Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-14
Ogłoszenie nr 500058113-N-2017 z dnia 14-11-2017 r.
Województwo Śląskie: Usługa opracowania edytorskiego, wykonanie składu, łamania, korekty, przygotowania do druku oraz wydruku i dostawy: ulotek, broszur i wizytówek dotyczących działalności Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie śląskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Fundusz Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Pomoc Techniczna 2014-2020 na rzecz Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571776-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500019045-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 27628463800000,
ul. ul. Ligonia
46,
40-037
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 77 40 655, e-mail
zamowienia@slaskie.pl, faks
32 20 78 618.
Adres strony internetowej (url): http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=325
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa opracowania edytorskiego, wykonanie składu, łamania, korekty, przygotowania do druku oraz wydruku i dostawy: ulotek, broszur i wizytówek dotyczących działalności Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie śląskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZN-ZP.272.1.61.2017.AT
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania edytorskiego, wykonanie składu, łamania, korekty, przygotowania do druku oraz wydruku i dostawy: ulotek, broszur i wizytówek dotyczących działalności Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie śląskim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/załącznik nr 1 do wzoru umowy. 3. Poszczególne etapy realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w pkt IV SIWZ. 4. Wykonawca odpowiada za: błędy literowe, układ i jakość materiałów w tym zdjęć, błędne podpisy pod grafikami, kótre pojawią się w przedmiocie zamówienia z winy Wykonawcy. 5. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad druku, które nie wyniknęły z winy Zamawiającego, na własny koszt w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji. 6. W przypadku stwierdzenia w przedmiocie umowy braków, uszkodzenia lub wady Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia lub wymiany tej części przedmiotu umowy na nową, zgodną z wymaganiami i pełnowartościową w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji. 7. Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest do zapewnienia transportu i rozładunku przedmiotu umowy wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach, w dni robocze (od poniedziału do piątku) w godzinach do 8:00 do 14;00, bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79823000-9
Dodatkowe kody CPV: 92312210-6, 79552000-8, 79960000-1, 79822000-2, 79823000-9, 79970000-4, 79821100-6, 30199730-6, 22140000-3, 22150000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3610.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Business Point Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5440.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Całkowita wartość zamówienia wskazana w pkt. IV.2) została zwiększona do kwoty 4 423,74 zł netto, w związku z przekroczeniem kwoty, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizacje zamówienia na usługę opracowania edytorskiego, wykonania składu, łamania, korekty, przygotowania do druku oraz wydruku i dostawy: ulotek, broszur i wizytówek dotyczących działalności Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie śląskim. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA POJEMNIKÓW NA MOCZ I KAŁ
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach
- Leki, lek onkologiczny, wyroby med. i żywności specjalnego przeznaczenia - 13 Pakietów
- DOSTAWA LEKÓW 10
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- Publikacje nutowe i książkowe na potrzeby PWM (Wznowienia i Nowości) - druk z diapozytywów i plików pdf
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Sukcesywna dostawa druków i formularzy oraz opakowań bezkwasowych do Urzędu Miasta Płocka w 2024r.
- Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych.
więcej: Ulotki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.