Ogłoszenie nr 500058250-N-2017 z dnia 14-11-2017 r.
Uniwersytet Opolski: Dostawa wyposażenia dla Pracowni Fizyki Medycznej Uniwersytetu Opolskiego w części nr 3: Dostawa drukarki 3D
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Opolski, Krajowy numer identyfikacyjny 138200000,
ul. Pl. Kopernika
11 A,
45-040
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 5 415977, e-mail
zamowienia@uni.opole.pl, faks
775 415 930.
Adres strony internetowej (url): http://www.zamowienia.uni.opole.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla Pracowni Fizyki Medycznej Uniwersytetu Opolskiego w części nr 3: Dostawa drukarki 3D
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):D/32/2017/część3/ZWR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa wyposażenia dla Pracowni Fizyki Medycznej Uniwersytetu Opolskiego w części nr 3: Dostawa drukarki 3D" - zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1C do Zaproszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GRON-TECH Gabriela Grądowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27060.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający może zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki jeżeli, w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zostały spełnione przesłanki zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, tj.: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Uzasadnienie faktyczne:
1.) Postępowanie pierwotne zostało uprzednio przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
2.) Zamawiający ogłosił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego (sygn. D/32/2017) w dniu: 19.09.2017 r z podziałem na części, z terminem składania ofert w dn. 27.09.2017 r. do godz. 10:00.
3.) W dniu 13.10.2017 r. Zamawiający w części nr 3 przedmiotowego postępowania odrzucił ofertę nr 2 złożoną przez Wykonawcę: PRINTCOM POLSKA Sp. z o.o. Sp. K., ul. Obornicka 19, 62-002 Złotniki, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: jej treść nie odpowiada specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4.) W dniu 23.10.2017 r. Zamawiający w części nr 3 przedmiotowego postępowania odrzucił ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę: 3D PRINTERS Sp. z o.o., ul. Aleja Ludomira Różyckiego 1c/4, 51-608 Wrocław, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy, tj.: jej treść nie odpowiada specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
5.) W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie D/32/2017 w części nr 3: Dostawa drukarki 3D w dniu 24.10.2017r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu i postanowił o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/24/2024 Zakup i dostawa pralek dla Domów Studenta oraz lodówko-zamrażarki na potrzeby obsługi beneficjentów Programu Erasmus+ przez pracowników Biura Nauki i Obsługi Projektów UO
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia do aparatów elektrochirurgicznych (z podziałem na 2 zadania).
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Remont i przebudowa wybranych pomieszczeń w Wojewódzkiej Przychodni Onkologicznej w SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- SZP/242-059/2024 Dostawa drukarki 3D opartej na niskoenergetycznym addytywnym napawaniu laserowym dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Sukcesywna dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek Politechniki Lubelskiej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Spożywczych w Bydgoszczy
- Usługa wdrożenia, konfiguracji, uruchomienia Systemu wydruku wraz z kompleksową obsługą serwisową w siedzibie Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (ul. Stawki 2B, Warszawa) w okresie 36 miesięcy
- Dostawa drukarek opasek, drukarek etykiet oraz sukcesywna dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjentów
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.