To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-16
Ogłoszenie nr 500059534-N-2017 z dnia 16-11-2017 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: Sukcesywna dostawa ubrań i obuwia roboczego z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574114-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 11005287100000,
ul. ul. Wołyńska
57,
22100
Chełm, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
082 5631461 do 63, e-mail
tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl, faks
825 630 450.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.chelm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Przedsiębiorstwo komunalne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa ubrań i obuwia roboczego z podziałem na zadania
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie nr 1: Sukcesywna dostawa ubrań roboczych letnich dla pracowników Zamawiającego. 18113000-4 Odzież przemysłowa 18222100-2 Zestawy ubraniowe Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa ubrań roboczych zimowych dla pracowników Zamawiającego. 18113000-4 Odzież przemysłowa 18222100-2 Zestawy ubraniowe Zadanie nr 3: Sukcesywna dostawa pozostałych ubrań roboczych dla pracowników Zamawiającego. 18113000-4 Odzież przemysłowa 18221300-7 Płaszcze przeciwdeszczowe Zadanie nr 4: Sukcesywna dostawa obuwia roboczego letniego dla pracowników Zamawiającego. 18830000-6 Obuwie ochronne 1.1. Szczegółowy zakres zapotrzebowania wraz z opisami przedmiotu zamówienia, zawierają analogicznie załączniki nr 1a, 1b, 1c i 1d. 1.2. Wymagania ogólne do powyższych zadań zawiera załącznik nr 1. 1.3. Wykonawca powinien mieć możliwość realizacji dostaw bezpośrednio po zawarciu umowy. 2. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami np. dostawę do magazynu zamawiającego - 22-100 Chełm, ul. Bieławin 5, w godz. 7:00 - 14:30. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na zadania określonym w pkt 1. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: - dostarczenia wzorów oferowanych artykułów, w zakresie zadania na które wykonawca składa ofertę, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; - dostarczenia dokumentów określających parametry i opis techniczny zastosowanych materiałów. Przedstawione dokumenty muszą zawierać informacje określające dokładnie typ, parametry materiału oraz cechy których zamawiający nie może dostrzec, pozwalające na jednoznaczne porównanie z wymogami zawartymi w dokumentacji postępowania oraz jego identyfikację. Dokumenty potwierdzające skład i gramaturę materiałów w formie atestu, certyfikatu lub świadectwa jakości dla oferowanych materiałów. Dokumenty nie mogą być starsze niż 6 m-cy od terminu składania ofert. W przypadku braku jakiejkolwiek informacji w wydanych atestach, certyfikatach czy świadectwach jakości zamawiający dopuszcza przedstawienie opisów (w formie karty katalogowej) poświadczonych przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. - wypełniony oraz podpisany załącznik nr 1a i/lub 1b i/lub 1c i/lub 1d do SIWZ (w zakresie zadania/zadań do którego wykonawca składa ofertę).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18113000-4
Dodatkowe kody CPV: 18222100-2, 18221300-7, 18830000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42997.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P4 PRĘDKI s.c., Artur Prędki, Marta Prędka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52886.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28730.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P4 PRĘDKI s.c., Artur Prędki, Marta Prędka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
35337.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49415.75
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MADA" KOSIEC I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA Oddział Radom
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
60781.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Powyższe zadanie zostaje unieważnione, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 Ustawy Pzp, tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w protokole nr 9c (ocena jakościowa otrzymanych ubrań przez komisje Zamawiającego) opisał do oceny inne ubrania (2 pozycje) niż wskazał do dostarczenia przez Wykonawcę. W związku z czym nie ma możliwości oceny otrzymanych próbek. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku przeznaczony do anestezjologii oraz na blok operacyjny
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy drogi powiatowej Nr 1850L na odcinku Kajetanówka- Rogatka"
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zad.pn.Scalanie gruntów obrębów Wola Korybutowa Pierwsza,Wola Korybutowa Druga i Wola Korybutowa-Kolonia,gm.Siedliszcze,powiat chełmski,woj.lubelskie
- "Wymiana dachu i krokiew w budynku wielorodzinnym (blok) nr 35 położonym w obrębie Dębina, gm. Leśniowice, położonym na działce nr 23"
- Usługa ochrony mienia MPGK Sp. z o.o. oraz przegląd urządzeń systemów zabezpieczeń
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa obuwia służbowego, wyjściowego oraz roboczego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Dostawa odzieży roboczej oraz odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej na potrzeby MZDIM Bytom w 2024 r. w podziale na zadania.
- odzież przemysłowa.
więcej: Odzież przemysłowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.