To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-16
Ogłoszenie nr 500059442-N-2017 z dnia 16-11-2017 r.
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie: "Dostawa wysokospecjalistycznego sprzętu laboratoryjnego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582882-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500022925
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35137588600000,
ul. ul. Wielicka
265,
30663
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 582 011, e-mail
usd_zp@inetria.pl, faks
126 581 081.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalzdrowia.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa wysokospecjalistycznego sprzętu laboratoryjnego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):EZP-271-2-99/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi dostawa wysokospecjalistycznego sprzętu laboratoryjnego o parametrach jakościowych i funkcjonalno-użytkowych określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33128000-3
Dodatkowe kody CPV: 30213000-5, 38434000-6, 33124100-6, 39711110-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: "Urządzenie do dokumentacji i archiwizacji wyników elektroforezy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98009.98
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIO-RAD Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
120552.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: System do multipleksowej analizy kwasów nukleinowych i białek wraz z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem." |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
172700.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Copernicus Diagnostics Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
189021.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: "Urządzenie do przeprowadzania PCR" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy w brzmieniu: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty." Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 18 września 2017r. do godziny 10:45 wpłynęła do zamawiającego jedna oferta od wykonawcy Life Technologies Polska Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Bonifraterskiej 17 w Warszawie. Wartość oferty wynosi 66 428,88 złotych brutto natomiast zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zadania kwotę 30 000,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie do wysokości odpowiadającej cenie złożonej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: "Mobilne urządzenie umożliwiające przeprowadzanie rozmów telefonicznych oraz posiadające możliwość dostępu do internetu." |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy w brzmieniu: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu , z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3." Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 18 września 2017r. do godziny 10:45 nie wpłynęła do zamawiającego żadna oferta na realizację przedmiotowego zadania. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: "Lodówko-zamrażarka" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: na podstawie przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy w brzmieniu: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty." Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 18 września 2017r. do godziny 10:45 wpłynęła do zamawiającego jedna oferta od wykonawcy FROST Tomasz Jankowski z siedzibą przy ul. Dobrej 9 w Łomiankach. Wartość oferty wynosi 18 573,00 złotych brutto natomiast zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zadania kwotę 18 000,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do wysokości odpowiadającej cenie złożonej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą aparatury
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Spedytor-zawód z pasją
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.