eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie użytkowania w ramach projektu "Rozwój kompetencji kadr subregionu suwalskiego".



Ogłoszenie z dnia 2018-03-19

Ogłoszenie nr 500059334-N-2018 z dnia 19-03-2018 r.

Stowarzyszenie "Euroregion Niemen": Dostawa sprzętu komputerowego wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie użytkowania w ramach projektu "Rozwój kompetencji kadr subregionu suwalskiego".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rozwój kompetencji kadr subregionu suwalskiego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625353-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Miasto Suwałki - ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, REGON: 790671030 - Osoba do kontaktu: Błażej Krynicki tel. (87) 566 42 29
Powiat Suwalski - ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, REGON: 790670846, Bożena Jarmołowicz-Gąska tel. 500 127 119
Powiat Augustowski - ul. 3 Maja 29 16-300 Augustów REGON:790670906 - Joanna Jaśko tel. (87) 643 96 73
Powiat Grajewski - ul. Strażacka 6B 19-200 Grajewo REGON: 450669708 - Krystyna Jankowska tel. 661 021 171
Powiat Moniecki - Aleja Niepodległości 3 19-100 Mońki REGON:050658597 - Aneta Szeszko tel. (85) 727 88 08
Powiat Sejneński - ul. 1 Maja 1 16-500 Sejny REGON 790671047 - Henryka Pawlukanis (87) 5173919
Stowarzyszenie "Euroregion Niemen" - ul. Wesoła 22 16-400 Suwałki REGON:790334982 - Joanna Grygieńć tel. (87) 565 36 71 tel. kom. 66 88 26 623.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Stowarzyszenie "Euroregion Niemen", Krajowy numer identyfikacyjny 790334982, ul. Wesoła 22, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. (87)5653671, e-mail euroregion@niemen.org.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.niemen.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamówienie jest udzielane wspólnie przez Stowarzyszenie Euroregion Niemen, Miasto Suwałki, Powiat Suwalski, Powiat Augustowski, Powiat Sejneński, Powiat Moniecki oraz Powiat Grajewski. Postępowanie przeprowadza w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających Stowarzyszenie Euroregion Niemen. Umowę w imieniu własnym oraz partnerów oprócz Miasta Suwałki zawarło Stowarzyszenie Euroregion Niemen.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie użytkowania w ramach projektu "Rozwój kompetencji kadr subregionu suwalskiego".

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, podłączenie, uruchomienie oraz przeszkolenie pracowników z użytkowania 25 laptopów wraz z oprogramowaniem (ogólnym i bezpieczeństwa), 6 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem (ogólnym i bezpieczeństwa), 6 drukarek, 6 niszczarek, 6 telefonów stacjonarnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.21.31.00 - Komputery przenośne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie użytkowania w ramach projektu "Rozwój kompetencji kadr subregionu suwalskiego"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64431.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OPTINEX - ZBIGNIEW WALICKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. JONKAJTYSA 4
Kod pocztowy: 16-300
Miejscowość: Augustów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69949.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69949.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98231.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.