To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-15
Ogłoszenie nr 500059124-N-2017 z dnia 15-11-2017 r.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599984-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny, Krajowy numer identyfikacyjny 1061308300154,
ul. ul. Kołłątaja
1,
81332
Gdynia, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
(58) 668-60-00/01, e-mail
ewa.slawnicka-pecio@arimr.gov.pl, faks
(58) 669-68-44.
Adres strony internetowej (url): www.arimr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BOR11.2610.6.2017.ESP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni 20 (dwudziestu) fabrycznie nowych, nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych i śladów uprzedniego używania urządzeń wielofunkcyjnych z podstawową funkcją wysokowydajnego kopiowania oraz ich konserwacja i naprawa, zwanych dalej "przedmiotem zamówienia". 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4; 3. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia oraz do Biur Powiatowych, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy Adresy, pod które będzie dostarczany przedmiot zamówienia przedstawia Tabela Nr 2 na stronie 5 SIWZ. 4. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 08:00 do 15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, a także wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, rozpakowanie i uruchomienie sprzętu, o którym mowa w ust. 1 (bez podłączania do sieci LAN). 6. Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisie przedmiotu zamówienia. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 7. Wykonawca zobowiązuje się w okresie trwania gwarancji do wykonywania, bez dodatkowych wezwań ze strony Zamawiającego, autoryzowanych przeglądów konserwacyjnych wynikających z warunków gwarancji danego sprzętu. 8. W każdym roku zadeklarowanego okresu trwania gwarancji Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimum dwa autoryzowane przeglądy konserwacyjne wynikające z warunków gwarancji danego sprzętu, o których terminach przeprowadzenia poinformuje Zamawiającego w terminie 14 dni od daty podpisania Umowy. 9. Wszelkie koszty związane ze świadczeniem i wykonywaniem gwarancji (w tym koszty dojazdu i transportu dotyczące wykonywania autoryzowanych przeglądów konserwacyjnych oraz napraw gwarancyjnych) obciążają Wykonawcę. 10. W okresie trwania gwarancji, Wykonawca zapewni także naprawy nieobjęte gwarancją (wady powstałe z winy użytkownika). W takim przypadku Zamawiający pokryje jedynie koszty wymienionej/-ych części, których cena nie może być wyższa od ceny katalogowej podanej przez producenta oraz uzasadnione koszty związane z ich wymianą. Naprawy te nie wpłyną w żaden sposób na uprawnienia Zamawiającego wynikające z gwarancji sprzętu. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w każdym czasie, do nabywania i wymiany we własnym zakresie, od różnych producentów lub dostawców, oryginalnych lub fabrycznie nowych tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych, będących przedmiotem niniejszej umowy, co nie naruszy warunków gwarancji na ten sprzęt. 12. Zamawiający wymaga aby wykonawca zaoferował, jako przedmiot zamówienia, urządzenia jednego modelu pochodzące od jednego producenta. 13. Specyfikację techniczną urządzeń wielofunkcyjnych przedstawia Tabela Nr 1 na stronie 3 SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.12.11.00 - Fotokopiarki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
292682.93
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIMIT-MITA Jerzy Bielonko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
359160
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- Dostawa krzeseł i foteli
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
- Wykonywanie prac dla Centrum Transferu Technologii - powtórne
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni- II postępowanie
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.