eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów do analiz oraz leków i preparatów weterynaryjnych dla potrzeb Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-16

Ogłoszenie nr 500058059-N-2018 z dnia 16-03-2018 r.

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Dostawa materiałów do analiz oraz leków i preparatów weterynaryjnych dla potrzeb Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504371-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 12150664500000, ul. Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 261135116, +48 261133017, e-mail 35wog.szpk@ron.mil.pl, faks +48 261135059, +48 261135165.
Adres strony internetowej (url): http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów do analiz oraz leków i preparatów weterynaryjnych dla potrzeb Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Krakowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/MED/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do analiz oraz leków i preparatów weterynaryjnych. Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na 20 części wskazanych poniżej: 1 Odczynniki do badania wody przy użyciu aparatu HACH DR 2800 33696300-8 2 Odczynniki chemiczne 33696300-8 3 Roztwory wzorcowe do badania wody 33696300-8 4 Gotowe podłoża mikrobiologiczne do badania wody i żywności 33696500-0 5 Podłoża namnażająco - wybiórcze do diagnostyki mikrobiologicznej 33696500-0 6 Gotowe podłoża mikrobiologiczne na płytkach dla Laboratorium Badań Żywności i Wody 33696500-0 7 Podłoża sypkie 33696500-0 8 Podłoża i odczynniki wykorzystywane do identyfikacji bakterii 33696500-0 9 Antybiotyki w krążkach do oznaczania lekooporności 33694000-1 10 Testy diagnostyczne do zgrzewarki Quanti Tray Sealer Plus 33696500-0 11 Biologiczne materiały odniesienia 33698100-0 12 Zestawy lateksowe 33696500-0 13 Testy kasetkowe do wykrywania antygenów w kale 33696500-0 14 Testy diagnostyczne do aparatu miniVidas i Vitek Compact 33696200-7 15 Testy do diagnostyki serologicznej 33696200-7 16 Surowice do aglutynacji szkiełkowej 33651500-3 17 Płytki typu count - tact 33696500-0 18 Pozostałe materiały do analiz 33694000-1 19 Testy diagnostyczne i środki do dezynfekcji dla Sekcji Rozpoznania Biologicznego 33694000-1 20 Leki i preparaty weterynaryjne 33690000-3 3.1 Wyżej wymienione materiały do analiz oraz leki i preparaty weterynaryjne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w polskich normach, które szczegółowo zostały opisane w "Formularzu cenowym" zał. nr 4 do SIWZ, z podziałem na części. Zamawiający wymaga również aby materiały te spełniały normy Unii Europejskiej i były dopuszczone do obrotu na jej terenie. Minimalne terminy ważności dostarczonych produktów nie mogą być krótsze niż te, które Zamawiający określił w "Formularzu cenowym", licząc od daty ich dostarczenia Zamawiającemu. 3.2 Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał materiały do analiz do WOMP Kraków na własny koszt i własnym transportem w terminie wskazanym w druku "Oferta" Termin dostawy będzie liczony od dnia pisemnego zgłoszenia zamówienia (fax, e-mail). Wielkość, rodzaj i termin dostawy będzie każdorazowo telefonicznie uzgadniany z Wykonawcą przez upoważnionego pracownika ze strony Zamawiającego. Po informacji telefonicznej Wykonawca otrzyma zamówienie wg załączonego wzoru w formie pisemnej (fax, e-mail). Dostawa oraz odbiór przedmiotu umowy będą realizowane w dniach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00. 3.3 W zależności od wymagań określonych w poszczególnych częściach. Wykonawca do każdej dostarczonej partii materiałów zobowiązany jest dołączyć dla każdego odczynnika certyfikaty/świadectwa jakości do każdej serii odczynnika/materiału do analiz, zgodnie z datą produkcji lub serią umieszczoną na opakowaniu w formie papierowej lub elektronicznej. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tylko dla części: 3, 6, 14, 15, 18, 19, 20. "Równoważność" dla ww. części określa się w następujący sposób: ? w zadaniu nr 3 - pozycje: 1, od 3 do 7, od 11 do 13, od 16 do 23 - równoważny pod względem składu i zakresu działania; ? w zadaniu nr 6 - pozycje od 1 do 3 - równoważny pod względem składu i zakresu działania; ? w zadaniu nr 14 - pozycje od 1 do 6 - równoważny pod względem możliwości wykonania analiz przy użyciu aparatu Vitek 2 compact; pozycje od 7 do 10 - równoważny pod względem możliwości wykonania analiz przy użyciu aparatu mini Vidas; ? w zadaniu nr 15 - równoważny pod względem czułości, swoistości, metodyki wykonania (wymagane wyposażenie dodatkowe), postaci dołączonych odczynników; ? w części nr 18 - pozycje 3, 12, 14, 15 - równoważny pod względem składu i zakresu działania ? w części nr 19 - równoważny pod względem składu i zakresu działania; ? w części nr 20 - równoważny pod względem składu i zakresu działania. W przypadku zaoferowania zamienników Wykonawca obowiązkowo musi w formie pisemnej: ? przedstawić dokumenty zawierające dokładny opis oferowanych materiałów do analiz zawierający w szczególności cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego materiału do analiz z materiałem do analiz opisanym przez Zamawiającego, w którym m.in. należy określić nazwę producenta, nr katalogowy, skład, okres trwałości, datę produkcji, czystości itp.; ? wykazać, że oferowane przez Wykonawcę materiały do analiz spełniają parametry określone przez Zamawiającego; ? wykazać, że oferowane materiały do analiz spełniają wymagania pozwalające na wykonywanie przez Zamawiającego badań bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności walidacji (w tym odtwarzalności, powtarzalności, czułości materiałów, poprawności) wprowadzenia dodatkowych aplikacji w stosowanych urządzeniach laboratoryjnych; ? wykazać, że ich użycie nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz asortymentu dla którego oferuje zamienniki. 3.4 W przypadku uszkodzenia sprzętu Zamawiającego wynikającego z użycia testów równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę ponosi on odpowiedzialność za jego naprawę lub wymianę. Podstawą do stwierdzenia takiego faktu będzie opinia wydana przez autoryzowany serwis producenta sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości danego materiału do analiz, kosztem innego, w granicach nieprzekraczających ogólnej ceny ofertowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0


Dodatkowe kody CPV: 33696200-7, 33651500-3, 33698100-0, 33696300-8, 33694000-1, 33690000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Odczynniki do badania wody przy użyciu aparatu HACH DR 2800

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9849.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OMC ENVAG Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Iwonicka 21
Kod pocztowy: 02-924
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12074.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12074.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18929.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Odczynniki chemiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4277.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. DOR-CHEM Dorota Starosta-Pabiś
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. A. Prażmowskiego 12 lok. 2
Kod pocztowy: 30-399
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6103.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6103.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6103.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Antybiotyki w krążkach do oznaczania lekooporności

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 630.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Argenta Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Polska 114
Kod pocztowy: 60-401
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 101.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 101.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 101.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Testy kasetkowe do wykrywania antygenów w kale

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3304.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DIAG-MED Grażyna Konecka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ryżowa 51
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2870.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2870.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66874.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Testy diagnostyczne do aparatu miniVidas i Vitek Compact

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42960.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47431.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47431.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47431.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Testy do diagnostyki serologicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29720.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIOR-RAD Polska Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przyokopowa 33
Kod pocztowy: 01-208
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31221.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31221.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31221.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Płytki typu count - tact

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2010.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: bioMerieux Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gen. Józefa Zajączka 9
Kod pocztowy: 01-518
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2183.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2183.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2183.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.