego opisane w Zaproszeniu do udziału negocjacjach. II. Wspólny słownik Zamówień: 45000000-7 roboty budowlane, 45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach, 45331000-6 instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45311100-1 roboty w zakresie okablowania elektrycznego, 45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45316100-6 instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45311000-0 roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych i opraw elektrycznych, 45315700-5 instalowanie rozdzielnic elektrycznych, 45317000-2 inne instalacje elektryczne, 45332200-5 roboty instalacyjne hydrauliczne, 45332400-7 roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych, 45332200-6 roboty instalacyjne kanalizacyjne, 45331100-7 instalowanie C.O., 45332200-5 roboty instalacyjne hydrauliczne, 45332400-7 roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych, 45331110-0 instalowanie kotłów, 45331200-8 instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. III. Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji robót: 1) Rozliczanie terminowo - rzeczowe i finansowe realizacji dokonywane będzie w oparciu o Harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony przez Wykonawcę. Zmiana harmonogramu wymaga zgody Zamawiającego. 2) Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy na koszt Wykonawcy. 3) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych. 4) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia przez siebie i swoich podwykonawców. Inspektor nadzoru dopuści do użycia tylko te materiały, które posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z Polskimi Normami, aprobatami technicznymi oraz właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub, które posiadają deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy. 5) Szczegółowe rozwiązania materiałowe, muszą być uzgadniane z Zamawiającym. 6) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt wykonawcy oraz mienie użytkownika). 7) Przedstawicielem Zamawiającego na budowie będzie Inspektor nadzoru. Wykonawca będzie miał obowiązek umożliwić inspektorowi nadzoru pełnienie obowiązków oraz udostępniać dokumenty i informacje związane z robotami. 8) Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarach, które mają jedynie charakter pomocniczy, a ich treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. 9) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia miesięcznych Raportów o postępie robót oraz Raportu Końcowego z realizacji Umowy i przedkładanie ich Inspektorowi nadzoru. UWAGA 1: W związku z prowadzeniem robót budowlanych w funkcjonującym budynku należy przewidzieć takie etapowanie prac (np. kondygnacjami, klatkami), aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych zapewnić bezpieczne funkcjonowanie obiektu i prowadzić roboty budowlane w sposób nieutrudniający funkcjonowaniu tego budynku. Korzystanie z dostawy energii elektrycznej, wody i kanalizacji powinno odbywać się cały czas bez zakłóceń w godzinach pracy obiektu. Należy utrzymywać temperaturę zgodną z polskimi normami. W przypadku wyłączeń winno odbywać się to poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy obiektu. UWAGA 2: Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty oraz na utrzymanie wymaganego efektu energetycznego (w rozumieniu utrzymanie osiągniętych i wymaganych parametrów technologicznych i technicznych) na okres min 60 m-cy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru. IV. Informacje dodatkowe: 1) Przedmiot zamówienia jest dofinansowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach Działania 1.3 Poddziałanie 1.3.1 "Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej". 2) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby zatrudnione na stanowiskach robotnika, biorące bezpośredni udział w realizacji zamówienia, były zatrudnione na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. Liczba robotników biorących udział w realizacji zamówienia ma zapewnić terminową realizację przedmiotu zamówienia. Powyższy wymóg dotyczy pracowników realizujących czynności wskazane w przedmiarze robót i kosztorysie zerowym, które są przewidziane do realizacji przez robotników. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia zawiera punkt VI Zaproszenia do udziału w negocjacjach. 3) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej lub STWiOR, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych, niż określone w tych dokumentach. W sytuacji zastosowania innych materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, na etapie składania oferty przetargowej. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45331000-6, 45311100-1, 45311200-2, 45316100-6, 45310000-3, 45311000-0, 45315700-5, 45317000-2, 45332200-5, 45332400-7, 45332200-6, 45331100-7, 45332200-5, 45332400-7, 45331110-0, 45331200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1041448.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DRILL-BUD Natan Biernacki
Email wykonawcy: drillbudbiernacki@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Toruńska 77
Kod pocztowy: 62-600
Miejscowość: Koło
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1274994.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1274994.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1274994.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku, gdy w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Postępowanie na wykonanie Zadania B: "Termomodernizacja budynków Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Poznaniu - budynki na terenie zaplecza zbiornika wodnego Jeziorsko" w trybie przetargu nieograniczonego zostało wszczęte w dniu 30.08.2017 r. ogłoszeniem o zamówieniu nr 579174-N-2017. Termin składania ofert został wyznaczony na dzień 14.09.2017 r. i zmieniony ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia nr 500027142-N-2017 z dnia 12.09.2017 r. na dzień 19.09.2017 r. W terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta i postępowanie zostało unieważnione. Wobec powyższego spełnione zostały przesłanki udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.