eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Miejski system zarządzania jakością powierza w Kędzierzynie-Koźlu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-15

Ogłoszenie nr 500059016-N-2017 z dnia 15-11-2017 r.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych: Miejski system zarządzania jakością powierza w Kędzierzynie-Koźlu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599826-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500041290-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000, ul. ul. Piramowicza 32, 47200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Miejski system zarządzania jakością powierza w Kędzierzynie-Koźlu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.92.2017.DM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Miejski system zarządzania jakością powierza w Kędzierzynie-Koźlu Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.73.14.00 - Usługi monitoringu lub pomiarów zanieczyszczenia powietrza - Usługi monitoringu lub pomiarów zanieczyszczenia powietrza 1. Zamówienie obejmuje wykonanie przez Wykonawcę usług, polegających na: 1.1 Etap I - zaprojektowanie sieci monitoringu jakości powietrza, z terminem wykonania do 30 listopada 2017 r. - obejmujący: zaprojektowanie i uzgodnienie z Zamawiającym lokalizacji węzłów sieci monitoringu jakości powietrza, składającej się z 25 pyłomierzy i jednego pyłomierzy porównującego / kalibrującego sieć z wynikami stacji PMŚ 1.2 Etap II - uruchomienie sieci monitoringu jakości powietrza, z terminem wykonania do 31 grudnia 2017 r. - obejmujący: poświadczenie spełnienia wymagań jakościowych dla wiarygodności pyłomierzy i wyników, montaż wszystkich pyłomierzy w docelowych lokalizacjach, uruchomienie prowadzenia stałych pomiarów jakości powietrza, uruchomienie publikacji danych w formie E-usługi 1.3 Etap III - utrzymanie i serwisowanie systemu przez okres 2 lat od jego uruchomienia, z terminem wykonania do 31 grudnia 2019 r. - obejmujący: prowadzenie stałych pomiarów jakości powietrza, publikację danych w ramach E-usługi i zestawień bieżących z pracy systemu (do 31 grudnia 2019 r.), przekazywanie okresowo archiwizowanych danych, okresową kalibrację pyłomierzy tworzących sieć pomiarową, opracowanie raportu z działania systemu po pierwszym roku realizacji pomiarów (do 31 stycznia 2019 r.), opracowanie raportu z działania systemu po drugim roku realizacji pomiarów (do 31 stycznia 2020 r.), przekazanie archiwum wszystkich danych, rozliczenie umowy, demontaż urządzeń pomiarowych (do 31 stycznia 2020 r.). 1.4 Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: ? Bieżąca konserwacja, utrzymanie i serwisowanie pyłomierzy, Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. 2.1 Zał. nr 1 do OPZ SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 2.2 Zał. nr 2 do OPZ lokalizacja węzła.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90731400-4


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 260000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TETABIT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@tetabit.pl
Adres pocztowy: Pozytywistów 22 /14
Kod pocztowy: 20-639
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 268647.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 268647.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 268647.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: System pomiarowy i usługi powiązane

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.