To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-16
Ogłoszenie nr 500058391-N-2018 z dnia 16-03-2018 r.
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej: Przedmiotem zamówienia jest
dostawa urządzeń i sprzętu dla uczestników projektu Ekonomik drogą do kariery.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach umowy o dofinansowanie projektu: Ekonomik drogą do kariery w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa lubelskiego na lata 2014- 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521539-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej, Krajowy numer identyfikacyjny 17893300000,
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
36,
21-500
Biała Podlaska, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
83 341 67 87, e-mail
sekretariat@zsz1.edu.pl, faks
833 436 606.
Adres strony internetowej (url): www.zsz1.edu.pl/zamówienia publiczne
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zsz1.edu.pl/zamówienia publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i sprzętu dla uczestników projektu Ekonomik drogą do kariery.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSZ1.272.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i sprzętu dla uczestników projektu Ekonomik drogą do kariery. Zamówienie składa się z następujących części: Część 1. Urządzenie wielofunkcyjne drukarka, skaner, ksero, fax laserowe szt. 5 Część 2. Program do obsługi recepcji hotelowej szt. 16 Część 3. Program hotelowy chart hotel wersja edukacyjna 16 stanowisk szt. 1 Część 4. Czytnik kart magnetycznych szt. 1 Część 5. Aparat telefoniczny z faksem szt. 1
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30232110-8
Dodatkowe kody CPV: 48422000-2, 30160000-8, 32522000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Urządzenia wielofunkcyjne laserowe 5 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7525
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JB Multimedia Jerzy Bielecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7525
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Program do obsługi recepcji hotelowej 16 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która przekracza maksymalną kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Program hotelowy chart hotel wersja edukacyjna 16 stanowisk 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Czytnik kart magnetycznych 1 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Aparat telefoniczny z faksem 1 szt |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która przekracza maksymalną kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Podstawy pracy z komputerem z ECDL (Moduł B1)"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę dróg powiatowych wraz z budową ścieżki rowerowej łączącej dr. Nr 1068L, 1075L, 1074L i 1051L
- Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Pielęgniarstwo, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
- Zrekrutowanie z obszaru Indii 15 cudzoziemców - kandydatów na płatne studia na kierunku Turystyka i Rekreacja, prowadzone w języku angielskim, rozpoczynające się w roku akademickim 2024/2025
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa samochodu służbowego
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Dostawa komputerów, monitorów oraz urządzeń drukujących
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, monitorów, telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych
więcej: Karty magnetyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.