To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-15
Ogłoszenie nr 500058801-N-2017 z dnia 15-11-2017 r.
Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń: Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia i sprzętu dla inwestycji pn.: Utworzenie oraz wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" przy ul. Chemików 139 w Bieruniu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601923-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Krajowy numer identyfikacyjny 27150489700000,
ul. Rynek
14,
43150
Bieruń, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 242 400, e-mail
rzp@um.bierun.pl, faks
322 164 777.
Adres strony internetowej (url): www.bierun.pl
Adres profilu nabywcy: www.bierun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia i sprzętu dla inwestycji pn.: Utworzenie oraz wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" przy ul. Chemików 139 w Bieruniu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.45.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod główny: 39150000-8 Różne meble i wyposażenia Kody pomocnicze: 39130000-2 - Meble biurowe. 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni 39220000-0- Sprzęt kuchenny artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy 30200000-1 - Urządzenia komputerowe 30200000-3 - Sprzęt radiowy telewizyjny komunikacyjny 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: "Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia i sprzętu dla inwestycji pn.: Utworzenie oraz wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" przy ul. Chemików 139 w Bieruniu". 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia i sprzętu dla inwestycji pn.: "Utworzenie oraz wyposażenie Dziennego Domu "Senior +"przy ul. Chemików 139 w Bieruniu" 1) Zakres rzeczowy obejmuje: a) Zakup i dostawę mebli oraz wyposażenia i sprzętu do Dziennego Domu "SENIOR +"przy ul. Chemików 139 w Bieruniu w zakresie określonym w "Zbiorczym zestawieniu wyposażenia oraz sprzętu dla Dziennego Domu "Senior+" przy ul. Chemików 139 w Bieruniu", stanowiącym załącznik do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. b) Ustawienie w/w wyposażenia oraz montaż elementów tego wyposażenia w miejscach wskazanych przez użytkownika. 2) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien dokonać pomiarów z natury, pomieszczeń gdzie występują zabudowy meblowe tego wymagające i dokonać ich ewentualnej weryfikacji. 3) Wymogi materiałowe: Materiały i surowce użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny być nowe, zgodne z wymogami Sanepidu i ppoż. Wszystkie elementy wyposażenia zgodnego z przedmiotem zamówienia nie mogą być wykonane z materiałów łatwo zapalnych, których produkty rozkładu termicznego są bardzo toksyczne. Świadectwa dopuszczenia wyposażenia, sprzętu nie będą wymagane przy rozpatrywaniu ofert należy je przedstawić przy odbiorze przedmiotu zamówienia. Przed podpisaniem Protokołu odbioru Wykonawca oznaczy dostarczony sprzęt, wyposażenie. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wymienione w specyfikacji muszą być fabrycznie nowe oraz wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2016. Wszystkie urządzenia mechaniczne muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć (załączyć do protokołu odbioru) wymagane atesty i certyfikaty. Jeżeli w SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w SIWZ. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub wyższego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego, określonego w SIWZ. 4) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji i rękojmi za wady wynosi minimum 12 miesięcy. Do odpowiedzialności Wykonawcy za wady przedmiotu umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego dotyczące rękojmi za wady dzieła, a uprawnienia Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy, z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. 5) Dostępność dla osób niepełnosprawnych została zagwarantowana poprzez wymogi zawarte w opisie pozycji zawartych w Zbiorczym zestawieniu wyposażenia oraz sprzętu dla Dziennego Domu "Senior+" przy ul. Chemików 139 w Bieruniu", stanowiącym załącznik do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Powyższe dotyczy w szczególności: sprzętu AGD, małego AGD, sprzętu telewizyjnego, zestawu komputerowego, oraz innego wyposażenia min. deska do prasowania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ) oraz wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamówienie współfinansowane z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020, edycja 2017 - MODUŁ I, projekt pn. "Utworzenie oraz wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" przy ul. Chemików 139 w Bieruniu". 6. Zamawiający nie przewiduje: zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy pzp, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań zawartych w art. 29 ust. 3a i ust. 4 ustawy pzp. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 8. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV: 39141000-2, 39220000-0, 39130000-2, 39700000-9, 37400000-2, 30200000-1, 30200000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54969.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VICTOR Prawo i Zamówienia Publiczne Kamil Kwiatosiński
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65427.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i stołowego
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.