eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa opracowania edytorskiego, wykonanie składu, łamania, korekty, przygotowania do druku oraz wydruku i dostawyulotek, broszur i wizytówek dotyczących działalności Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie śląskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-14

Ogłoszenie nr 500058113-N-2017 z dnia 14-11-2017 r.

Województwo Śląskie: Usługa opracowania edytorskiego, wykonanie składu, łamania, korekty, przygotowania do druku oraz wydruku i dostawy: ulotek, broszur i wizytówek dotyczących działalności Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie śląskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Fundusz Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Pomoc Techniczna 2014-2020 na rzecz Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571776-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500019045-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 27628463800000, ul. ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 77 40 655, e-mail zamowienia@slaskie.pl, faks 32 20 78 618.
Adres strony internetowej (url): http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=325

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa opracowania edytorskiego, wykonanie składu, łamania, korekty, przygotowania do druku oraz wydruku i dostawy: ulotek, broszur i wizytówek dotyczących działalności Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie śląskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZN-ZP.272.1.61.2017.AT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania edytorskiego, wykonanie składu, łamania, korekty, przygotowania do druku oraz wydruku i dostawy: ulotek, broszur i wizytówek dotyczących działalności Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie śląskim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Poszczególne etapy realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w pkt IV SIWZ. 4. Wykonawca odpowiada za: błędy literowe, układ i jakość materiałów w tym zdjęć, błędne podpisy pod grafikami, kótre pojawią się w przedmiocie zamówienia z winy Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad druku, które nie wyniknęły z winy Zamawiającego, na własny koszt w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji. 6. W przypadku stwierdzenia w przedmiocie umowy braków, uszkodzenia lub wady Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia lub wymiany tej części przedmiotu umowy na nową, zgodną z wymaganiami i pełnowartościową w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji. 7. Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest do zapewnienia transportu i rozładunku przedmiotu umowy wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach, w dni robocze (od poniedziału do piątku) w godzinach do 8:00 do 14;00, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9


Dodatkowe kody CPV: 92312210-6, 79552000-8, 79960000-1, 79822000-2, 79823000-9, 79970000-4, 79821100-6, 30199730-6, 22140000-3, 22150000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3610.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Business Point Sp. z o.o.
Email wykonawcy: j.nowakowska@businesspoint
Adres pocztowy: ul. Wolska 84/86 lok. 108
Kod pocztowy: 01-141
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5440.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4660.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15760.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Całkowita wartość zamówienia wskazana w pkt. IV.2) została zwiększona do kwoty 4 423,74 zł netto, w związku z przekroczeniem kwoty, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia na usługę opracowania edytorskiego, wykonania składu, łamania, korekty, przygotowania do druku oraz wydruku i dostawy: ulotek, broszur i wizytówek dotyczących działalności Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie śląskim.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.