eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia i sprzętu dla inwestycji pn.Utworzenie oraz wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" przy ul. Chemików 139 w Bieruniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-15

Ogłoszenie nr 500058801-N-2017 z dnia 15-11-2017 r.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń: Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia i sprzętu dla inwestycji pn.: Utworzenie oraz wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" przy ul. Chemików 139 w Bieruniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 601923-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Krajowy numer identyfikacyjny 27150489700000, ul. Rynek 14, 43150 Bieruń, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 242 400, e-mail rzp@um.bierun.pl, faks 322 164 777.
Adres strony internetowej (url): www.bierun.pl
Adres profilu nabywcy: www.bierun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia i sprzętu dla inwestycji pn.: Utworzenie oraz wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" przy ul. Chemików 139 w Bieruniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.45.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod główny: 39150000-8 Różne meble i wyposażenia Kody pomocnicze: 39130000-2 - Meble biurowe. 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni 39220000-0- Sprzęt kuchenny artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy 30200000-1 - Urządzenia komputerowe 30200000-3 - Sprzęt radiowy telewizyjny komunikacyjny 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: "Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia i sprzętu dla inwestycji pn.: Utworzenie oraz wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" przy ul. Chemików 139 w Bieruniu". 3. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia i sprzętu dla inwestycji pn.: "Utworzenie oraz wyposażenie Dziennego Domu "Senior +"przy ul. Chemików 139 w Bieruniu" 1) Zakres rzeczowy obejmuje: a) Zakup i dostawę mebli oraz wyposażenia i sprzętu do Dziennego Domu "SENIOR +"przy ul. Chemików 139 w Bieruniu w zakresie określonym w "Zbiorczym zestawieniu wyposażenia oraz sprzętu dla Dziennego Domu "Senior+" przy ul. Chemików 139 w Bieruniu", stanowiącym załącznik do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. b) Ustawienie w/w wyposażenia oraz montaż elementów tego wyposażenia w miejscach wskazanych przez użytkownika. 2) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien dokonać pomiarów z natury, pomieszczeń gdzie występują zabudowy meblowe tego wymagające i dokonać ich ewentualnej weryfikacji. 3) Wymogi materiałowe: Materiały i surowce użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny być nowe, zgodne z wymogami Sanepidu i ppoż. Wszystkie elementy wyposażenia zgodnego z przedmiotem zamówienia nie mogą być wykonane z materiałów łatwo zapalnych, których produkty rozkładu termicznego są bardzo toksyczne. Świadectwa dopuszczenia wyposażenia, sprzętu nie będą wymagane przy rozpatrywaniu ofert należy je przedstawić przy odbiorze przedmiotu zamówienia. Przed podpisaniem Protokołu odbioru Wykonawca oznaczy dostarczony sprzęt, wyposażenie. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wymienione w specyfikacji muszą być fabrycznie nowe oraz wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2016. Wszystkie urządzenia mechaniczne muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć (załączyć do protokołu odbioru) wymagane atesty i certyfikaty. Jeżeli w SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w SIWZ. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego lub wyższego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego, określonego w SIWZ. 4) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji i rękojmi za wady wynosi minimum 12 miesięcy. Do odpowiedzialności Wykonawcy za wady przedmiotu umowy mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego dotyczące rękojmi za wady dzieła, a uprawnienia Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy, z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. 5) Dostępność dla osób niepełnosprawnych została zagwarantowana poprzez wymogi zawarte w opisie pozycji zawartych w Zbiorczym zestawieniu wyposażenia oraz sprzętu dla Dziennego Domu "Senior+" przy ul. Chemików 139 w Bieruniu", stanowiącym załącznik do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Powyższe dotyczy w szczególności: sprzętu AGD, małego AGD, sprzętu telewizyjnego, zestawu komputerowego, oraz innego wyposażenia min. deska do prasowania. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ) oraz wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zamówienie współfinansowane z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2015-2020, edycja 2017 - MODUŁ I, projekt pn. "Utworzenie oraz wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" przy ul. Chemików 139 w Bieruniu". 6. Zamawiający nie przewiduje: zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy pzp, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań zawartych w art. 29 ust. 3a i ust. 4 ustawy pzp. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 8. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39150000-8


Dodatkowe kody CPV: 39141000-2, 39220000-0, 39130000-2, 39700000-9, 37400000-2, 30200000-1, 30200000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 54969.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VICTOR Prawo i Zamówienia Publiczne Kamil Kwiatosiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Skrzynno 102
Kod pocztowy: 98-311
Miejscowość: Ostrówek
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65427.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65427.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136520.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.